Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 51
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Filip    17 December 2012 07:41 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.Chcem sa opytat ci mozem kombinovat kreatin s gainerom alebo mam pouzivat len jeden?A este ci je dobre cvicit 7dni v tyzdny kazddy tyzden.Neni lepsie nechat telo troska oddychnut?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KREATÍN A GAINER
Ak je vašim cieľom priberanie svalovej hmoty, tak gajner (sacharidový nápoj) po tréningu je dôležitý. Ak ku tomu pridáte kreatín (aj pred tréningom), nič tým nepokazíte, skôr naopak. Cvičiť sedem dní v týždni je nezmysel. Cvičte split systém 2 + 1, čo znamená, že po dvoch tréningových dňoch nasleduje deň voľna. Celé telo by ste mali precvičiť na troch, maximálne štyroch tréningoch. Regenerácia (spánok, odpočinok) je dôležitá.

Lenka    17 December 2012 05:49 |
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela by som vedieť Váš názor a zároveň poradiť. Chcela by som si vyrysovať postavu, schudla som dve kilá čo ma veľmi teší, momentálne mám 164cm a 58kg, dlho som sa nemohla dostať pod 60kg a konečne sa mi to podarilo, len by som chcela vedieť či to môžem dosiahnuť aj v tom prípade, že do posilňovne chodím sobotu a nedeľu, kde sa venujem čisto posilňovaniu, a cez týžden chodievam na aerobic a trampolíny, cez leto je to skôr beh. Aký máte na to názor? Mala by som pridať ešte posilňovňu? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO "VYRYSOVAŤ"
Svaly sa formujú a tiež aj "rysujú" predovšetkým v posilňovni - teda pri posilňovacom cvičení. Ten by ste mali robiť najmenej trikrát do týždňa. Dôležitá je však správna technika vykonávania cvikov v maximálnom pohybovom rozsahu, ale veľmi pomaly. Dôležitý je vyšší počet opakovaní (20 - 25, najlepšie v supersériach alebo zhadzovaných sériách. Účinným kardiom je beh, stacionárny bicykel, chôdza na páse. Môžete robiť intervalovo (meniť tempo), potom to zaberie menej času.

Veronika    13 December 2012 14:38 |
Dobrý deň p. Karabinoš, ja som už nižšie písala, že bicyklujem ráno. Od pondelka vstanem o 5:00 dám si 3 dcl vodu s citrónom a bicyklujem od 5:20 do 6:00 40 min každý druhý deň a vy ste mi odpísali, že neskoro raňajkujem tak som začala jesť o pol 7 po bicyklovaní a o 7 keď nebicyklujem. Tak neviem či je to dobré? Ďakujem za radu
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZAČAŤ JESŤ ČÍM SKôR
Držte sa toho, čo som vám napísal. Dôležité je začať jesť čo možno najskôr po zobudení, aby ste v priebehu dňa stihli 6 až 7 jedál.

Radovan    13 December 2012 12:56 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš chel by som sa ešte opýtať čo odporúčate na noc pred spaním v rysovačke? Cez objemovku si dávam tvaroh, ale je vhodný aj cez rysovačku? A cez dni voľna, keď mám kardio(bicykel) mám pred začiatkom a po skončení brať nejaké suplementy (bcaa, proteín)? Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROTEÍN, BCAA, GLUTAMÍN
V predsúťažnej fázy prípravy ("rysovanie") môžete namiesto tvarohu ako VEČERU 2 užívať viaczložkový alebo kazeínový NIGHT PROTEIN a GLUTAMÍN. Ak robíte samostatne KARDIO, berte doplnky ako pri posilňovacom trféningu. Pred i po cvičení BCAA. Po cvičení proteínový nápoj s glukózou (maltodextrínom), BCAA, GLUTAMÍN a TRIBULUS TERRESTRIS.

Lucie    10 December 2012 13:06 | Brno
Dobrý den,chtěla bych se zeptat mám 176 cm a 55 kg,chtěla bych si vypracovat břišní svaly a trošku nabrat v oblasti zadku.Problém je hlavně asi ve stravě jsem vegetariánka,myslíte že i vegetarian může nabrat svalovoui hmotu a vypracovat se?Děkuji za odpověd.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEGETARIÁNSTVO A SVALY
Myslím si, že aj vegetarián môže pribrať svalovú hmotu technicky správnym cvičením a primeraným stravovaním. BIELKOVINY ako základnú stavebnú jednotku pre budovanie svalov vy však získavate len z rastlinných zdrojov, čo je omnoho náročnejšie ako keď sa bielkoviny získajú zo živočíšnych zdrojov. Podľa môjho názoru ste veľmi štíhla (až chudá) a to bez ohľadu na to, aký máte vek. Mali by ste trochu pribrať. Samozrejme svalovú hmotu. To znamená denne mať vyšší príjem energie ako je váš bazálny metabolizmus (BMR)zvýšený o 30 %. To môže predstavovať príjem 1800 kcal (7550 kJ) každý deň, možno aj viac. Inými slovami minimálne 100 g bielkovín, 250 g sacharidov a 45 g tukov. Ak nie ste schopná pokryť potrebu bielkovín prirodzenou stravou, mali by ste siahnuť po doplnkoch výživy - napr. proteínové nápoje.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang