Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Peter    06 September 2012 11:03 | Michalovce
Dobry den. Poprosim o radu ohladom treningu( vek 44 - moznosti na trening pr. Po- ut, stvr-piat, ned- po (2x1)... taka postupnost, alebo kazdy 3den),ktore svalove partie precvicovat v danom treningu,nohy vynechavam (po uraze). Na nete je toho vela , ale radsej chcem radu od cloveka , ktory to naozaj dokazal. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ SPLIT TRÉNING ZVOLIŤ?
Bez ohľadu na to, či budete cvičiť 1+1 alebo 2+1, rozdeľte si svalové skupiny takto: 1.DEŇ: prsia, biceps 2.DEŇ: Chrbát, predlaktie 3.DEŇ:ramená, triceps, pričom druhú svalovú partiu (menšiu) môžete každý mesiac obmieňať a pričleniť k inej väčšej (prvej) partii. Brucho cvičte 3 x do týždňa, pri tréningu 2+1 ho môžete rozdeliť na spodnú časť (prvý deň) a hornú časť (2.deň). Odporúčam čím skôr začať s tréningom nôh (4.DEŇ).

mima    05 September 2012 14:16 |
Dobrý deň
chcela by som sa opýtať na BCAA ci sú vhodné aj pri naberaní svalovej hmoty. Chcela by som nabrať svaly ale aj máť kardio aby som tuk udržala v norme.ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BCAA
Účinok amínokyselín s rozvetveným reťazcom (leucín, valín, izoleucín), známych ako BCAA, je hlavne v zabránení katabolických procesov (odbúravanie svalovej hmoty) po náročnom tréningu. Zohrávajú teda pozitívnu úlohu pri udržiavaní svalovej hmoty, ktorá je často devastovaná tvrdým posilňovacím tréningom, ale i kardiotréningom. Bez kvalitnej stravy a poctivého tréningu však svalovú hmotu nenaberiete.

jajahu    03 September 2012 12:27 | Trenčín
Dobrý deň p.Karabinoš,prosím o radu ohľadom chudnutia,mám 91 kg, 172 cm, 45 r.,mám sedavé zamestnanie/pokladnička/, ako sa správne stravovať,aby sa naštartoval môj metabolizmus.Obmedzila som chlieb,cestoviny,ryžu a kilá stoja. Čítala som o sacharidových vlnách,je to vhodné zaradiť, nechutia mi však samotne bielka, čím ich nahradiť?Užívam liek na štítnu žľazu euthyrox 25 mg.ráno.je možné vypracovat treningový plán a vhodný jedálniček na diaľku?Mávam často kŕče v nohách pri cvičený a aj v noci.Ďakujem Vám za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POTREBUJEM SCHUDNÚŤ
Schudnúť môžete len zmenou stravovacích návykov (nie diétami!) a zaradením pravidelného cieleného pohybu do svojho denného režimu. I keď stravovanie je rozhodujúce, bez pohybu to nepôjde. Vypracovávam tréningové programy i na domáce podmienky. Ak vám nechutia samotné bielka, môžete ich jesť v určitom pomere so žĺtkami, napr. 4 : 1, alebo konzumujte samotné mäso. Individuálny tréningový a stravovací PROGRAM vám viem vypracovať i na diaľku. Napíšte mi prosím na info@karabinos.sk . Ďakujem!

janka    27 August 2012 21:02 | topolcany
Dobry vecer pan Karabinos,mam otazky:
1.od aprila sa mi podarilo nabrat 5 kg cca 5 mesiacov,ale zda sa mi ze som nabrala tuk aj okolo pupku.chodim cvicit 5x do tyzdna,cvicim s tazkymi vahami skoro hodinu.ked znizim kaloricky prijem vaha stoji a ked pridam naberam aj do brucha.ako tomu zabranit.kilo za mesiac nie je az tak vela.a druha otazka je:ked sa povie 2g bielkovin na kg telesnej vahy myslia sa tym len zivocisne bielkoviny alebo vsetky dokopy?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NABERÁM AJ TUK
Každé priberanie svalovej hmoty nesie so sebou riziko naberania tuku. Preto sa robí tzv. rysovací tréning, aby sme sa tuku zbavili. Nakoľko cvičíte s ťažkými váhami a dokonca 5-krát do týždňa, čo je pomerne veľa, mám pocit, že vašim cieľom je naberanie svalovej hmoty. Z toho tiež usudzujem, že robíte skôr "mužský" tréning. To však záleží od vášho cieľa. Nezvyšujte príliš energetický príjem, radšej priberajte pomalšie alebo možno i vôbec. Robte kardio, aby ste nadbytočný tuk spálili. 2) Pod pojmom 2 g bielkovín rozumieme vždy všetky prijaté bielkoviny.

Michal    24 August 2012 19:57 | Cabaj
Dobry den, uz troska dlhsie ma boli prave rameno ked cvicim, proste ma ako keby pali sval, vzdy pri nejakej prvej serii to pretrpim a potom to uz skoro necitim ked dalej cvicim ramena..dnes som cvicil na multiprese za hlavou a mohol som dat ruky akurat tak do polovici a uz som nemohol dalej lebo som mal pocit, ze by mi roztrhlo rameno alebo co, tak som si dal dopredu, to je celkom v pohode, ale aj tak to neni uplne OK. Prosim Vas co snim mozem mat?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BOLESŤ RAMENA
Najpravdepodobnejšie je presilenie. Odporúčam oddýchnuť si od tréningu ramien aspoň 10 dní. Potom začať po dôkladnom rozcvičení s ľahkými váhami. Vhodné by bolo aj zmeniť niektoré cviky. Ak by sa bolesti obnovili, treba navštíviť ortopéda.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang