Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 107
Návštev dnes: 54
Z knihy odkazov
Daniel
TEST KNIHY ODKAZOV
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Cvičím a držím diéty 

    Mám 40 rokov, meriam 165 cm a vážim 68 kíl. Skúšala som držať rôzne diéty, cvičila som, ale nič mi dlho nevydržalo a každé zhodené kilo som pribrala naspäť. Chcela by som schudnúť, doma mám orbitrac, šikmú lavičku a točňu. Poradíte mi cvičebný plán?
Eva

Báječná žena    Vybavenie, ktoré máte, je nedostatočné. Plán na cvičenie by sa dal vypracovať aj za týchto podmienok, ale to je nad rozsah poradne. Pri orbitracu je dôležité, ako dlho na ňom vydržíte. Nemalo by to byť menej ako 40 minút, potom, akú máte pulzovú frekvenciu – pre vás by mala byť 116 až 126 úderov za minútu, a rovnako dôležité je aj to, či sa poriadne spotíte. K lavičke potrebujete minimálne nakladacie činky alebo niekoľko párov jednoručných činiek s rôznou hmotnosťou. Sama si cvičebný plán vytvoríte ťažko, navyše rôzne diéty nikomu a nikdy dlho nevydržia. Chudnutie je systém cvičenia, stravovania, pevnej vôle a trpezlivosti. Dobré a trvalé výsledky sa nedajú kúpiť v lekárni a už vôbec nie na nejakej teleshoppingovej adrese.

Vyšlo v časopise Báječná žena, 17.4.2008

 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang