Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Petra    21 September 2012 13:33 | Kosice
Dobry den chcela by som sa opytat,mam 33r.
som takmer 4 roky po velmi tazkom tehotenstve.Vaha mi nerobi problem zchudlasom na 50kg.Moj problem je koza na brusku ktora ostala akoby naviac...da sa to odstranit cvicenima upevnit ju?Ak ano co by ste mi odporucal?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OVISNUTÁ KOŽA NA BRUCHU
Ovisnutosť kože na bruchu sa prejavuje hlavne pre pri rýchlom schudnutí, teda i po tehotenstve. Preto je dôležité posilňovať brušné svalstvo pred tehotenstvom, počas tehotenstva i po ňom. Mali by ste trikrát do týždňa venovať cvičeniu brušného svalstva asi 30 minút. Ideálne je striedať cviky na spodnú časť (rôzne dvíhania nôh), hornú časť (sedy - ľahy a predklony) a šikmé brušné svaly (vytáčanie, úklony). Cvičiť cyklicky bez prestávky do únavy. Priame brušné svaly cvičiť veľmi pomaly so zaobleným chrbtom (nie vystretým trupom!), šikmé rytmicky a rýchlo. Posilňovač by ste však mali aj ostatné svalové skupiny. Kardiotréning je nevyhnutný pre spaľovanie tuku. pri hmotnosti 50 kg vám stačí robiť kondične 3x do týždňa po 30 min´t (rovnako ako cvičenie brucha). Dôležité je tiež racionálne stravovanie. Ak sa vám to pri serióznom prístupe a systematickom cvičení nepodarí do jedného roka eliminovať, odporúčam plastickú chirurgiu.

Mirka    19 September 2012 14:30 | Žilina
Dobrý deň. Ďakujem za odpoveď. Pri 1-ročnom dieťati mám málo času na seba. Mojim pohybom sú prechádzky a večer o 21.00h tancujem /na kinecte/pri tep frek okolo 130 asi hodinu. Ale asi to nestačí. Rozmýšľam ešte nad bežiacim pásom, ale neviem aký typ a či do toho investovať...
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEŽIACI PÁS?
Bežiaci pás je výbornou vecou na pravidelný beh a možno ešte lepšou na rýchlu chôdzu. Nie je však lacný. Na aeróbnu aktivitu by vám mohol stačiť aj stacionárny bicykel. Údaj o pulzovej frekvencii je pre mňa zbytočný, pokiaľ neviem váš vek. Okrem kardio tréningu by ste mali aj posilňovať. Dá sa urobiť tréningový program aj na domáce podmienky.

Jan    18 September 2012 22:06 | Trencin
dobry vecer, chcel by som sa spytat, ako by som mohol pribrat na hmotnosti, mam len 20 rokov, 175 vyska, vaha je 65 kg, stale sa drzim len na tej istej vahe, a chcel by som viac pribrat, ako ist na to? ja viem ze ked som mlady organizmus ma rychle spalovanie, ale aspon trochu by to chcelo pribrat, da sa to zmenit? Dakujem za spätnu odpoved..
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM PRIBRAŤ
Sú len dve cesty, ktoré spolu úzko súvisia a sú ako spojené nádoby. 1) STRAVOVANIE - hlavne bielkoviny (mäso, vajcia, mliečne výrobky) a sacharidy (zelenina, ryža, zemiaky, ovocie). Treba jesť viackrát za deň (najmenej 5 - krát) a piť tekutina. 2) CVIČENIE - cvičiť v posilňovni 3 - krát do týždňa podľa presného plánu. Tiež veľa spať, relaxovať, neponocovať, nepiť alkohol... Vime vám vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM.

Mirka    14 September 2012 16:42 |
Dobrý deň p.Karabinoš.
Chcela by som sa stravovať tak ako uvádzate - delenou stravou, ale rada by som vedela váš názor na jojo keď by som delenu stravu už nerobila. Mám aj vlastnú skúsenosť kedy som pred 13 rokmi schudla práve delenou na 52 kg, ale potom mi to šlo stále hore až na 70kg. No ja som mala veľmi prísnu delenú. Momentálne mám po 2pôrodoch 92 a som dosť zúfala a unavená z hľadania čo a ako jesť aby som to dala dole. Vy tu máte úžasne výsledky. ľutujem že nebývam v Nitre. Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHUDNÚŤ DELENOU STRAVOU NESTAČÍ
V prvom rade moji klienti nie sú len z Nitry, ale z celého Slovenska, i zo zahraničia. Teda podmienkou spolupráce so mnou nie je bydlisko, ale skutočný záujem. Na základe vyplneného evidenčného listu vypracovávam tréningové a stravovacie programy (teda presné vzory jedálničkov). Nie vždy ide len o delenú stravu. Ako ste si všimli, zmienil som sa tiež o tréningu, čo ste vy vôbec nespomenuli. A to bude zrejme vo vašom prípade kameňom úrazu.Žiadna diéta, dokonca ani žiadny stravovací systém nefunguje dlhodobo a trvalo, pokiaľ sa nebudete pravidelne a cielene hýbať. Totiž základom seriózneho chudnutia a eliminovania "jojo efektu" je posilnenie svalstva a pravidelný kardio tréning.

Veronika    08 September 2012 16:41 | Nitra
Dobrý deň, potrebujem radu. Mám 22 rokov, 172 cm a 60Kg, chcem schudnuť pretože som pribrala 8 kíl, hlavne do bokov a zadku.Vždy som mávala max.55kg,nepriberala som a jedla som asi toľko, čo teraz.Je to pre mňa obrovksý problém mať tak veľa. Čo by ste mi poradili, aké cviky, stravu? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM SCHUDNÚŤ
V prvom rade nevidím dôvod, prečo by ste mali schudnúť. Mladá žena, ktorá pravidelne cvičí, by mala mať pri vašich parametroch (výška 172 cm, váha 60 kg) ideálnu postavu. Celý systém regulácie telesnej hmotnosti je založený na bilancii energie - príjem a výdaj. Jesť musíte často v malých porciách a dodržiavať pitný režim. Cvičiť by ste mali všetky telesné partie, nielen boky a zadok. Najlepšie by pre vás bolo, keby ste si dali vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang