Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Od pása hore anorektička

Mám 32 rokov, výšku 163 centimetrov a vážim 49 kíl. Od pása hore však vyzerám ako anorektička. Prekáža mi to hlavne v lete, v plavkách. Môžem správnou stravou a cvičením pribrať v horných partiách bez toho, aby som pribrala na zadku, stehnách a bokoch?

Janka9/2008

    Verím, že to nie je až také tragické. Vaše telesné parametre sú mi celkom sympatické. Kvalitná strava rieši iba jeden problém – ak budete mať vyšší energetický príjem, priberiete, ak nižší, schudnete. Bez toho, aby ste si určovali kde. Disproporcie tela sa dajú odstrániť len cvičením. Na hornú časť tela používajte ťažké záťaže a robte maximálne 8 až 10 opakovaní. Ideálnymi cvikmi na prsné svalstvo a hrudník sú tlaky, rozpažovačky s jednoručkami na šikmej alebo rovnej lavičke a pullover. Na svalstvo chrbta príťahy činky v predklone so širokým aj s úzkym úchopom a tiež príťahy na hornej a spodnej kladke – takzvané veslovanie. Na dolnú časť tela robte podstatne vyššie počty opakovaní, teda 15 až 25 s ľahšími hmotnosťami. Odporúčam vám energetický príjem na úrovni 7 500 až 8 500 kJ – 25 percent bielkovín, 60 percent sacharidov a 15 percent tukov. Jedzte predovšetkým mäso, zeleninu, cereálie, ryžu a ovocie, 5- až 7-krát denne, vypite 2,5 až 3 litre tekutín. 

 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang