Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Cvičím a nechudnem

Päťkrát do týždňa cvičím približne hodinu na bicykli, stepperi a s činkami, kontrolujem si tepovú frekvenciu a stravujem sa zdravo. Napriek tomu nechudnem. V čom je chyba?
Mária

Báječná žena    Ak športujete v takom poradí, ako ste napísali, nemôžete schudnúť. Telu pri posilňovacom tréningu poskytujú energiu cukry. Až keď ich zásoby vyčerpá, začne odbúravať tuky. Vtedy je najlepší čas na aeróbne aktivity - beh, bicykel, aerobik či tanec. Musia však trvať dlhšie, aspoň 40 minút pri určitej pulzovej frekvencii. Zjednodušene povedané, musíte sa pri nich zadýchať a spotiť.
    Tuky sa najlepšie spaľujú ráno nalačno a bezprostredne po posilňovacom tréningu, keď je najnižšia hladina cukru vkrvi. Mali by ste teda najskôr cvičiť v posilňovni a potom sa venovať aeróbnym aktivitám.

Vyšlo v časopise Báječná žena, 20.3.2008 

 

 

 

 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang