Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 225
Návštev dnes: 187
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Vierka    14 June 2012 07:47 | Levice
Dobry den, chcem sa opytat, ci mnozstvo ryze a tiez kuraciny uvadzane v sacharidovych vlnach je v surovom, alebo uz uvarenom stave. Snazim sa nastartovat spalovanie, cvicim na stacionarnom bicykli 40 min denne a vypijem 2 l cistej vody denne. Je to tak spravne ?
Dnes je 4 den, ako som zacala. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDOVÉ VLNY
Množstvá potravín v jedálničkoch sú vždy v surovom stave. V prípade ryže to po uvarení vyzerá veľa. Na stacionárnom bicykli by ste mali poznať pulzovú frekvenciu, prípadne robiť intervalový tréning. Aby ste chudli len z tuku, nie zo svalov, a cítili sa dobre, mali by ste robiť aj posilňovací tréning.

Michal    12 June 2012 08:15 | Nitra
Dobry den pan Karabinos , chcel by som vediet vas nazor ohladne viaclozkoveho proteinu po treningu , ako student si nemozem dovolit kupit aj srvatkovy po treningu a aj viaczlozkovy alebo caseinovy protein na noc , tak by som sa vas chcel spytat ked si zakupim jeden viaczlozkovy protein a budem ho aplikovat po treingu aj na noc ci to ma zmysel,, na noc je to vhodne ale ci po treningu je dobry viaczlozkovy.. dakujem dovidenia
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY VIACZLOŽKOVÝ PROTEÍN
Každý by mal postupovať podľa svojich možností. Proteínové prípravky treba chápať ako doplnok výživy, teda nie nevyhnutnosť. Ten, kto konzumuje veľa mäsa, tvarohu a vajec, proteínové doplnky v podstate nepotrebuje. Cvičili sme aj v časoch, keď sme proteíny nemali vôbec, mäso raz za týždeň, a svaly nám rástli. Takže bez problémov môžete viaczložkový proteín užívať po tréningu aj na noc. Inak na noc by vám mohol stačiť aj tvaroh, napr. Cottage cheese.

Jana    11 June 2012 15:28 |
Dobrý deň Pán Karabinoš. Veľmi pekne Vám ďakujem za krásnu a poučnú www. stránku a prajem veľa úspechov. Chcela by som sa spýtať či možem schudnúť pri takej diéte že jem 5-6 krát denne po 150 gramov jedla. Teraz som jedla len 3 krát denne väčšie porcie čo asi nieje správne.Snažím sa vyberať správne potraviny. Chcem si zrýchliť metabolizmus. Vážim 75kg pri výške 162cm
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZRÝCHLIŤ METABOLIZMUS
Ďakujem za slová uznania. Patria hlavne môjmu webmasterovi Danielovi Blažkovi. Základným predpokladom zrýchlenia metabolizmu je jesť častejšie ( 6 - 7 krát denne a v menších porciách. Postupujete teda správne. Určite sa to pozitívne prejaví, nakoľko doteraz ste sa stravovali inak. Keď sa vám chudnutie zastaví (povedzme na dva týždne) môžete vyskúšať iné metódy. Napríklad striedanie sacharidových a bielkovinových dní, sacharidové vlny, cyklickú ketogénnu diétu...V každom prípade odporúčam pravidelné posilňovanie svalstva a podľa možnosti každodenné kardio...

JULIA    06 June 2012 17:42 | banovce nad bebravou
DOBRY VECER.CHCELA BY SOM SA OPYTAT, CI PRAVIDELNYM!!! CVICENIM DOMA/ZDVIHANIE NOH SO ZAVAZIAMI, DREPY,BRUSAKY..../CI SA DA VYFORMOVAT POSTAVA A ZOSTIHLIET V NOHACH, NA ZADKU.NA FITKO NEMAM MOMENTALNE FINANCIE, TAK SOM SA ODHODLALA CVICIT DOMA A ESTE BEHAVAM.DAKUJEM ZA ODPOVED.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE DOMA
Určite aj cvičením doma sa dajú dosiahnuť slušné výsledky, dokonca a cvikmi s vlastnou váhou tela. Dôležitý však je výber cvikov, ich správne technické vykonávanie, dávkovanie (počet sérií a opakovaní), dýchanie...Toto všetko by vám mal vysvetliť a názorne ukázať odborník. Na zoštíhlenie stehien a zadku je beh veľmi účinný.

mima    06 June 2012 10:48 | Topoľčany
dobry den, chcem sa spytat ci vypracovanie stravovacieho rezimu zahrna aj konkretne jedla a ich gramaž a recepty na niekolko dni prip.mesiacov alebo su to take vseobecne zasady zdravej vyzivy ? A moja druha otazke je ako dlho trva vypracovanie strav. aj trening.planu, vlastne komplet sluzby aj s meranim teles.tuku, ...? V pripade zaujmu ma viete kedy najskor objednat ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVACÍ A TRÉNINGOVÝ PROGRAM
Stravovací program obsahuje konkrétne vzory jedálničkov (vo väčšine príkladov aj s gramážov)na niekoľko týždňov. Podkladom pre vypracovanie PROGRAMU je vyplnenie evidenčného listu (dá sa aj na diaľku e-mailom). PROGRAM vypracujem do 48 hodín po jeho úhrade. Percento tuku vám môžem zmerať len pri osobnom stretnutí (pohovore), ale dokážem ho odhadnúť s presnosťou +- 2%. Osobné stretnutie je potrebné dohodnúť vopred, čo trvá spravidla dlhšie ako objednávka "na diaľku". V prípade vážneho zájmu mi napíšte na info@karabinos.sk .


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang