Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


veronika    09 December 2012 12:54 |
Dobrý deň p. Karabinoš, ja sa chcem opýtať či robím dobre keď ráno vstanem o 5 a pol hodiny bicyklujem na stacionári pri tepovej frekvencii 125-130 alebo striedam rýchlosť a mám to na najmenšej záťaži. Počas krútenia vypijem aj viac ako pol litra voda potom idem do práce a okolo pol 8 raňajkujem. Potrebujem schudnúť zo stehien a zadku. Vážim 58 kg výška 168 cm a vek 34. Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BICYKEL RÁNO JE SUPER !
To, že ráno bicyklujete, je fajn. Mohli by ste však bicyklovať aj dlhšie, najmenej 40 minút a mali by ste sa pritom potiť. Ak sa nepotíte, užite pred bicyklovaním spaľovač tuku. Po bicykli by ste si mali dať sacharidový nápoj alebo aspoň jogurt. Raňajky o 7.30 h sú totiž už neskoro.

jana    05 December 2012 19:57 | partizanske
dobrý deň,mám 50 rokov,môj chcela bi som schudnúť 15kg. čo som pribrala za tento rok.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AK CHCETE, TAK SCHUDNETE
Čo vám v tom bráni, moja!? Mali by ste upraviť stravovacie zvyklosti a pravidelne cielene sa hýbať. Môžem vám vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM, ak mi pošlete vyplnený evidenčný list a pošlete na info@karabinos.sk . Viac informácií nájdete na tejto stránke.

iva    29 November 2012 19:18 | Trenčín
dobrý deň,chcela by som poradiť.Už 2 mesiace sa stravujem 5x denne a pijem min.2 l vody denne a doma bicyklujem 4-5x do týždňa po hodine.Kedže mám veľkú nadváhu,do posilovne ma nikto nedostane,mám 121kg a 41 rokov.Prosím vás,váha mi klesla iba 1 kg,čo robím zle?Tepovú frekvenciu dodržiavam tak okolo 120-125,je to zle?Alebo mám byť trpezlivá a výsledok sa ukáže časom?Dakujem za povzbudivé slová.Iva
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BUĎTE TRPEZLIVÁ
Predpokladom úspešného chudnutia je negatívna energetická bilancia, a to každý deň. Mali by ste teda vedieť, koľko energie denne príjmete a koľko jej vydáte. Čo robíte zle, Možno sa zle stravujete. Možno by ste mali zvýšiť pulzovú frekvenciu na 125 - 135, alebo bicyklovať intervalovo (striedať tempo). Podľa mňa by ste to mali robiť každý deň, ba dokonca dvakrát denne, ak vás už nikto nedostane do posilňovne. A to je asi najväčšia chyba!

miriam    29 November 2012 11:05 |
Kedze mam intoleranciu na laktozu kupila som si pohankovy napoj.je vhodny
na pitie popoludni?vacsinou si ho davam po kardiotrenningu na zahnanie hladu.Aky by bol vhodny pre mna proteinovy napoj aby som nepribrala?
vdaka za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
LAKTÓZOVÁ INTOLERANCIA
V bežnej strave ako zdroj bielkovín uprednostňujte mäso a vajcia. Ak zdroj komplexných sacharidov zeleninu, ryžu, ovsené vločky. Pohánkový nápoj je vhodný. Odporučil by som sójový proteín po tréningu.

Radovan    28 November 2012 19:34 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš mám otázočku ohľadne rysovacieho tréningu. Ak budem aj v rysovačke cvičiť s rovnakými váhami ako v objemovke, a po odcvičení si nedám hneď sacharidy, ale pôjdem na bicykel a potom nebudem ešte nič jesť, tak sa budu spalovať tuky, ale nebudú sa tým ničiť aj svaly, keď im nedám to čo treba?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY SACHARIDY ?
Ak sacharidy, tak určite bezprostredne po posilňovacom tréningu. Ak po posilňovaní robíte kardio, tak až potom. Sacharidy po cvičení sú dôležité na doplnenie chýbajúcich cukrov v organizme, ale aj ako prevencia pred devastáciou svalov. Nedá sa však presne stanoviť, kedy tuky nastupujú ako zdroj energie po vyčerpaní zásob cukrov, ani to, kedy už začína telo siahať na amínokyseliny zo svalov. Nedať si však po tréningu vôbec nič, je nezmysel. Ak nie ste v príprave na súťaž (a teraz súťaže nie sú), tak sacharidový nápoj, ovocie alebo tyčinku. Ak ste v príprave, tak proteínový nápoj a amínokyseliny BCAA, pokiaľ nie sú v dostatočnom množstve a pomere v nápoji.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang