Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 111
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Simon    26 February 2016 21:24 |
Zdravim, mozete mi poradit? V priebehu roka a pol sa mi podarilo schudnut vyse 40 kil, ako u vacsiny ludi nechalo to na mne vyditelne strije a tak. Teraz sa moja hmotnost pohybuje na 115 kg, to len preto lebo som vymenil pracu za manualnu a v tam vela nachodim:) Otazka na vas. Chcem zacat sportovat, ist do fitka, a vysportovat si postavu. Je vhodne hned zo zaciatku posilovat s cinkami, alebo len kardio? (Bezecky pas, bicykel), ci striedat oboje?. Mam 188cm vysku.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SCHUDOL SOM
Dosť oneskorená otázka. S posilňovacím cvičením ste mali začať už skôr. Pred procesom radikálneho chudnutia je vždy potrebné poradiť sa s odborníkom. Ak máte záujem o vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu v ďalšom procese, napíšte mi na info@karabinos.sk.

Martin    22 February 2016 19:56 | BA
Dobry den, chcem sa opytat ci ti treneri ktorych doporucite v BA v pripade ak si clovek objedna od vas stravovaci a cviciaci plan pouzivaju rovnaku metodiku cvicenia ako vy. Ci teda od nich dostane clovek rovnocenne rady ako cvicit ako od Vas. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNERI V BRATISLAVE
Poznáme osobne skvelých trénerov v Bratislave. Ak niekoho doporučíme, tak určite niekoho z nich. V praxi sa nám však najviac osvedčil iný postup práce. Ideálne je, ak náš klient odtrénuje s nami 2-hodinový metodický tréning. Až potom navrhneme, ako ďalej postupovať.

Patrik Maroš    19 February 2016 18:44 | Ružomberok
Dobry den pán Karabinoš mám 23 rokov 182cm. Cvičím uz asi 2 roky na zaciatku som vazil 64kg teraz vazim 74 no neviem najst niekoho kto by mi poradil ako sa dostat do poriadneho objemoveho treningu, poradit mi so stravou v objemovom treningu...chcel by som nabrat svalovu hmotu mozno casom by som sa chcel venovat cviceniu aj profesionalne ...... ak by ste mi vedeli poradit ako sa mam stravovat popripade aj cviky na objem bol by som vam velmi vdacny
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OKO NABRAŤ SVALOVÉ OBJEMY
Milý Patrik! Základom objemového tréningu sú viackĺbové cviky (tlaky, drepy, mŕtve ťahy, ťažké záťaže, menší počet opakovaní 6-8), metóda pyramídy. Strava musí byť vyvážená, ale bohatá na bielkoviny, sacharidy a tuky. Dôležitý je spánok a relax vôbec. Ale toto asi všetko vieš. Lenže, v KNIHE ODKAZOV ti nemôžem urobiť tréningový a stravovací PROGRAM. Ten ti môžem vypracovať, ak mi napíšeš na info@krabinos.sk .

karla    04 February 2016 21:27 |
Pan Karabinoš, ako je to s prijímaním vody - pitný režim mám dostaotčný, ale niekdy sa cítim ako nabobtnaná, s pocitom, že potrebujem spľasnúť, nie schudnúť - to si udržiavam. Kamarátka ma upozornila, že možno bude problém v tom, kedy a koľko pijem. Preferujem vodu a tento pocit mám väčšinou popoludní až večer, ale niekdy sa s tým už zobúdzam. Ráno vždy začínam pohárom vlažnej vody s citrónom Môže mať kamarátka pravdu ? existujú aj v tomto nejaké zásady ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PITNÝ REŽIM
Pitný režin je pre normálnu funkciu metabolizmu dôležitý. Väčšina ľudí má problém, že prijíma nedostatok tekutín. Opačné prípady sú vzácne. Piť by sme však nemali nasilu. Problémy, ktoré popisujete môžu súvisieť s nadmerným prijímaním tekutín, ale môžu byť tiež spôsobené poruchou v činnosti žliaz s vnútornou sekréciou. Preto odporúčam vyšetrenie u endokrinológa.

Žaneta    31 January 2016 16:46 | Žilina
Dobry den,Pán Karabinoš.Chcela by som Vas poprosiť o radu.Netyka sa mna ale nášho syna.Ma 13 rokov,meria 167 cm a má 76 kg.Má vysoký tlak na ktorý sa líščí a užíva lieky.My sme športová rodina snažíme sa zdravo stravovať.Nas syn bol vždy plnsi od malička.Lekari má len odbiju a pozerajú na mna opovrhujuco že matka je stihla a syn tučný.Neveria,že sa snažím stravovať ho zdravo.Boli sme aj u športovej lekárky.Že vraj pre vysoký tlak a aby mu netrpeli kĺby môže len bicyklovať a plávať.Neviem kde robim chybu ale stále priberá.Krvne testy má v poriadku.Prosi poraďte mi mame strach aby nedostal cukrovku.Ďakujem veľmi pekne,dovidenia.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NÁŠ SYN STÁLE PRIBERÁ
V prvom rade sú dôležité komplexné lekárske vyšetrenia (gastroenterológ, diabetológ, hormonálna činnosť...). Musím priznať, že ani ja neverím, že Váš syn sa stravuje zdravo a optimálne. Ak je tomu naozaj tak, má zrejme nedostatok pohybu. Vo všeobecnosti platí, že priberá človek, ktorý má vyšší energetický príjem, ako výdaj. Váš syn je teraz vo vývojovom období, kedy dochádza k hormonálnym výkyvom a možno aj k zvýšenému apetítu. Aké športy robiť môže, nedokážem takto na diaľku povedať. Myslím si však, že by mohol aj posilňovať a robiť aj iné kardio aktivity. Môžem synovi vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. Napíšte mi na e-mail info@karabinos.sk .


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang