Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 173
Návštev dnes: 25
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Pitný režim

Báječná žena 27/2015Mám 34 rokov, 170 centimetrov a 67 kíl. Pred časom som čítala, že je dobré vypiť aspoň 3 litre nesladených tekutín, nedávno zas, že priveľa tekutín telu škodí. Aj ja som si vždy myslela, že veľa tekutín zavodňuje organizmus. Čo mám teda piť, v akom množstve a ako často? Ako vôbec pomáhajú tekutiny pri chudnutí?

Kvetka

Pri chudnutí je pitie jedna z troch najdôležitejších vecí. Platí jednoduchý vzorec: správne jedenie plus pohyb plus pitie rovná sa zdravý človek. Svojim klientom hovorím, že ak nebudú jesť, možno schudnú. No ak nebudú piť, umrú.
Hlad je prezlečený smäd, vraví staré príslovie. Voda ako životodarná tekutina zvyšuje energetické výdaje organizmu až o 30 percent. Ovplyvňuje nervový systém, ktorý podnecuje metabolické pochody. Proces zvyšovania energetického výdaja sa začína 10 minút po vypití tekutiny a maximum dosahuje po 30 až 40 minútach. Voda nielenže dokáže uhasiť smäd a naplniť žalúdok bez toho, aby dodávala zbytočné kalórie, ale umožňuje aj zhadzovanie prebytočných kíl.
Pri redukcii hmotnosti je najvhodnejšia čistá voda, srvátka a čaje. Pri minerálnych vodách si treba všímať ich zloženie. Alkohol, sladké nápoje, ovocné šťavy a džúsy sú nevhodné. Káva sa považuje za neutrálny nápoj. Pitný režim je dôležitý. Mali by ste vypiť tri decilitre vody na 10 kíl hmotnosti, nie však viac ako tie tri decilitre v jednej dávke.

profesionálny tréner Július Karabinoš
Vyšlo v časopise Báječná žena, 29.6.2015
 
Július Karabinos 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang