Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Nikola    20 November 2012 15:40 | Prievidza
Dobrý večer , mám 36 rokov a 61kg ,170 cm . Držala som palumbovú dietu pri ktorj som schudla 3 kg. Nakoľko moja váha dlhšiu dobu stála , cvičila som 5 x do týždnňa , ráno na lačno kardio, 2 x posilovanie vrchnej a spodnej časti . Táto dieta je založená na úplne vyradenie sacharidov. Chcela som schudnúť ešte 5kg ale neviem ako prejsť na normálnu stravu aby nenástal jojo efekt, neviem či je možné sa takto stravovať dlhodobo , čo si o tom myslíte , dakujem za odpoved s pozdravom nikola
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NORMÁLNA STRAVA A DIÉTY
Priznám sa, mne je už zle z tých rôznych názvov diét. V podstate všetky diéty sú o ničom, lebo človek sa podľa nich nemôže stravovať dlhodobo. Treba sa stravovať racionálne a zdravo. To znamená jesť 5 - 7 -krát za deň v malých porciách. Jednoducho osvojiť si stravovacie návyky. Potom žiadny JOJO EFEKT nehrozí. Ak 36 - ročná žena má hmotnosť 61 kg a pravidelne cvičí, mala by mať postavu, s ktorou by mohla vyjsť na pódium v súťažiach fitness. Ak cvičíte správne a máte pevné svalstvo, mohli by ste vážiť aj viac. Nerozumiem, prečo chcete schudnúť ešte 5 kg. Aký logický dôvod na to máte?

janka    16 November 2012 10:59 | praznovce -topolcany
dobry den pan Karabinos mohli by ste mi vysvetlit preco kulturisti vylucuju tvaroh zo stravy v diete pred sutazou?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TVAROH PRED SÚŤAŽOU
Tvaroh je ideálnou potravou pre kulturistov, nakoľko obsahuje vysoké percento bielkovín (16 - 20 %). Ide predovšetkým o bielkovinu KAZEÍN, ktorá sa pomaly vstrebáva, preto je tvarohu výhodné konzumovať hlavne večer pred spaním. Obsahuje však aj určité percento cukru (LAKTÓZA), ktorá v predsúťažnom období nie je vhodná, lebo nadbytok tohto jednoduchého cukru by sa mohol uložiť ako tuk. Preto sa uprednostňuje mäso, ktoré žiadne sacharidy neobsahuje.

sima    13 November 2012 13:28 | Trnava
dobrý deň p. Karabinoš, poprosila by som vás o radu chcem schudnút pomerne dosť , samozrejme postupne do leta , ale neviem si rady s ramenami mam ich dost silne a hoci cvicim , asi robim nieco zle ako dlho mam posilnovat s cinkami? a ake cviky su dobre ? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÉ CVIKY ZVOLIŤ
Cviky nerozdeľujeme na "dobré" a "zlé". Dôležité je cvičiť správne. Žiaľ asi 80 % ľudí vo fitnescentrách to nepozná a nepomôžu im ani rýchlokvasení tréneri. Rovnako sa nedá povedať ako dlho máte cvičiť, lebo cvičenie nie je o čase, ale o účinku a kvalite. Konkrétnejšie by som sa vedel vyjadriť, keby ste mi poslali vyplnený evidenčný list, prípadne i fotografiu celej postavy.

Viera    06 November 2012 20:18 | Ivanka pri Nitre
Dobrý deň,

mám 170 cm a 87 kg. Sedavé zamestnanie a nulovú kondičku. Aký prvý krok by som mala spraviť, aby som zhodila ten nadbytočný tuk. Ďakujem za Váš čas.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRVÝ KROK
Prvým krokom k chudnutiu je CHCIEŤ a presvedčiť svoj mozog, že to dokážete. Druhým krokom je úprava stravovacích návykov a tretím krokom zaradenie pravidelného premysleného pohybu do každodenného života. Teda nie čokoľvek a akokoľvek, ale musí to mať hlavu a pätu. Dôležitým krokom by malo byť napísať mi e-mail na info@karabinos.sk, vyplniť evidenčný list, ktorý je podkladom pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu a stať sa tak mojou klientkou. Môžem vám garantovať, že za šesť mesiacov dáte seriózne "dolu" 18 kg.

MARTINA    03 November 2012 16:00 |
Dobrý večer pán Karabinoš,
chem sa opýtať, nastúpila som do novej práci, fyzicky sa dosť narobím, zdvíham ťažšie bremená, nabehám veľa krokov, chcela s.si dať urobiť u Vás plán už teraz, ale obávam sa,že teraz v novembri a v decembri budem mať v práci dosť náročné obdobie a vynechávala by som tréningy a tak sa chcem opýtať, či mi bude 5-6 mesiacov/od januára/ stačiť na vytvarovanie postavy,ako tak ,aby s. bola spokojnešia/samozrejme,že to záleži len a len na mne/. Mám 164 cm, 58,5 kg a tuk hlavne na stehnách ,zadku, lýtkach /Ďakujem veľmi pekne i na takú dlhšiu komplikovanejšiu otázku.M.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BUDE STAČIŤ 5 MESIACOV?
Na schudnutie zvyčajne stačí aj menej ako 5 - 6 mesiacov. Pri vašich telesných parametroch však pôjde od formovanie postavy, nie o chudnutie.Je dobré, že nad tým takto seriózne uvažujete už teraz. Psychicky budete dobre pripravená a po Novom roku sa môžete pustiť do zodpovednej práce. Odporúčam vám prihlásiť sa do súťaže JARNÁ PREMENA 2013 (dá sa už vo februári)a tiež DO FORMY S MUSCLE @FITNESS (v marci). PROGRAM u mňa si môžete dať vypracovať už teraz, ale najneskôr v januári 2013 pred začiatkom korešpondenčných súťaží. Ak sa vám bude dariť, môžete koncom jari uvažovať aj o súťažiach na pódiu, napr. FITNESS MODEL, FITNESS FIGURA, BIKINI FITNESS...(Nemajte obavy, som v poriadku. Bol som dva týždne na mori, odpojený od elektroniky.)


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang