Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


sima    13 November 2012 13:28 | Trnava
dobrý deň p. Karabinoš, poprosila by som vás o radu chcem schudnút pomerne dosť , samozrejme postupne do leta , ale neviem si rady s ramenami mam ich dost silne a hoci cvicim , asi robim nieco zle ako dlho mam posilnovat s cinkami? a ake cviky su dobre ? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÉ CVIKY ZVOLIŤ
Cviky nerozdeľujeme na "dobré" a "zlé". Dôležité je cvičiť správne. Žiaľ asi 80 % ľudí vo fitnescentrách to nepozná a nepomôžu im ani rýchlokvasení tréneri. Rovnako sa nedá povedať ako dlho máte cvičiť, lebo cvičenie nie je o čase, ale o účinku a kvalite. Konkrétnejšie by som sa vedel vyjadriť, keby ste mi poslali vyplnený evidenčný list, prípadne i fotografiu celej postavy.

Viera    06 November 2012 20:18 | Ivanka pri Nitre
Dobrý deň,

mám 170 cm a 87 kg. Sedavé zamestnanie a nulovú kondičku. Aký prvý krok by som mala spraviť, aby som zhodila ten nadbytočný tuk. Ďakujem za Váš čas.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRVÝ KROK
Prvým krokom k chudnutiu je CHCIEŤ a presvedčiť svoj mozog, že to dokážete. Druhým krokom je úprava stravovacích návykov a tretím krokom zaradenie pravidelného premysleného pohybu do každodenného života. Teda nie čokoľvek a akokoľvek, ale musí to mať hlavu a pätu. Dôležitým krokom by malo byť napísať mi e-mail na info@karabinos.sk, vyplniť evidenčný list, ktorý je podkladom pre vypracovanie individuálneho tréningového a stravovacieho programu a stať sa tak mojou klientkou. Môžem vám garantovať, že za šesť mesiacov dáte seriózne "dolu" 18 kg.

MARTINA    03 November 2012 16:00 |
Dobrý večer pán Karabinoš,
chem sa opýtať, nastúpila som do novej práci, fyzicky sa dosť narobím, zdvíham ťažšie bremená, nabehám veľa krokov, chcela s.si dať urobiť u Vás plán už teraz, ale obávam sa,že teraz v novembri a v decembri budem mať v práci dosť náročné obdobie a vynechávala by som tréningy a tak sa chcem opýtať, či mi bude 5-6 mesiacov/od januára/ stačiť na vytvarovanie postavy,ako tak ,aby s. bola spokojnešia/samozrejme,že to záleži len a len na mne/. Mám 164 cm, 58,5 kg a tuk hlavne na stehnách ,zadku, lýtkach /Ďakujem veľmi pekne i na takú dlhšiu komplikovanejšiu otázku.M.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BUDE STAČIŤ 5 MESIACOV?
Na schudnutie zvyčajne stačí aj menej ako 5 - 6 mesiacov. Pri vašich telesných parametroch však pôjde od formovanie postavy, nie o chudnutie.Je dobré, že nad tým takto seriózne uvažujete už teraz. Psychicky budete dobre pripravená a po Novom roku sa môžete pustiť do zodpovednej práce. Odporúčam vám prihlásiť sa do súťaže JARNÁ PREMENA 2013 (dá sa už vo februári)a tiež DO FORMY S MUSCLE @FITNESS (v marci). PROGRAM u mňa si môžete dať vypracovať už teraz, ale najneskôr v januári 2013 pred začiatkom korešpondenčných súťaží. Ak sa vám bude dariť, môžete koncom jari uvažovať aj o súťažiach na pódiu, napr. FITNESS MODEL, FITNESS FIGURA, BIKINI FITNESS...(Nemajte obavy, som v poriadku. Bol som dva týždne na mori, odpojený od elektroniky.)

Lenka    02 November 2012 05:21 |
Dobrý deň pán Karabinoš. Chcela by som poznať Váš názor na sacharidové vlny? Momentálne sa stravujem 5-6krát denne cvičím pravidelne v posilke+aerobic. So svojou postavou sa dá povedať, že som spokojná, len by som chcela viac vyrysovať. Nie do extrémov. A preto by ma zaujímalo čo je vhodné, či by to boli tie sacharidové vlny, alebo či v mojom stravovaní niečo upraviť. Ráno sa snažím mať niečo sladké napr musli+jogurt, desiata ovocie, obed rôzny, olovrant pečivo so syrom a šunkou, večera po tréningu protéin a neskôr cottage so zeleninou. To je príklad jedného dňa. Len sa mi vidia tie sacharidové vlny dosť drastické a po mojích skúsenostiach už oc nechcem experimentovať a radšej by som to vyrysovanie chcela dosiahnuť normálnou cestou. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO VYRYSOVAŤ SVALSTVO
Pri tréningu na "rysovanie" svalstva volíme vyššie počty opakovaní (15 - 25), prípadne spájame cviky do supersérií alebo robíme zhadzované série. Jednoducho v tréningovej hodine čo najviac cvičíme a minimálne oddychujeme. SACHARIDOVÉ VLNY slúžia na naštartovanie metabolizmu a nie sú nevyhnutné u človeka, ktorý nepotrebuje riešiť svoju hmotnosť. Kľudne sa môžete stravovať tak ako ste to uviedli v otázke. Ak nebudete s výsledkami spokojná, pridajte na kardio tréningu.

Michaela    01 November 2012 18:25 | Nové Zámky
Dobrý deň,
mám 164 cm a 61 kg. Pravidelne som chodila cvičiť, žiaľ vynechala som pár mesiacov a dopracovala som sa k tejto hmotnosti. Teraz dva mesiace zase pravidelne 3x do týždňa navštevujem fitness centrum (20 min.steper, potom 40 minút cviky) a snažila som sa upraviť aj stravu. Raňajky väčšinou cereálie, obed cottage cheese s celozrnným rohlíkom, prípadne dusené mäso so zeleninou, večera zelenina, mäso alebo niečo ľahké. Za tie dva mesiace mi nezišiel ani gram z hmotnosti, stále ma trápi tá istá váha a nemám dojem, že by sa moje proporcie nejak upravili. Neviem, kde robím chybu a rada by som sa konečne zbavila cca 8 kg. Ďakujem za akúkoľvek radu.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU ?
Tých chýb môže byť niekoľko. V prvom rade musíte mať negatívnu energetickú bilanciu. Skutočnosť, že cvičíte, vôbec nemusí znamenať, že cvičíte správne. Vo fitnescentrách sa doslova motá asi 80 % ľudí, ktorí cvičia čokoľvek a akokoľvek. Príkladom nesprávnej skladby cvičebnej hodiny je aj to, že najskôr robíte 20 minút stepper a potom posilňovacie cvičenia. Tých 20 minút je na rozcvičku veľa, no na odbúranie tuku málo. Strava by možno nebola zlá, ale treba brať do úvahy, že cvičenie (výdaj energie) a strava (príjem energie) sú spojené nádoby.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang