Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


ivan    13 May 2012 20:33 | prividza
dobry vecer ,mam 35 rokov 90 kg vzsku 189cm ,chcel by som pribrat do svalou ale mam velmi fyzicky narocne zamesnanie pri ktorom sa nemozem pravidelne stravovat rano 6.00 smotanovy jogurt viac nezjem rano mi byva zle ,obed az po praci to je 16 h. cez den pijem vodu s glukozou,jem vsetko bielkoviny tuky sacharidy cvicim 2 krat v piatok a nedelu ked som domapred a po proteiny ,ale zacal som chudnut je to tym ze mam velky vydaj energie v praci ale bohuzial bez moznosti sa naobedovat, dodrzat stravovaci harmonogram mozte mi poradit akym sposobom dosiahnut aby som zacal naberat aj po pri praci dakujem pekne za odpoved s pozdravom ivan
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM NÁROČNÉ ZAMESTNANIE
Predpokladám, že máte vysoký energetický výdaj v práci. Dobrý tréning je tiež energeticky náročný. Ak chcete priberať, musíte dobre jesť a veľa spať. Musíte mať každý deň kladnú energetickú bilanciu. Chlap ako vy potrebuje pre bežný život okolo 3000 kcal (12560 kJ), pri ťažkej práci, resp. tréningu asi 4000 kcal (16750 kJ). Ak chcete priberať, mali by ste denne prijať cca 5000 kcal (20950 kJ), ktoré by mohli byť pokryté takto: 300 g bielkoviny, 800 g sacharidy, 60 g tuky. Musíte jesť 6 - 8 krát denne. Neostáva vám iné, len si nosiť jedlo do práce (rybacie konzervy, tvaroh, jogurt, syry, proteínové tyčinky, proteínový nápoj, celozrnný chlieb, nátierky, ovocie, zeleninu ...). Pitný režim je samozrejmosťou.

andrea    13 May 2012 20:10 | prievidza
dobry vecer,dakujem za odpoved ,ale mam este otazku vaha uz zacala pomali klesat ,ale aj ked cvicim 2 krat do tyzdna s cinkami mrtvy tah ,drepy s cinkou ,celne drepy ,zdvihanie trupu na lavicke ,5 krat do tyzdna cvicenie s dvd podla hanky hanychovej zamerane na pevny zadok ,tak zmenu nevidim praveze mam pocit ako by sa este vic rozlial je rovny a bez tvaru z boku uplne zlieva zo stehnami ,premyslam ci by som nemala viac cvicit na boky a te zostihlit najviac , prosim vas o radu akym sposobom dosiahnut gulate tvary dost ma to stve dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO DOSIAHNUŤ GUĽATÝ ZADOK
Musíte zväčšiť veľký oblý sval (musculus gluteus major). Najlepším cvikom sú jednoznačne hlboké drepy (čelné, zadné), ale účinný je aj rímsky mŕtvy ťah a výpady. Nie je dôležité podľa koho cvičíte, ale ako cvičíte. Chodiť do fitnescentra a dobre cvičiť nemusia byť synonymá. Ako správne cvičiť, napínať pri cvičení svaly a cvik prežívať vás musí naučiť odborník, alebo po kratšom, či dlhšom čase na to prídete sama. Podľa môjho odhadu 80 % ľudí vo fitnescentrách nevie cvičiť.

Maria    13 May 2012 19:29 | Snv
Dobry večer, posilujem 3x v týždni stravujem sa viac menej správne, s hornou časťou tela som spokojná ale čo je môj problém je tuk na nohách pod zadkom, tam sa mi nedarí vyformovat a schudnut Aké cviky sú najucinejsie na tuto časť. Poraďte mi . Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ ZO STEHIEN A ZADKU
Ak cvičíte trikrát do týždňa, cviky asi poznáte. Mali by to byť drepy, výpady, predkopávanie, zakopávanie, znožovanie, roznožovanie...Mali by ste cvičiť vysoký počet opakovaní (20 - 30), najlepšie metódou zhadzovaných sérií. Pomôcť by vám mohol tiež beh alebo rýchla chôdza na páse.

Iva    13 May 2012 16:00 | čadca
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu, už dlhšie sa snažím schudnúť 5 kíl, ale nedarí sa mi. Meriam 165 cm a vážim 59 kg,vek 29. Cvičím na elipticali tak 4 krát do týždňa 45 min, môj problém je,že sa neviem vzdať sladkého a pečiva. Myslíte, žeby pomohlo keby som už, keď prídem z práce cca 16.00 hod. si dala len proteinový nápoj (Ultra Loss Shake), spávať chodím tak o 22.00 hod.Pomohlo by to? Ďakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NEPOMOHLO BY TO
Znižovanie hmotnosti (chudnutie, odbúravanie tuku) nespočíva v nejedení, či dokonca v hladovkách, ale v racionálnom stravovaní. To je založené na častom jedení (5 až 8-krát denne), výbere správnych potravín a pitnom režime. Nejesť od 16.h až do rána povedzme 7.h je nezmysel. Tým by ste len spomalili metabolizmus a vaša snaha by bola zbytočná. Musíte však dbať na to, aby ste mali vyšší energetický výdaj, než je vaša potreba (príjem). Inak neschudnete. Mali by ste poznať svoju hodnotu BMR (bazálny metabolizmus).

janka    11 May 2012 20:15 | topolcany
dobry vecer pan Karabinos,chcela by som vas poprosit o radu a to.po druhom porode mam asi o 3 kg menej ako som mala a chcela by som ich spat v cistej svalovej hmote.cvicila som az do porodu s lahsimi vahami a pol hodinu orbitrek 5x v tyzdni.v piatok som este bola v posilovni a v utorok uz bola dcerka na svete.10 dni nato som uz bola v posilovni lebo ma zacal boliet chrbat.teraz ma 3 mesiace a mesiac sa snazim naberat a pridala som dost na vahach.cvicim 4-5x do tyzdna.jedalnicek som mala okolo 160 bielkovin,250 kom.sacharidov a do 20g tuku.potomto som nepriberala.tak som to zvysila na 170g bielkovin/spolu s rastlinnymi/a do 300 sacharidov.jem kazde 2 hodiny.vychadza to 10x.v kazdom jedle mam sacharidy a bielkoviny.zacala som trosku priberat,ale ako mam zistit ci su to svaly?brucho mam nafuknute ale neviem ci to neni z toho objemu potravin.co by ste mi doporucil?ak by som chcela priberanie spomalit?ubrat v strave alebo zaradit kardio?meriam 173 cm a 57,5kg.a este jedna otazka ako mam nabrat lytka?dakujem pekne za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO PRIBRAŤ ČISTÚ SVALOVÚ HMOTU
Zdá sa, že veľa toho o stravovaní viete. Predpokladám, že aj o správnom cvičení. Pri vašich telesných parametroch by ste nemali mať strach z priberania. Celkový príjem energie vášho jedálnička presahuje 2000 kcal (8400 kJ), čo je hodnota pri ktorej by ste mali mierne priberať. Teda, pokiaľ nerobíte príliš veľa kardia. Odporúčam znížiť príjem bielkovín a zvýšiť podiel sacharidov a tukov takto: 120 g B, 330 g S a 30 g T. Stačí jesť 7 - 8 - krát za deň, v noci jesť nemusíte. Radšej spite, spánok je dôležitý relax. Čistú svalovú hmotu nie je možné pribrať - to je teória. Ak napríklad priberiete 5 kg,potom to vyrysujete a zostane vám 0,5 kg naviac, to je super. To je čistá svalová hmota. Ale to môže trvať aj 6 mesiacov. Cvičte s ťažkými váhami a menším počtom opakovaní (8 - 10). Lýtka cvičte 2x do týždňa systémom 8 zhadzovaných sérií.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang