Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Miťo    28 June 2012 08:26 |
Zdravím, p. Karabinoš chcem sa spýtať, či ste už niekedy mali zákazníka, ktorý mal problém s naberaním svalovej hmoty na bicepsoch? Mám podobný problém. Vyskúšal som takmer všetko a na bicákoch to akosi nejde. Zvyšoval a znižoval som opakovania,serie, hral som sa s váhami, zameriaval som sa na techniku a prevedenie cvikov a nejako nič.
Čo Vy na to? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA BICEPSY
Takmer každý človek má svalovú skupinu, s ktorou má problémy a zaostáva mu v rozvoji.Príčiny stagnácie svalovej skupiny, vo vašom prípade bicepsov, môžu byť rôzne. Na týždeň si od tréningu odpočiňte úplne. Skúste trénovať bicepsy (neviem, či sa to týka aj tricepsov) dvakrát do týždňa oddelene od ostatných svalových skupín. Teda ako prvé a jediné. Ostatné svalové skupiny cvičte v iné dni, ale len jedenkrát do týždňa. Na bicepsy používajte len základné cviky s veľkou činkou (prípadne EZ tyčou) a jednoručnými činkami. Žiadne stroje, žiadne kladky! Na bicepsy odcvičte v jednom tréningu 10 - 12 sérií po 6 - 8 opakovaní do zlyhania, ale snažte sa dodržiavať techniku cvikov. Postupujte takto aspoň dva mesiace.

Ľudmila    22 June 2012 13:33 | Oškerda
Dobrý deň p. Karabinoš,
chcem Vás poprosiť o odpoveď na otázku ohľadne správneho dýchania pri cviku na brucho "priťahovanie kolien v sede na zemi". Kedy sa vykonáva nádych a kedy výdych (pri pritiahnutí kolien, vystretí kolien)? Veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SPRÁVNE DÝCHANIE
Vo všeobecnosti sa dá povedať, že pri brzdiacej alebo tzv. negatívnej dráhe pohybu sa na jej konci nadychujeme, pri aktívnej dráhe pohybu (prekonávaní záťaže) vydychujeme. Pri cvičení brušného svalstva to znamená, že keď sa "otvárame", resp. vzďaľujeme nohy od trupu - sa nadychujeme a keď sa "zatvárame", resp. priťahujeme nohy (kolená) k trupu - vydychujeme. Priame brušné svaly však treba cvičiť veľmi pomaly so stálym napätím brušného svalstva. So správnym dýchaním majú problém tí, ktorí cvičia rýchlo, dynamicky.

haluska robert    17 June 2012 19:33 | ruzomberok
dobry den pan karabinos velmi velmi pekne vas chcem poprosit o jednu radu som viac menej len taky domaci sportovec doma si precvicujem biceps a ramena a chcel by som skusit kreatin nechcem moc davat do stravy lebo ako pisem som viac menej taky domaci sportovec pan karabinos chcem si nechat poradit od skuseneho odbornika prosim vas pan karabinos ktory kreatin je podla vas taky najučinejši pekne by som vas chcel poprosit ako by som si to mal spravne davkovat dakujem velmi velmi pekne za odpoved s pozdravom robert s ružomberka dakujem velmi pekne za radu dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ KREATÍN ?
Kreatín monohydrát a etylester neodporúčam. Slabý účinok a silné viazanie vody v tele. Cenovo dostupný a účinný je Kre- Alkalyn ( v tele ma väčšiu využiteľnosť vďaka vyššiemu Ph), odbúrava kyselinu mliečnu zo svalov. Vyrába ho napríklad Scitec Nutrition alebo Aminostar - dávkovanie je na obale (dával by som z toho aspoň 2-3 tablety denne). Cena cca 20eur. Alternatívou je napr. Creatine pH-X - výhody - nieje potrebná tzv. "naplňovacia" fáza, pri užívaní sa svaly nenapĺňajú prebytočne vodou... Vyrába to BioTech USA. Cena cca 20eur.
Naozajstnou "peckou", je Muscletech Celltech Hardcore Pro Series (práškový alebo tabletový).

Vierka    14 June 2012 11:18 | Levice
Dakujem za rychlu odpoved.
Myslim, ze pulzova frekvencia by mala byt spravna- 220-vek*06 ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA
220 mínus VEK = 100 % - to je pulzové maximum. Tuky sa najlepšie spaľujú pri 70 % pulzového maxima. V praxi sa však stretávam s odchýlkami. Hlavne preto, že merače sú vždy nejako nastavené a nie sú schopné vnímať skutočné bioritmy človeka. Tempo by malo byť také, že sa musíte potiť a dokážete sa ešte rozprávať, ale nie už spievať.

Vierka    14 June 2012 07:47 | Levice
Dobry den, chcem sa opytat, ci mnozstvo ryze a tiez kuraciny uvadzane v sacharidovych vlnach je v surovom, alebo uz uvarenom stave. Snazim sa nastartovat spalovanie, cvicim na stacionarnom bicykli 40 min denne a vypijem 2 l cistej vody denne. Je to tak spravne ?
Dnes je 4 den, ako som zacala. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDOVÉ VLNY
Množstvá potravín v jedálničkoch sú vždy v surovom stave. V prípade ryže to po uvarení vyzerá veľa. Na stacionárnom bicykli by ste mali poznať pulzovú frekvenciu, prípadne robiť intervalový tréning. Aby ste chudli len z tuku, nie zo svalov, a cítili sa dobre, mali by ste robiť aj posilňovací tréning.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang