Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


andrea    29 May 2012 21:05 | prievidza
dobry den chcela by som od vas radu dostala som leg toner ale neviem ako mam nanom cvicit potrebujem zostihlit stehna a spevnit zadok ,ma sa nanom cvicit pomali a zatahovat silno svali alebo naopak ,intenzivne a rychlo ?aky asi cas aby to malo nejaky efekt, dalej na bocny steper naco je vlastne dobry cvicim nanom rano asi 50 min. okolo 4000krokov myslite ze to bude stacit? moj energ. prijem podla vypoctu je 1490 mozte mi napisat aspon na jeden den vzorovy jedalnicek ? dakujem za odpoved pekny vecer
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
LEG TONER, STEPPER A JEDÁLNIČEK Ak ste dostali LEG TONER, snáď ste ho dostali aj s návodom. Tak cvičte podľa neho. Ak neviete na ňom cvičiť, tak na ňom necvičte. Musel som sa pozrieť do "google", aby som zistil, čo to vlastne je. Neviete, na čo je dobrý bočný STEPPER, ale cvičíte na ňom. Ďalší nezmysel. Musíte vedieť, ktorý cvik na ktoré konkrétne svaly pôsobí. Tieto svaly držať počas cvičenie v neustálom napätí a cvičiť veľmi pomaly so zapojením mozgu. Nie je mi jasné, k akému účelu vám má stačiť tých 4000 krokov. Čo chcete dosiahnuť? Spevniť svalstvo, vyformovať postavu, odbúrať tuk, schudnúť, pribrať...? Jedálniček!? Andrea môže mať 14 rokov, ale tiež 62, môže byť vysoká 155 cm, ale aj 182 cm, môže mať hmotnosť 46 kg, ale čo ak má 146 kg? To som vymenoval len tie najzákladnejšie veci. Vy by ste potrebovali odborné rady vo všetkých smeroch. Viem vám vypracovať tréningový a stravovací program aj "na diaľku".

adka    27 May 2012 19:00 | poprad
Pán Karabinoš,
mám 40 rokov a pred 20 rokmi som prekonala zápal osrdcovníka a pred rokom pri pravidelnej kontrole zistili miernu kalcifikáciu pri osrdcovníku.Chcela by som schudnúť cca 8 kg,neodporúčajú mi však silové cvičenie v posilňovni,ináč žiadne problémy nepociťujem,myslíte,že by sa to dalo zvládnuť aj v domácom prostredí - začala som doma bicyklovať 4krát do týždňa po 40 minút,ale zatiaľ nemám výdrž dosiahnuť odporúčanú tepovú frekvenciu.Vedeli by ste mi prosím Vás odporučiť nejakého fitne strénera v Poprade.ďakujem,prajem pekný zvyšok nedele,Adka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
HĽADÁM TRÉNERA
Je chvályhodné, že pravidelne športujete. Myslím si, že by ste mohli aj posilňovať, ale pod odborným vedením. Trénera v mieste bydliska odporučím iba svojim klientom. Klientom sa môžete stať po vyplnení evidenčného listu, na základe ktorého vám vypracujem tréningový a stravovací program.

Vladka    26 May 2012 14:01 | Medzilaborce
Dobrý deň p. Karabinoš, ja by som sa chcela opýtať, vážim 55 kg držím nízkosacharidovú diétu ale necvičím a nemám čas navštevovať posilňovňu, som dosť pracovne vyťažená.Aj keby som ju navštevovala tak mi nemá tam kto poradiť. Chcem sa opýtať ako často by som mala cvičiť brušáky a ako často na stacionárnom bicykli aby som mala krajšiu postavu. Meriam 168 cm. Ďakujem krásne s pozdravom
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ČASTO CVIČIŤ
Ideálne by bolo, keby ste precvičovali trikrát do týždňa všetky cvalové partie. Keby ste naozaj chceli, viem vám vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM i na "diaľku" e-mailom. Potom by stačilo prísť ku mne na 2-hodinový metodický tréning a naučil by som vás správne cvičiť. Doma cvičte brušné svalstvo každý druhý deň asi 20 - 30 minút, najlepšie ráno nalačno. Vo voľných dňoch robte kardio na stacionárnom bicykli asi 40 minút, alebo 20 - 30 minút intervalovo, to znamená meniť tempo.

Ingrid    25 May 2012 12:42 | Spišská Nová Ves
Dobrý deň, znova sa na Vás obraciam s prosbou či radou, mám 9-mesačné dvojičky,dojčím,zdravo sa stravujem, cvičím na stac.b., bež.páse teda väčšinou kardio.Zatiaľ. Najradšej však chodím behať do prírody, problém je v tom, že tep mám veľmi vysoký 150-160 a to mám mierne tempo skoro chôdza. Aj doma stačí ze vykonávam dom.práce - opäť je tep vysoký. Zdravotne je všetko ok. Poslali ma aj na štítnu žlazu kvôli tepu, nič však nezistili. Samozrejme, že chcem schudnút tých 5kg na to potrebujem tep do 130,keďže mám 36rokov. Čo by ste mi odporúčali ,pri tepe 150 spaľujem cukry a nie tuky. Tak ako nato? Na páse to ustriehnem rýchlou chôdzou, ale ten pohyb vonku mi chýba z toho kolotoča doma. Teda má význam behať von pri tepe 150? na schudnutie?Veľmi pekne Vám ďakujem za odpoveď. S pozdravom.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ PULZ JE VHODNÝ?
Teória hovorí, že ideálny pulz sa vypočíta podľa vzorca 220 mínus VEK = 100% a mali by sme behať na úrovni 60 - 70 % pulzového maxima. V praxi sa však ukazuje, že táto hodnota je pre mnohých nízka. Preto, pokiaľ ste zdravá, riaďte sa vonkajšími prejavmi a pocitmi. To znamená, že ideálne tempo je vtedy, ak sa potíte a dokážete sa ešte rozprávať, ale nie už spievať.

mariana    24 May 2012 20:07 |
Dobry den,

p. Karabinos, chcem sa vas spytat, ci by ste mi neporadili, aky napoj si vziat na Trnavsku stovku, ktorej sa chcem zucastnit 2.5., ktorym by som doplnala energiu, resp. mineraly.... Skratka co by ste mi odporucil Vy. Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ NÁPOJ NA TRNAVSKÚ STOVKU?
Predpokladám, že Trnavská stovka nie je šprint, ale skôr vytrvalostná chôdza alebo beh. Ideálne sú izotonické nápoje, napr. RE-GE s vysokým obsahom minerálnych látok (hlavne Mg, Ca a K) a vitamínov (hlavne C, E a skupiny B).Snažte sa piť čo najviac. Do 2.5. máte však času habadej...Držím palce!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang