Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


jennifer    24 August 2012 09:22 |
Dobry den, mala by som jednu otazočku: Zhadzovane serie su vhodne pri chudnuti a formovani tela? Dakujem za odpoved a prajem pekny den-)).
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZHADZOVANÉ SÉRIE
Áno, "zhadzované" série sú vhodné hlavne pri formovaní a rysovaní svalstva, lebo sa tým zvyšuje počet opakovaní pri dostatočnej záťaži. Podobný efekt sa dá dosiahnuť tiež supersériami.

Matej    23 August 2012 21:42 |
Dobry den.Mal by som otazku ohladom cvicenia brucha.Zacal som cvicit brucho so zavazim nakolko som s adopocul ze to je najlepsie na zvacsenie brusnych svalov.ASi po 2 tyzdnoch som si meral pas a zvacsil sa mi o 2 cm pritom som pribral max 0,5kg.Cvicim teda to brucho zle ked sa mi zvacsil pas alebo sa pas zvacsuje aj ked rastu brušne svaly,teda ze to nie je tuk ale svalstvo pas mam pri 185 cm 89..Vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CVIČIŤ BRUŠNÉ SVALY
Nuž, ak sa vám obvod brucha zväčšil za dva týždne o 2 cm, tak to určite nebude cvičením. Stačí byť hladný alebo najedený, merať ráno alebo večer, hneď máte rozdiel 2 cm. Neviem posúdiť, či cvičíte brucho dobre alebo zle, to by som vás musel vidieť cvičiť. Predovšetkým priame brušné svaly treba cvičiť veľmi pomaly, šikmé môžete cvičiť rytmicky. So záťažou cvičte len také cviky, kde bez problémov urobíte pomalým tempom a pri stálom napätí 15 - 20 opakovaní. Ak to nedokážete, záťaž nepotrebujete. Treba tiež rozlíšiť, čo sú svaly a čo je tuk. Pokiaľ máte brušné svalstvo výrazné a obdĺžniky pekne definované, nemusíte riešiť obvod pása. Tuk z brucha odbúrate predovšetkým úpravou stravy a kardio tréningom.

Juraj    21 August 2012 14:46 | Zilina
Dobry den

Myslim ze som sa uz prebojoval od uplneho zaciatocnika k stredne pokrocilemu. Pravidelne cvicim a dobre sa stravujem. V kulturistike chcem pokracovat, problem mam skor v metodike. Chcel by som si spravit plan napriklad na jeden rok dopredu. Aby sa cykly na seba plynulo nadvazovali. Podla vasho planu su dva cykly: naberaci a potom rysovaci. Neviem ale co potom? Stale to cyklovat 8 tyzdnov naberat a potom zhadzovat 4 tyzdne? a stale dookola? Alebo su este medzi-cykly?
dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO CYKLOVAŤ TRÉNINGY
Kedysi sme rozlišovali objemovo - silový, tvarovací a rysovací tréning. teda tri rôzne cykly. Neskôr sa prešlo na dva cykly, keď prvý a druhý cyklus sa spojili do jedného. Od klasického objemového tréningu sa dnes už ustupuje. Jeho rizikom je veľký nárast hmotnosti na úkor estetiky, pričom spravidla 90 % tej hmotnosti pripadá na tuk a len 10 % na svalstvo. Omnoho rozumnejšie je priberať menej, ale kvalitnejšie. O to ľahšia je potom rysovacia fáza. Pokiaľ nie ste pretekárom, mali by ste si urobiť celoročný plán prípravy. Teraz od septembra robiť silovo - tvarovací tréning asi 6 - 7 mesiacov. Vo februári alebo marci 2013 by ste sa z motivačného hľadiska mohli prihlásiť do súťaže JARNÁ PREMENA na www.karabinos.sk a DO FORMY s MUSCLE@FITNESS. Tri mesiace by ste robili rysovací tréning. Overili by ste si na sebe, čo dokážete a ako vaše telo reaguje na zmeny v tréningu a stravovaní. Následne by ste mohli začať uvažovať o súťažiach napríklad v naturálnej kulturistike. Poznám naturálnych kulturistov, u ktorých hmotnosť počas roka kolíše len v rozpätí 4 - 8 kg. Vo "veľkej" kulturistike často býva tento rozdiel 20 kg i viac. Je ideálne načasovať formu napríklad na mesiac jún. V lete si udržíte ľahkým tréningom slušnú postavu a v septembri sa zase pustíte do nového cyklu celoročnej prípravy.

sima    15 August 2012 09:12 | Trnava
zdravím prosím vas chcem sa spýtat ak zacinam chudnut cvicim a upravila som si stravu mozem brat na podporu chudnutia spalovace tuku ? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY SPAĽOVAČE TUKU ?
Ak ešte len začínate chudnúť, neberte žiadne lipotropiká. Sledujte vaše telo, ktoré určite pozitívne zareaguje na zmenu stravovacích návykov a telesný pohyb. Až neskôr, keď budete mať pocit, že sa vám proces chudnutia zastavil, zmeňte stravovací systém, zvýšte objem kardio tréningu a prípadne zaraďte lipotropiká. Spaľovače nemá význam brať, pokiaľ nerobíte kardio tréning. Spaľovače sa berú vždy pred kardio tréningom, najlepšie ráno na lačno.

Andrea    14 August 2012 18:53 | Lučenec
Dobrý deň, mám opakovane problémy s chrbticou, vyskočené platničky, môžem si podľa Vás na cvičenie doma kúpiť eliptický trenažér alebo bežecký pás?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM PROBLÉMY S CHRBTICOU
Odporúčal by som vám hlavne posilňovacie cviky na chrbát, no hlavne driekovú časť chrbta a vzpriamovače. Cvičiť by ste samozrejme mali celé telo. Výber cvikov a ich správne technické vykonávanie je dôležité, preto by vám ich mal ukázať skúsený tréner. Takéto cvičenie je pre vás omnoho dôležitejšie ako to, nad ktorým uvažujete. Na vašom mieste by som zatiaľ nekupoval eliptický trenažér, ani bežecký pás. To až niekedy neskôr, keď vám zosilnie svalstvo. Kardio tréning by som riešil stacionárnym bicyklom, ten je najšetrnejší.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang