Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lucia    14 July 2012 21:50 | Bojničky
Dobrý večer,pán Karabinoš,minulý rok ste mi vypracovali stravovací a cvičebný plán.Mala som pred štátnicami a ešte som dojčila aj svojho syna,tak som sa cvičeniu nevenovala,nie zas tak doslova.Tento rok som začala intenzívnejšie cvičiť,dokonca som sa konečne dokopala navštíviť fitko v Hlohovci.Majiteľ a tréner sa ma ujal.Začali sme meraním a vážením.Keďže som potrebovala ako pracujúca žena a matka dvoch malých detí pre seba jednoduchý a rýchly jedálniček,dal mi proteínovú diétu,namiesto 2 jedál denne som pila proteinový nápoj,ktorý som teraz nahradila sójovým granulátom s príchuťou.Od apríla som síce dala dolu 5 kíl,ale hlavne z objemu,teraz sa mi zdá že moja váha sa zastavila a nejde dolu.Do 17.8.by som potrebovala dať dolu ešte 5 kíl aby som bola so sebou spokojná.Som zúfalá a neviem čo so sebou.Cvičiť chodím 2 až 3 krát týždenne podľa možností do fitka a raz Zumba.Mám v pláne začať chodiť aj behať,pretože plánujem ak sa mi to podarí zmenu zamestnania a budem tam musieť zvládnuť kondičné testy,na ktoré si ale zatiaľ netrúfamAk by ste mohli poraďte mi prosím.Veľmi ma zaujala p.Čičmancová,ktorá dokázala fakt super kúsok so svojím telom.Koľko krát chodila cvičiť,mala nejakú prísnu diétu?Ďakujem s pozdravom Lucia Seewaldová
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ĎAlEJ...
Určite som vám napísal do PROGRAMU čo a ako cvičiť a ako sa stravovať. Tak sa toho držte! Robiť posilňovací tréning 3-krát do týždňa je ideálne. Kardio tréning nemôžete mať v pláne, ale musíte ho robiť. Ak chcete schudnúť do 17.8., musíte behať (resp. stacionárny bicykel) každý deň najlepšie ráno nalačno (najmenej 40 minút), ale môžete aj dvakrát denne. Na zumbu sa vykašlite, to vo vašom prípade nevedie k ničomu.

Ivan    14 July 2012 21:02 | Bystričany
Dobry den p.Karabinoš som vodič kamiónu a brázdim celu europu chcel by som Vas poprosiť o radu a pomoc ake cvičenia a životosprava by vyhovovala pri mojom povolani nakolko strava nieje vždy idealna a spravna dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM STÁLE NA CESTÁCH
Príliš komplikované na to , aby som zaujal seriózne stanovisko. Mohli by ste so sebou voziť jednoručné nakladacie činky a využiť prestávky (dlhé čakacie doby) na jednoduché cvičenie. Možno by ste si mohli aj zabehať. Pokiaľ ide o stravu, mali by ste ju nosiť so sebou. Napríklad rybacie konzervy, proteínový prášok, proteínové a sacharidové tyčinky, zeleninu, ovocie, tvrdé syry a samozrejme, pitnú vodu. Jesť často, ale v malých porciách, je zásada.

Slavomír    14 July 2012 20:26 |
Dobrý deň pán Karabinoš, pri cvičení klikov ma veľmi rýchlo začne bolieť hlava (už pri šiestom-siedmom opakovaní).
Mám 24 rokov a žívam lieky proti vysokému krvnému tlaku a liek Xanax. V čom môže byť problém?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOLÍ MA HLAVA PRI CVIČENÍ
Naozaj neviem, čo by mohlo byť príčinou. Pri nízkom tlaku bývajú závraty, ale s týmto javom som sa nestretol. Môže to byť nedostatok cukrov, mali by ste pred cvičením brať energetický alebo aspoň iontový nápoj. Odporúčam odborné vyšetrenie u neurológa.

Peter    11 July 2012 14:24 |
Dobry den.Chcel by som sa spytat ci uz mate skusenosti s uzivanim doplnku Arginine???Cvicim uz 4roky a chcel by som si kupit k proteinu a gaineru aj arginin len neviem ci je to vhodne,resp ci tento doplnok nejako neskodi.Vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM UŽÍVAŤ ARGINÍN
Svojím účinkom je arginín vhodný pre:
" nárast svalovej hmoty - zvyšuje produkciu somatotropínu (rastového hormónu - STH)
" zvýšenie prekrvenia - pomocou oxidu dusnatého (NO)
" podporu imunitného systému
" urýchlenie procesu hojenia
" zvýšenie sily a podporu rastu a zachovania svalovej hmoty
" zníženie hladiny cholesterolu
" zvýšenie tvorby spermatu
" spokojný sexuálny život
Odporúčané dávkovanie:
Pre zlepšenie regenerácie nárast svalovej hmoty: 4 kapsuly Arginínu po výkone
Pre podporu sexuálneho apetítu: 4 kapsuly pred výkonom
Pre celkovú vitalizáciu a stimuláciu imunitného systému: 2 kapsuly ráno, 2 kapsuly večer.
Teda užívaním arginínu môžete zvýšiť svoju výkonnosť a nárast svalovej hmoty. Treba však brať do úvahy, že všetky doplnky výživy sú len doplnkami. Vyváženú prirodzenú stravu nenahradia žiadne doplnky.

chrustt    10 July 2012 18:21 |
Dobry den.Mam 17 rokov,a chcel by som sa spytat co hovorite na skakanie cez svihadlo ci je to vhodne na redukciu tuku ako aj zvysenie kondicie,kolko by tato aktivita mala trvat?cital som ze 5m na svihadle nonstop je ako 20minut behu no neviem co je natom pravdy.Aktivne posilujem.Trening mam taky ze nakolko nechcem byt extra vyobjemovany skor len silny vzdy kazde rano na lačno dam 10min nonstop svihadlo a potom poobede posilka.Je teda to svihadlo spravne ci by som mal skor zaradit beh?Vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SKÁKANIE CEZ ŠVIHADLO
Nuž, odpovedať "chrústovi", to si žiada veľkú silu sebazaprenia. Správne je robiť ráno nalačno kardio a popoludní alebo večer silový tréning. Skákanie cez švihadlo je vynikajúce hlavne na kondíciu. Päť alebo 10 minút stačí práve na kondíciu, tuku sa to ani nedotkne, nakoľko pri skákaní cez švihadlo majú aj chrústi vyššiu pulzovú frekvenciu, než tú, aká je potrebná na spaľovanie tukov. Ak by ste vydržali skákať 30 minút, malo by to význam. Bežná aeróbna aktivita (beh, bicykel) pre redukciu telesného tuku sa robí v trvaní 30 - 60 minút pri cca 70 % max. pulzového maxima. Pulzové maximum:220 mínus vek = 100 %.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang