Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


mima    06 June 2012 10:48 | Topoľčany
dobry den, chcem sa spytat ci vypracovanie stravovacieho rezimu zahrna aj konkretne jedla a ich gramaž a recepty na niekolko dni prip.mesiacov alebo su to take vseobecne zasady zdravej vyzivy ? A moja druha otazke je ako dlho trva vypracovanie strav. aj trening.planu, vlastne komplet sluzby aj s meranim teles.tuku, ...? V pripade zaujmu ma viete kedy najskor objednat ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVACÍ A TRÉNINGOVÝ PROGRAM
Stravovací program obsahuje konkrétne vzory jedálničkov (vo väčšine príkladov aj s gramážov)na niekoľko týždňov. Podkladom pre vypracovanie PROGRAMU je vyplnenie evidenčného listu (dá sa aj na diaľku e-mailom). PROGRAM vypracujem do 48 hodín po jeho úhrade. Percento tuku vám môžem zmerať len pri osobnom stretnutí (pohovore), ale dokážem ho odhadnúť s presnosťou +- 2%. Osobné stretnutie je potrebné dohodnúť vopred, čo trvá spravidla dlhšie ako objednávka "na diaľku". V prípade vážneho zájmu mi napíšte na info@karabinos.sk .

simona kosutova    31 May 2012 10:56 | nove zamky
dobry den meriam 160cm a vazim 70kg chcela by som schudnut 15kg . poradte mi ake jedla nemam jest a aspon 1den vzorovy listok vhodneho jedla a ake cviky mam cvicit ked mam hrubsie stehna väcsi zadok a brucho mam rada stac, bicykel a erobic kolko x do tyzdna mam cvicit a ako dlho ? pijem caj phuer s karnitinom je vhodny ? vraj odburava tuky dakujem vam za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM
Toto je otázka, na ktorú sa vlastne v tejto rubrike nedá odpovedať. Je v nej vlastne zahrnuté takmer všetko, preto si to vyžaduje vypracovanie tréningového a stravovacieho programu. O tom je vlastne moja práca. KNIHA ODKAZOV slúži na odpovede na jasné a konkrétne otázky. Je určená pre ľudí, ktorí už niečo vedia a aj čítajú. Žiaľ, Simonin príspevok do tejto kategórie nepatrí. Simona, rád vám pomôžem a poradím, ale mimo tejto rubriky.

andrea    29 May 2012 21:05 | prievidza
dobry den chcela by som od vas radu dostala som leg toner ale neviem ako mam nanom cvicit potrebujem zostihlit stehna a spevnit zadok ,ma sa nanom cvicit pomali a zatahovat silno svali alebo naopak ,intenzivne a rychlo ?aky asi cas aby to malo nejaky efekt, dalej na bocny steper naco je vlastne dobry cvicim nanom rano asi 50 min. okolo 4000krokov myslite ze to bude stacit? moj energ. prijem podla vypoctu je 1490 mozte mi napisat aspon na jeden den vzorovy jedalnicek ? dakujem za odpoved pekny vecer
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
LEG TONER, STEPPER A JEDÁLNIČEK Ak ste dostali LEG TONER, snáď ste ho dostali aj s návodom. Tak cvičte podľa neho. Ak neviete na ňom cvičiť, tak na ňom necvičte. Musel som sa pozrieť do "google", aby som zistil, čo to vlastne je. Neviete, na čo je dobrý bočný STEPPER, ale cvičíte na ňom. Ďalší nezmysel. Musíte vedieť, ktorý cvik na ktoré konkrétne svaly pôsobí. Tieto svaly držať počas cvičenie v neustálom napätí a cvičiť veľmi pomaly so zapojením mozgu. Nie je mi jasné, k akému účelu vám má stačiť tých 4000 krokov. Čo chcete dosiahnuť? Spevniť svalstvo, vyformovať postavu, odbúrať tuk, schudnúť, pribrať...? Jedálniček!? Andrea môže mať 14 rokov, ale tiež 62, môže byť vysoká 155 cm, ale aj 182 cm, môže mať hmotnosť 46 kg, ale čo ak má 146 kg? To som vymenoval len tie najzákladnejšie veci. Vy by ste potrebovali odborné rady vo všetkých smeroch. Viem vám vypracovať tréningový a stravovací program aj "na diaľku".

adka    27 May 2012 19:00 | poprad
Pán Karabinoš,
mám 40 rokov a pred 20 rokmi som prekonala zápal osrdcovníka a pred rokom pri pravidelnej kontrole zistili miernu kalcifikáciu pri osrdcovníku.Chcela by som schudnúť cca 8 kg,neodporúčajú mi však silové cvičenie v posilňovni,ináč žiadne problémy nepociťujem,myslíte,že by sa to dalo zvládnuť aj v domácom prostredí - začala som doma bicyklovať 4krát do týždňa po 40 minút,ale zatiaľ nemám výdrž dosiahnuť odporúčanú tepovú frekvenciu.Vedeli by ste mi prosím Vás odporučiť nejakého fitne strénera v Poprade.ďakujem,prajem pekný zvyšok nedele,Adka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
HĽADÁM TRÉNERA
Je chvályhodné, že pravidelne športujete. Myslím si, že by ste mohli aj posilňovať, ale pod odborným vedením. Trénera v mieste bydliska odporučím iba svojim klientom. Klientom sa môžete stať po vyplnení evidenčného listu, na základe ktorého vám vypracujem tréningový a stravovací program.

Vladka    26 May 2012 14:01 | Medzilaborce
Dobrý deň p. Karabinoš, ja by som sa chcela opýtať, vážim 55 kg držím nízkosacharidovú diétu ale necvičím a nemám čas navštevovať posilňovňu, som dosť pracovne vyťažená.Aj keby som ju navštevovala tak mi nemá tam kto poradiť. Chcem sa opýtať ako často by som mala cvičiť brušáky a ako často na stacionárnom bicykli aby som mala krajšiu postavu. Meriam 168 cm. Ďakujem krásne s pozdravom
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ČASTO CVIČIŤ
Ideálne by bolo, keby ste precvičovali trikrát do týždňa všetky cvalové partie. Keby ste naozaj chceli, viem vám vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM i na "diaľku" e-mailom. Potom by stačilo prísť ku mne na 2-hodinový metodický tréning a naučil by som vás správne cvičiť. Doma cvičte brušné svalstvo každý druhý deň asi 20 - 30 minút, najlepšie ráno nalačno. Vo voľných dňoch robte kardio na stacionárnom bicykli asi 40 minút, alebo 20 - 30 minút intervalovo, to znamená meniť tempo.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang