Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 107
Návštev dnes: 53
Z knihy odkazov
Daniel
TEST KNIHY ODKAZOV
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

E-mail

Ochabnuté ramená

Nohy aj zadok mám pevné, pretože chodím behávať a korčuľujem na kolieskových korčuliach. Potrebujem však spevniť ramená. Ako to dosiahnem?
Maja6/2008
 
    Na posilnenie ramien sú najdôležitejšie tlakové a upažovacie cviky. Ak ste silovo zdatná, vhodným cvikom je tlak na stroji multipress, účinný je aj tlak s jednoručnými činkami v sede na lavičke alebo v stoji. Upažovaním v stoji dokonale precvičíte všetky tri časti deltového svalu. Upažovanie v predklone pôsobí viac na zadnú časť ramena, predpažovanie v stoji na prednú. Pri všetkých cvikoch je dôležitá správna technika a väčšinou platí, že spätný - takzvaný brzdivý pohyb je pomalší a nádychový, pohyb, pri ktorom dvíhate činky, je rýchlejší a výdychový. Ramená by ste mali cvičiť dvakrát do týždňa, vždy ako prvé v tréningu. Stačia dva cviky v dvoch až troch sériách po desať až dvanásť opakovaní. 
 
< novší článok   starší článok >

 
 Seitenanfang