E-mail

Pokyny a rady pre záverečné 4 týždne trojmesačného individuálneho programu

Počet zobrazení článku: 22318
 
  • UPRAVTE STRAVOVANIE - zaraďte disociovanú (oddelenú) stravu pokiaľ ste ju už predtým nepraktizovali. Použite krátkodobé ( 1 - 2 dňové ) hladovky, neskôr  "očisťovacie O-Z dni".
  • NAHRAĎTE časť zvyčajnej stravy tekutou výživou – hlavne ženy (čím viac, tým sa lepšie odbúrava tuk ) pite napr. proteínové nápoje, ovocné a zeleninové šťavy, bylinkové čaje, čistú vodu s citrónom.
  • OKAMŽITE začnite používať sústavu "spaľovačov", najlepšie na báze L-CARNITUNU, LIPODEXU (príp. LECITINU, HCL-konjugovanej kyseliny linolovej) + CHRÓM alebo aspoň KOFEÍN + VIT. C + ACYLPYRÍN ( vždy pred aeróbnou telesnou aktivitou, prípadne i ráno).
  • OBMEDZTE solenie, zvýšte konzumáciu čistej vody.
  • OBMEDZTE konzumáciu mäsa (len ženy), nahraďte ho vaječnými bielkami, strukovinami, proteínovými nápojmi a inou tekutou výživou. Jedzte zeleninmu!
  • JEDZTE MINIMÁLNE - zvyknite si na pocit prázdneho žalúdka, resp.  hladu.
  • NEPOĽAVUJTE v tréningu, zaraďte supersérie. Ženy, cvičte hlavne proti odporu vlastného tela alebo s  ľahkou záťažou, zvýšte počet opakovaní, využívajte kruhový tréning.
  • ZARAĎTE časovo dlhšiu aeróbnu aktivitu ( minimálne 40 minút aspoň 4-krát za týždeň) 
 

POSLEDNÝ TÝŽDEŇ (resp. 4 DNI - ženy) PRED FOTOGRAFOVANÍM

6. až 4. deň    ( ženy s váhou do 70 kg len 4. a 3. deň)
  • zvýšte príjem vody ( veľa pite - vodu, bylinkové čaje a kávu )
  • znížte príjem draslíka alebo ho vylúčte (nepite ovocné šťavy ani minerálku, vylúčte hydinové mäso, ovocie a zemiaky, jedzte "červené" mäso a ryby , koncentrovaný vaječný bielok, čisté aminokyseliny)
  • znížte príjem sacharidov aspoň o 50 % (znížte na polovicu zeleninu a ryžu)
  • trénujte dlhšie ako obvykle, s väčším počtom opakovaní a dlhšími prestávkami, výhodné je rozdeliť tréning do dvoch fáz a prípadne si vziať na tieto tri dni dovolenku
  • pohotovostne majte pripravené kocky cukru, GLUKOPUR alebo umelé sladidlo ASPARTAM, pre ochranu srdca môžete použiť INOSIN
 
3. až 1. deň   (ženy s váhou do 70 kg len 2. a 1. deň)
  • znížte príjem vody (3. deň mierne, 2. a 1. deň výrazne)
  • vylúčte príjem sodíka (žiadne potraviny s obsahom sodíka, žiadne mäso, nesoliť !)  
  • zvýšte príjem draslíka (ovsené vločky, ryža natural a nič iné, sušené ovocie - napr. slivky, banán , denne môžete vziať tri tablety CARDILANU - obsahuje tiež dôležitý horčík)
  • radikálne zvýšte príjem sacharidov (až o 100 % oproti pôvodnému stavu) a znížte príjem bielkovín (ryža natural a nič iné, orechy, ryžový nákyp, puding, sladená káva, Coca-Cola). Nesnažte sa jesť príliš mnoho vlákniny (zelenina, strukoviny, celozrnný chlieb, celé ovocie), aby ste neboli "nafúknutí" -ak predsa, použite FLATUOL Kneipp.
  • tréning musí byť krátky a ľahký, prípadne žiadny
  • nezabudnite na KARNITÍN a CHRÓM, na zlepšenie trávenia užite ORENZYM
 
V deň fotografovania (merania a váženia po ukončenom kurze) jedzte len veľmi málo. Napríklad banán, kávu, ananásovú alebo inú ovocnú šťavu, sladkosti minimálne.
Poznámka: Pretekári v kulturistike a fitness konzumujú v týchto záverečných dňoch len  ryžu a vodu. Príjem sacharidov regulujú najskôr radikálnym znížením, neskôr (posledné 2-3 dni) miernym zvýšením konzumácie ryže.
 
© Julo Karabinoš  0908-683322
 
Otázky a odpovede

Články v médiách
Motivačné články
Informačné články
Súťaž Jarná premena
Do Formy, Postava snů...
Naturálna kulturistika
Dnešný deň
Dnes má meniny
Lucia
Zajtra má meniny
Branislava
Kto je na stránke
Práve je pripojených:
5 Hostí
TOP TRÉNER
TV PROGRAM ONLINE

 
 Seitenanfang