Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Monika    28 January 2013 19:12 | Kežmarok
Dobrý večer p. Karabinos Prosím vás mohli byt ste mi poradiť ako a kedy by som mala cvičiť aby som sa dostala do formy a schudla. Snažím sa stravovať takto raňajky sladké, obed hocičo, večera bielkoviny. Cvičím až večer posilňovacie cvičenie na brucho, nohy. Medzi tým bicyklujem. Meriam 165 a vážim 73 kg. Prosím poraďte mi.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO A KEDY CVIČIŤ
Kardio tréning by ste mali robiť buď ráno nalačno, alebo po posilňovacom tréningu. Nerozumiem, čo znamená "bicyklujem medzitým" ? Bicyklovať musíte po cvičení, nie medzi cvičením. Prečo cvičíte len brucho a nohy? To na tele žiadne iné svaly nemáte? V stravovaní musíte mať systém. Mali by ste jesť aspoň päťkrát denne. nemôžete jesť "hocičo", musíte presne vedieť, čo jete. Musíte vedieť, koľko za deň príjmete bielkovín, sacharidov a tukov a koľko to je dohromady prijatej energie. Podľa mňa v tom máte chaos, preto by ste si mali dať vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM.

Erika    28 January 2013 14:28 | Veľký Krtíš
Dobrý deň p. Karabinoš. Chcem sa vám podakovať za stravovaci a treningovy program. Zacala som sa podla neho stravovat od 1.1. a dala som dole 6 kg. Zda sa mi to vela, no som spokojna. Staci mi pit vela vody denne a stravovat sa ako zdravy clovek a ono to ide zo dna na den dole. Dakujem velmi pekne a tesim sa ze v lete budem konecne opat dobre vyzerat. :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM RADOSŤ
Urobili ste mi radosť, Erika! Takto by to malo fungovať. Stáva sa, že zo začiatku to ide rýchlejšie ako stanovuje PROGRAM. Je to dobré hlavne z motivačného hľadiska. Pokračujte ďalej, držím vám palce! Neuvažujete nad prihlásením sa do JARNEJ PREMENY? Pozdravuje tréner Julo Karabinoš

Lucia    26 January 2013 13:55 | Nitra
Dobrý deň
Určite sa chcem prihlásiť do JP tento rok je pre mňa veľmi dôležitý len som zvedavá ako sa to dá zvládať časovo mám šancu ak som do 15:00tej v práci a cvičiť môžem až poobede?Keďže vstávam pred 05:00tou do práce ráno nemám čas cvičit bude to stačiť poobede,každý deň?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ABSOLÚTNE JEDNODUCHÉ
Ten, kto nemôže robiť kardio ráno, musí ho robiť popoludní alebo večer. Nepoznám vaše telesné parametre, ani váš vek, tak neviem koľkokrát do týždňa máte cvičiť a koľkokrát robiť kardio. Vo všeobecnosti by ste mohli trikrát do týždňa robiť posilňovací tréning (cca 50-60 minút), ihneď po ňom 40 minút kardio. Okrem toho môžete robiť kardio 2 - 3 - krát do týždňa robiť v iné dni v dĺžke 60 minút. A ešte tu máme dva víkendové dni, na ktoré akoby ste zabudli. Ráno nalačno kardio a popoludní tréning - už máte dva. ten tretí ľahko dáte napr. v stredu.

Marika    23 January 2013 21:02 | Dunajská Streda
Dobrý večer pán Karabinoš! V prvom rade Vám chcem povedať, že som už u Vás bola ( so sestrou) - pred pár rokmi. Vaše rady sme si vzali k srdcu a všetko to perfektne fungovalo. Podarilo sa mi schudnúť - a váha išla potom dole, aj keď som už nedodržiavala presne tréningy. Cítila som sa skvelo...Zanedlho na to som otehotnela. Hoci som počas tehotenstva veľa nepribrala, počas kojenia o to viac :( Nabraté kilá (15 kg) sa mi už nepodarilo zhodiť - a po druhom dieťati to vyšlo ešte o niečo hore. Keďže mám malé dieťa - náročné, času zúfalo málo ( fitko nehrozí), chcem sa spýtať, čo by Ste mi odporučili - aby už váha nešla hore a aspoň čo-to dole... Vopred ďakujem za odpoveď a prajem všetko dobré :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZASTAVIŤ PRIBERANIE
Ak vám môj PROGRAM ako píšete "perfekne fungoval" pred pár rokmi, prečo sa ku nemu nevrátite aj teraz? Inak zastavenie priberania je v podstate jednoduché. Stačí sa začať disciplinovane stravovať. Jesť zdravé potraviny v malých porciách 5 až 7 -krát denne. Akýkoľvek cielený a premyslený pohyb (domáce cvičenie, stacionárny bicykel) vašu snahu znásobí a začnete svoju hmotnosť znižovať. Predpokladom je dosiahnuť negatívnu energetickú bilanciu, t.z., že musíte menej energie prijímať v strave, než jej budete pohybom vydávať.

Ingrid    22 January 2013 19:21 | Spišská Nová Ves
Dobrý večer p. Karabinoš. Mám jednu otázočku, aký máte názor . Dojčím 18. mesačné dvojicky len večer a rano asi len pre pocit bezpecia pre nich.Nechcem ich nasilne odstavit. Chcela by som cvičit kardio rano na lačno aspon 40min. , doteraz som cvicila tak o 11.hod. ked zaspali. Chcela by som to trosku zmenit, len neviem ci je to dobré,ked dojcim, potrebujem viac zhodit. Ďakujem pekne za odpoved. Pekný večer.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY KARDIO, AK DOJČÍM?
Pokiaľ dojčíte, v žiadnom prípade nerobte kardio ráno nalačno. Robte to tak ako doteraz.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang