Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lucia    26 January 2013 13:55 | Nitra
Dobrý deň
Určite sa chcem prihlásiť do JP tento rok je pre mňa veľmi dôležitý len som zvedavá ako sa to dá zvládať časovo mám šancu ak som do 15:00tej v práci a cvičiť môžem až poobede?Keďže vstávam pred 05:00tou do práce ráno nemám čas cvičit bude to stačiť poobede,každý deň?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ABSOLÚTNE JEDNODUCHÉ
Ten, kto nemôže robiť kardio ráno, musí ho robiť popoludní alebo večer. Nepoznám vaše telesné parametre, ani váš vek, tak neviem koľkokrát do týždňa máte cvičiť a koľkokrát robiť kardio. Vo všeobecnosti by ste mohli trikrát do týždňa robiť posilňovací tréning (cca 50-60 minút), ihneď po ňom 40 minút kardio. Okrem toho môžete robiť kardio 2 - 3 - krát do týždňa robiť v iné dni v dĺžke 60 minút. A ešte tu máme dva víkendové dni, na ktoré akoby ste zabudli. Ráno nalačno kardio a popoludní tréning - už máte dva. ten tretí ľahko dáte napr. v stredu.

Marika    23 January 2013 21:02 | Dunajská Streda
Dobrý večer pán Karabinoš! V prvom rade Vám chcem povedať, že som už u Vás bola ( so sestrou) - pred pár rokmi. Vaše rady sme si vzali k srdcu a všetko to perfektne fungovalo. Podarilo sa mi schudnúť - a váha išla potom dole, aj keď som už nedodržiavala presne tréningy. Cítila som sa skvelo...Zanedlho na to som otehotnela. Hoci som počas tehotenstva veľa nepribrala, počas kojenia o to viac :( Nabraté kilá (15 kg) sa mi už nepodarilo zhodiť - a po druhom dieťati to vyšlo ešte o niečo hore. Keďže mám malé dieťa - náročné, času zúfalo málo ( fitko nehrozí), chcem sa spýtať, čo by Ste mi odporučili - aby už váha nešla hore a aspoň čo-to dole... Vopred ďakujem za odpoveď a prajem všetko dobré :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZASTAVIŤ PRIBERANIE
Ak vám môj PROGRAM ako píšete "perfekne fungoval" pred pár rokmi, prečo sa ku nemu nevrátite aj teraz? Inak zastavenie priberania je v podstate jednoduché. Stačí sa začať disciplinovane stravovať. Jesť zdravé potraviny v malých porciách 5 až 7 -krát denne. Akýkoľvek cielený a premyslený pohyb (domáce cvičenie, stacionárny bicykel) vašu snahu znásobí a začnete svoju hmotnosť znižovať. Predpokladom je dosiahnuť negatívnu energetickú bilanciu, t.z., že musíte menej energie prijímať v strave, než jej budete pohybom vydávať.

Ingrid    22 January 2013 19:21 | Spišská Nová Ves
Dobrý večer p. Karabinoš. Mám jednu otázočku, aký máte názor . Dojčím 18. mesačné dvojicky len večer a rano asi len pre pocit bezpecia pre nich.Nechcem ich nasilne odstavit. Chcela by som cvičit kardio rano na lačno aspon 40min. , doteraz som cvicila tak o 11.hod. ked zaspali. Chcela by som to trosku zmenit, len neviem ci je to dobré,ked dojcim, potrebujem viac zhodit. Ďakujem pekne za odpoved. Pekný večer.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY KARDIO, AK DOJČÍM?
Pokiaľ dojčíte, v žiadnom prípade nerobte kardio ráno nalačno. Robte to tak ako doteraz.

simona    18 January 2013 10:12 | komarno
dobry den prosim vas mam dost velky zmätok, je pravvda, že ak chcem schudnut musim cvicit hlavne rano a nalacno? ja posilnujem rano iba brucho 15minut, a vecer 50minut kardia, predtym som posilnobvala 1 mesiac ale neschudla som skor som ohybnejsia a mam kondicku a spevnene svalstvo . kolko x za tyzden by som mala cvicit kardio, brucho a posilnovacie cviky , a este 1 otazka moze sa stat že ak cvicim posilnovanie formovanie tela neschudnem ?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCE TO SYSTÉM 2
Kardio aktivity je najlepšie robiť vtedy, keď máte najnižšiu hladinu cukru v krvi, a to je ráno, vtedy, keď už máte pocit hladu a po posilňovacom tréningu. Kardio môžete robiť aj každý deň, keď chcete schudnúť, posilňovací tréning a brucho stačí trikrát za týždeň. Svaly (bielkoviny) sú ťažšie ako tuk, tak sa to môže stať. Ukazovateľom účinnosti a kvality vášho tréningu nie je telesná hmotnosť, ale zrkadlo a pocit.

Filip    17 January 2013 14:39 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.chcem sa opytat:cvicim systemom 2dni trening 1den odpocinok a ci neni zle robit pocas volneho dna aerobne aktivvity(beh,bycikel).mojim cielom je naberat hmotu.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARDIO VO VOĽNOM DNI
Kardio tréning vo voľnom dni je ideálny. A to aj vtedy, ak robíte silovo - objemový tréning. Dôležitý je hlavne na kondíciu.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang