Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 120
Návštev dnes: 9
Z knihy odkazov
Majka
Mám 24 rokov a pred dvoma mesiacmi som porodila dc
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Majka    18 August 2019 14:46 |
Mám 24 rokov a pred dvoma mesiacmi som porodila dcérku. Potrebovala by som schudnúť hlavne v oblasti brucha a zadku. Večer, keď malá spí, snažím sa cvičiť, ale stále sa cítim unavená. Dcérku už nedojčím.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Majka, Vaše telo ešte nie je v normálnej hormonálnej harmónii, hoci už nedojčíte. V žiadnom prípade sa s chudnutím neponáhľajte. Samotná diéta vám nezaručí schudnúť práve v tých partiách, kde si to želáte. Znížením energetického príjmu v strave budete chudnúť na celom tele, a to nielen z tuku, ale aj zo svalov, pokiaľ ich nebudete pravidelne posilňovať. Cvičiť môžete aj doma  na zadok účinkuje zanožovanie v kľaku aj v stoji, unožovanie v stoji aj v ľahu na boku, dvíhanie panvy, hlboké drepy a výpady. Brucho si vycvičíte dvíhaním nôh v ľahu, sed-ľahmi, skracovačkami, vytáčaním s tyčou, úklonmi do strán, švihmi nohou. Behajte hore schodmi a doma bicyklujte. Jedzte často, v malých porciách a denne vypite asi tri litre tekutín, najlepšie vody s citrónom a čajov. A ako by ste sa mali stravovať? Na raňajky ovsené vločky s nízkotučným jogurtom, na desiatu müsli tyčinku a neskôr jablko. Na obed si dajte kuracie prsia bez kože s ryžou a so zeleninou a na olovrant celozrnný chlieb s džemom alebo paprikou a rajčinou. Na večeru by mohlo byť rybie filé s citrónom a so zeleninou, prípadne nízkotučný jogurt alebo citrusové ovocie.

Alexandra    16 August 2019 14:55 |
Meriam 165 cm a vážim 57 kíl. V poslednom čase som začala veľmi priberať, hlavne na stehnách a zadku. Ako mám schudnúť?
Alexandra
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Alexandra, to veľmi môže byť len váš subjektívny pocit. Nepíšete, koľko máte rokov. Určité priberanie na zadku a stehnách súvisí u žien aj s vekom. Vplýva na to dedičnosť, sedavý spôsob zamestnania, nedostatok pohybu a zlé stravovanie. Mali by ste nabehnúť na zdravý stravovací systém, ktorého piliermi sú častejšie jedenie, ale v menších porciách, a takisto dodržiavanie pitného režimu. V strave uprednostňujte zeleninu a ovocie, kuracie a rybie mäso, cereálie a ryžu, nízkotučné mliečne výrobky a strukoviny. A cvičte! Najlepšie vo fitnescentre pod dohľadom odborníka, ktorý vám vypracuje tréningový program na celé telo, s dôrazom na vaše problémové partie. Mali by ste sa venovať aj aeróbnym aktivitám hlavne kvôli kondícii. Podľa mňa nepotrebujete veľa schudnúť, ale skôr posilniť svalstvo a vyformovať postavu.

Jana    16 August 2019 14:43 |
Meriam 168 centimetrov, vážim 72 kíl. V dosť krátkom čase sa mi podarilo schudnúť 17 kíl. Viac už ani gram. Mám začať cvičiť, aby som si vyformovala postavu, zbavila sa tuku na bruchu a ovisnutej kože? Cvičím na stacionárnom bicykli 40 minút, potom brušáky" a kľuky.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Janka, sama na sebe ste spoznali, že rýchle" chudnutie prináša negatíva. Preto je pri chudnutí dôležité okrem úpravy stravy a aeróbneho tréningu neustále posilňovať svalstvo. Schudnúť, dobre vyzerať a hlavne dobre sa cítiť, nemusí byť to isté. Vždy, keď plánujeme zredukovať hmotnosť, mali by sme najskôr začať s posilňovaním, teda s fitnestréningom. Ak ste tak neurobili, môžete posilňovať aj dodatočne, ale efekt už nebude taký účinný. Pokrčenú" kožu, spod ktorej sa vám podarilo odbúrať tukovú vrstvu, už zrejme cvičením nenatiahnete. Z estetického hľadiska by riešením mohla byť plastická chirurgia.

Ak už cvičíte, robte to naopak. Najskôr cvičte brušáky", opakovaní stačí 15 až 20 v jednej sérii, ale pomaly a so stálym napätím v svalstve. Striedajte rôzne cviky na brušné svaly podľa možnosti bez prestávok. Cvičte takto 15 minút, čo môže predstavovať dokopy možno 15-20 sérií. Kardiotréning, napríklad aj stacionárny bicykel, zaraďte až nakoniec v rozsahu 40 až 45 minút, alebo HIIT (striedanie tempa) 20 minút.

Daniel    19 July 2019 12:24 | Nitra
TEST KNIHY ODKAZOV

Ján    19 February 2019 14:59 | Martin
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne rokov všestranne amatérsky športujem. Behám, bicyklujem (cca 4000 km ročne), hrám futbal, hokejbal, v zime bežky a doma mám eliptický trenažér. Asi 6 rokov chodím do posilky a cvičím systémom Total Body v každom treningu max.3X do týždna. Moja otázka je, má u mňa význam prejsť na nejaký delený tréning pokiaľ sa do posilky dostanem max 3 alebo 2 X do tyždna a vzhľadom k môjmu veku a ostatným aktivitám ktoré som uviedol vyššie. Ďakujem a prajem všetko dobré.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STE ŠPORTOVEC TELOM AJ DUCHOM
Dobrý deň, pán Ján! Počet tréningových dní, či ich rozdelenie na SPLIT SYSTÉM do viacerých dní, je závislé od našich priorít a cieľa nášho snaženia. Športových aktivít, ktoré ste vymenovali, je veľa.Kedy to stíhate? (Mimochodom, minulý rok som najazdil na bicykli 3800 km). Posilňovanie chápem u vás ako doplnkový šport. Pokiaľ posilňujete 2-krát za týždeň, ponechajte to bez zmeny. Ak by ste systematicky chodili cvičiť 3 - krát, pripadalo by do úvahy rozdelenie na dva, prípadne tri rôzne tréningy. Ak ste po posilňovacom tréningu značne vyčerpaný (dĺžka tréningu 60 - 80 minút), môžete telo rozdeliť na dve časti. Napríklad ja mám telo rozdelené na 4-dňový SPLIT. Tréningová jednotka 40 - 45 minút (cca 30 sérií). Trénujem 4 - 6 - krát do týždňa. Brušné svaltvo 2 - 3-krát 15-20 minút mimo tohto tréningu. Kardio podľa chuti, nálady a počasia...Prajem všetko dobré. ŠPORTU ZDAR!


1183
(počet príspevkov)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang