Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lenka    10 January 2013 14:23 | Handlová
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela by som sa opýtať, stravujem sa pravidelne 5-6 krát denne menšie porcie, pravidelne cvičím posilňovňa, aerobic, beh. Doobeda sa snažím zamerať viac na sacharidy, no občas mám deň, keď by som si poobede dala niečo sladké, pretože pociťujem ako by mi chýbali sacharidy. Viete mi poradiť čo by som si mohla dať? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY SACHARIDY
V podstate sa stravujete správne, ale sacharidy môžete prijímať po celý deň. teda hlavne komplexné sacharidy (ryža, zelenina, vločky). Dopoludnia môžete aj jednoduché sacharidy (ovocie). Ak budete sacharidy prijímať po celý deň, budete mať vyrovnanú hladinu glukózy v krvi, nebudete pociťovať hlad a potlačí sa aj chuť na sladké.

Filip    09 January 2013 10:57 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.chcem sa spytat ci cvicim spravne.cvicim systemom 2dni trening a den volna.prvy den cvicim nohy,ramena,bicepsy,tricepsy,predlaktie a brucho.druhy den nohy,chrbat,hrudnik,bicepsy,lytka,brucho.na kazdu partiu robim zhruba dva cviky po 3 serie.zatazujem dost dane partie tela alebo je to malo?este jedna otazka ci si mozem davat do tvarohu med lebo samotny tvaroh mi velmi nechuti.dakujem za odpovede.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CELÉ ZLÉ
Neviem, odkiaľ ste vzali takéto rozdelených svalových partií na dva dni. Postráda to elementárne pravidlá a logiku posilňovania. Ak cvičíte len bezcieľne, že sa napríklad nudíte, tak v pohode. Ale ak chcete niečo aj dosiahnuť, musíte celé telo rozdeliť na niekoľko tréningových dní. Ideálne možno na tri dni, ale sú aj iné možnosti. Na každom z troch tréningov by ste precvičovali odlišné svalové partie. Nie je mysliteľné dnes precvičovať tie isté svalové partie, ktoré som trénoval včera. Počuli ste už niečo o raste svalov a regenerácii?

miriam    09 January 2013 09:35 |
Som postava typu hruska.
robim kardio 30min 3xtyzdenne.posilujem pomocou kalanetiky hornu cast tela.tuk sa mi uklada
na bokoch,zadku,stehnach.
potrebujem zostihlit dolnu cast tela.
vdaka za odpoved
miriam
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM TYP HRUŠKA
Kalanetikou sa ďaleko nedostanete. Navyše, keď cvičením vôbec neriešite problematické partie. Mali by ste robiť drepy, výpady, znožovanie, roznožovanie, zanožovanie, predkopávanie, zakopávanie. Teda cviky pôsobiace na dolnú časť tela. Mali by ste robiť veľa kardia (3-krát po 30 minút za týždeň je málo). Ak sa dá, tak behať, alebo stacionárny bicykel, prípadne chôdza na páse. Vždy nalačno (najlepšie ráno) a každý deň najmenej 40 minút.

Vladka    08 January 2013 19:31 |
Dobrý večer p. Karabinoš, chcem sa opýtať či nebudete robiť seminár aj v Košiciach alebo Prešove? Nevyhovujú mi tieto to termíny a chcela by som sa prihlásiť.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SEMINÁR VO VAŠOM MESTE
Seminár k JARNEJ PREMENE 2013 môžem urobiť všade, kde to niekto zorganizuje. Na východnom Slovensku by to mala byť účasť cca 50 ľudí, aby som tam prišiel. Seminár je určite poučný a motivujúci. Účasť na seminári však nie je podmienkou pre prihlásenie sa do súťaže JARNÁ PREMENA 2013.

sima    08 January 2013 10:45 | komarno
dobrý deň,už mesiac cvičím 6krat do týždňa nedelu mam volnú cvičím 1hodinu a samozrejme aj kardio , chcem sa spytat ak budem takto cvicit za aky cas sa da vidiet vysledky alebo podla vas mam este cvicit viacej ? samozrejme som si upravila aj stravu a vecer po treningu pijem syrovatku je to spravny postup ?,? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM CVIČIŤ VIAC?
Pri posilňovacom tréningu nie je rozhodujúca kvantita, ale kvalita. Dôležitý je správny výber cvikov, ich správne technické vykonanie, zvolená záťaž, tempo tréningu. To je individuálne. Niekto trénuje trikrát do týždňa a môže dosiahnuť lepšie výsledky ako iný, ktorý trénuje každý deň. Myslím si, že cvičíte veľa. Šesťkrát do týždňa trénujú ženy, ktoré sa pripravujú na OLYMPIU. Ak nápoj po tréningu je vašim posledným jedlom dňa, dajte si radšej kazeínový proteín alebo tvaroh (cottage).


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang