Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 130
Návštev dnes: 28
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


chrustt    10 July 2012 18:21 |
Dobry den.Mam 17 rokov,a chcel by som sa spytat co hovorite na skakanie cez svihadlo ci je to vhodne na redukciu tuku ako aj zvysenie kondicie,kolko by tato aktivita mala trvat?cital som ze 5m na svihadle nonstop je ako 20minut behu no neviem co je natom pravdy.Aktivne posilujem.Trening mam taky ze nakolko nechcem byt extra vyobjemovany skor len silny vzdy kazde rano na lačno dam 10min nonstop svihadlo a potom poobede posilka.Je teda to svihadlo spravne ci by som mal skor zaradit beh?Vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SKÁKANIE CEZ ŠVIHADLO
Nuž, odpovedať "chrústovi", to si žiada veľkú silu sebazaprenia. Správne je robiť ráno nalačno kardio a popoludní alebo večer silový tréning. Skákanie cez švihadlo je vynikajúce hlavne na kondíciu. Päť alebo 10 minút stačí práve na kondíciu, tuku sa to ani nedotkne, nakoľko pri skákaní cez švihadlo majú aj chrústi vyššiu pulzovú frekvenciu, než tú, aká je potrebná na spaľovanie tukov. Ak by ste vydržali skákať 30 minút, malo by to význam. Bežná aeróbna aktivita (beh, bicykel) pre redukciu telesného tuku sa robí v trvaní 30 - 60 minút pri cca 70 % max. pulzového maxima. Pulzové maximum:220 mínus vek = 100 %.

Mirka    09 July 2012 13:50 | trnava
Dobrý deň p. Karabinoš,

chcela by som Vás poprosiť o radu. Meriam 168 cm, vážim 54 kg, za posledné 2 mesiace som schudla cca 10 kg na váhu 54 kg, bez cvičenia iba zo stresu. Problém mám so spodnou časťou tela, keď mi moje stehná teraz vyzerajú strašné, sú ochabnuté, mľandravé, celé sa trasú, strašné, hlavne ich vnútorná strana, keď to chytím, mám pocit, že je to samá koža. Chcela by som sa opýtať, čo by ste mi poradili, aké cvičenie by bolo najúčinnejšie? čo by som mala urobiť, aby som ich spevnila. ďakujem za odpoveď. Mirka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SCHUDLA SOM BEZ CVIČENIA
Chudnutie bez cvičenia je veľkým omylom, ba až nezmyslom. Dovoliť by si to mohli snáď len príliš obézni ľudia v začiatkoch chudnutia. Cvičiť by ste mali drepy, "žabacie" drepy, tlaky na legprese pätami i chodidlami, addukciu, výpady...Ako vidíte, nie je problémom napísať aké cviky máte robiť. Omnoho dôležitejšie je AKO CVIČIŤ. Teda správna technika cvikov, tempo, dýchanie, počet sérií a opakovaní...Toto všetko by vám mal ukázať tréner, prípadne i vypracovať tréningový plán.

Viktória    08 July 2012 22:11 |
Dobrý večer p. Karabinoš, chcem začať chodiť na rýchlu chôdzu a kúpila som si lipoxal tabletky. Čo by ste mi odporúčali užívať lipoxal alebo niečo iné. A ešte poprosím o radu čo po rýchlej chôdzi 5 km za deň si môžem dať 5 min na stacionárnom bicykli a potom brušáky Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
LIPOXAL - ÁNO, ČI NIE ?
Podľa štýlu vašej otázky ste veľmi mladá. Ak ste si už kúpili LIPOXAL, tak sa ma nepýtajte, či máte užívať niečo iné. SPAĽOVAČOV TUKU je na trhu neúrekom. Žiadny z nich nefunguje, ak neupravíte stravovanie a nebudete pravidelne systematicky, no hlavne rozumne, trénovať. Nechápem, načo vám je 5 minút na stacionárnom bicykli po 5 km rýchlej chôdze? Buď robte jedno alebo druhé, prípadne behajte. Päť minút čohokoľvek je dobrých akurát na rozcvičku. Brušáky potom? Snáď predtým alebo oddelene od ostatného cvičenia. Vždy sa najskôr posilňuje a potom robí kardio.

Michal    05 July 2012 10:53 | Cabaj
Dobry den. Cvicim uz skoro rok a pol, mam 193cm a tych 97-98kg. Zacinal som na nejakych zhruba 80kg a v poslednom case si uz zacinam vsimat, ze mi zacalo moc rast brucho, keby som neni taky vysoky, tak to namne strasne videt (videt to, ked sedim). Co by ste mi odporucili nejest, jest, kolko a nejake kardio. Nemozem si dovolit sa stravovat uplne profesionalne, tak chcem aspon nejak zacat chudnut z toho brucha. Dakujem za rady
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO S BRUCHOM?
V prvom rade treba pravidelne posilňovať brušné svaly - 2x po 30 minút alebo 3x po 20 minút za týždeň. Mali by ste tiež robiť kardio tréning: 3-4 x do týždňa po 60 minút alebo každý deň 30 minút intervalový tréning. Samozrejme, strava musí byť pod kontrolou, inak sa žiadne seriózne výsledky dosiahnuť nedajú. Základom je jesť často, t.j. 5 - 7 krát denne a v malých porciách. Uprednostňujte chudé mäso a zeleninu, ovsené vločky, tvaroh, ryžu. Všetko ostatné znížte na polovicu ako ste zvyknutý, aj ovocie. Úplne vylúčte výrobky z bielej múky (chlieb pečivo), syry, údeniny, sladkosti, alkohol...

janka    02 July 2012 16:52 |
dobry den pan Karabinos.mam jednu otazku.brat robi vo Svajciarsku a ked bol doma objednal si balicek ktory chce poslat.ked som donho nazrela bol tam stanozolo 10 mg v tabletk.forme.mozte mi povedat ake ma neziaduce ucinky?nieco som si o nom precitala ale chcem vediet vasu odpoved,lebo ma tym dost nasral.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STANOZOLOL
Je jeden z najčastejšie užívaných steroidov. Je dostupný prevažne v orálnej, ale tiež veterinárne injekčnej forme (Winstrol V v USA a Winstrol Depot v Európe). V lekárskej praxi sa užíva proti angioedému (alergickému ekzému). Jeho terapeutická dávka je len 5-10mg!Nearomatizuje, dokonca má mierne antiestrogénne pôsobeonie. Pomerne silno zvyšuje protosyntézu.Silne zaťažuje pečeň, patrí medzi najtoxickejšie orálne anabolické steroidy.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang