Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Andrea    06 February 2013 13:29 | Šaľa
Dobrý deň p. Karabinos. Mám 28 rokov, 175 cm a 86 kíl. Som po dvoch pôrodoch (obe sekcia) a kým som nebola tehotná bola som vždy ako prútik (50-52 kíl). Pri prvom (rizikovom) tehotenstve som pribrala 23 kíl a celkom slušne som to aj dala dole. Pri druhom som pribrala len 9 kíl a cítila sa skvele. Po pôrode som si dala predpísať antikoncepciu (čo už ľutujem) pri ktorej som pribrala cca 12 kíl za 6 mesiacov. Hrôza. A tu to všetko začalo. Snažila som sa schudnúť no nejak to nie a nie ísť dole. Cvičila som doma podľa rôznych DVD ako zumba, posilňovanie svalov a dokonca mám doma aj multifunkčný posilňovací stroj. Cez zimu chodím 2 krát do týždňa hrať futbal. A cez leto je to aj 3-4 krát plus beh cca 30 min. 2-3 krát/týždeň 4,5-5,5 km. Ak nie som z deťmi, tak pri návrate domov chodím pešo na 5 poschodie (len mierne zadychčaná). Pečivo jem veľmi málo a keď si už doprajem tak len viaczrnné, celozrnné a pod. (pozerám na obale zloženie). Ovocie a zelenina sú samozrejmosťou. Pijem cca 3-4 litre a iba ovocné, alebo bylinkové čaje (bez cukru, či medu), vodu, poprípade zázvor+citrón+med po jedle. Na raňajky mám ovsené vločky+med+mletá škorica+ voda, občas sójové mlieko, niekedy cornflakes so sójovým mliekom, lebo hrianky s cesnakom. Cez víkend, keď je viac času, tak si urobím ovsenú kašu s banánom a jablkami. Syr (hlavne po futbale) jedine zottarella light, cottage cheese, tofu, občas Lučina v rôznych kombináciách zo zeleninou, olivami, banánom..... Šunku raz za čas aj to podiel mäsa je 86-90%. Niečo ako paštéta, slanina, či tlačenka nepoznám. Inak papám, to čo aj ostatný členovia rodiny, no samozrejme to nepreháňam. Varím doma každý deň. Tiež si doprajem tekvicové a slnečnicové semiačka a mandle.
Tým, že nepapám biele pečivo mi zmizli problémy s nafukovaním a zlou stolicou. Predtým som si musela dať každý deň lieky Espumisan a Gastroval...aby som vedela fungovať a nevznášala sa od nafúknutia a zlého trávenia. A tiež som neni tak často chorá. Takže vidím v tom nejaký úspech, že som zmenila stravu. Ďalšia vec, čo mi je záhadou je to, že síce mám rifle o 2 čísla menšie, no na váhe mi to vôbec neukázalo. A trvá to už cca 1 rok, od kedy som mohla mať o číslo menšie rifle. Vedeli by ste mi poradiť, kde robím chybu, prečo sa mi nedarí schudnúť? Vopred ďakujem za odpoveď. Andrea :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
???
Milá pani Andrea! Toto je KNIHA ODKAZOV, čo znamená, že na stručnú a jasnú otázku sa snažím stručne a jasne odpovedať. Žiaľ, toto ten prípad nie je. Osobne mám pocit, že všetko čo robíte, robíte živelne, chaoticky a nesystematicky. Stravovanie a pohyb musia mať jasné pravidlá a systém. Ako iste viete, vypracovávam individuálne tréningové a stravovacie programy. Moji klienti sú v redukcii telesného tuku a vo formovaní postavy úspešní.

Anka    06 February 2013 12:33 | Svidník
dobrý deň pán karabinoš. mám ku Vám prosbu potrebovala by som radu ohľadom chudnutia už druhý mesiac sa snažím opremenu mojej postavy a to nielen zmenou stravovania ale i cvičenia kde každý druhý deň cvičím aerobnu aktivitu (zumbu a aerobic podľa dvd) a vždy obdeň zase posilovanie cvičenie robievam o 19 hodine, ale moje kilogrami sa odomňa nechcú odlepiť. môžte mi prosím poradiť kde robím chybu alebo dalo by sa mi Vami vypracovať cvičebný a stravovací program? za odpoveď veľmi pekne ďakujem Anka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU?
Chýb môže byť niekoľko. Je možné, že robíte skladbovo a technicky nesprávne posilňovacie cvičenie. Že ste si vybrali nesprávnu kardio aktivitu, pri ktorej nedosahujete požadovanú pulzovú frekvenciu. Že sa nestravujete tak, aby ste prirodzene zrýchlili bazálny metabolizmus a zároveň dosiahli negatívnu energetickú bilanciu každý deň. Keď robím tréningové a stravovacie programy pre svoje klientky, musím mať o nich čo najviac údajov. Čím viac, tým je program presnejší a účinnejší.

Filip    05 February 2013 12:04 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.chcem sa opytat:chodim skoro rano o piatej do prace a domov sa vratim okolo osmej.kedy je najvhodnejsie podla vas cvicit?pretoze volny cas mam len okolo 20:00 - 21:00.je to dobry cas na trening?mojim cielom je naberat svalovu hmotu.a co mozem jest ked trening skoncim okolo 22:00.mozem vobec nieco zjest po treningu?dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY CVIČIŤ
Pri takej náročnej práci, akú máte vy, môžete naozaj cvičiť len večer. Po tréningu si dajte proteínový nápoj alebo tvaroh. Odporúčam využiť na tréning hlavne tie dni, kedy nie ste v práci.

Lenka    05 February 2013 07:13 |
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcela by som sa opýtať, ako je to teda s tým kardiom a posilovaní. Viem, že už viac krát sa Vás tu pýtali či treba robiť kardio pred alebo po posilňovacom tréningu. Ja som sa držala Vašej rady, a začala som kardio cvičiť po posilňovacom tréningu. v novom čísle Muscle Fitness 2/2013 je tiež rozoberaná táto problematika a dočítala som sa, že keď je cieľom formovanie svalovej hmoty, že sa má ako prvé robiť kardio a keď je cieľom rozvíjať vytrvalosť tak opačne, najskôr posilňovanie a potom kardio. Aký je Váš názor na to? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POSILŇOVANIE A KARDIO
Na túto otázku som už odpovedal viackrát. Ale prosím! Ideálne je oddeliť kardio (napríklad ráno nalačno) od posilňovacieho tréningu (napríklad popoludní alebo večer), prípadne obidve aktivity robiť v rozdielnych dňoch. Ak sa to z časových dôvodov nedá, tak najskôr by ste mali posilňovať (ako zdroj energie slúžia cukry) a potom robiť kardio (keď do energetického procesu vstupujú tuky). Robiť to opačne, t.z. vyčerpať cukry aeróbnou aktivitou by znamenalo, že na posilňovací tréning vám nezostane dostatok energie. Môžete tak cvičiť, ale len s ľahkou záťažou, prakticky bez výraznejšieho efektu. V každom prípade si to žiada značne vysoký príjem amínokyselín, aby sme zabránili katabolickému procesu svalových buniek. V tejto rubrike odpovedám všeobecne pre bežných ľudí. Špičkoví športovci majú svoje skúsenosti a poznajú odozvu svojho organizmu na tréning tak dobre, že každý si hľadá vlastnú cestu k dosiahnutiu cieľa. V individuálnom športe, kam posilňovanie výsostne patrí, žiadne pravidlo neplatí absolútne.

Marta hríbiková    04 February 2013 22:59 | Levice
Dobrý deň, p. Karabinoš, v r. 2010 som Vás kontaktovala a zaslala Vám nasledovnú prosbu: Mám 54 rokov, výšku 160 cm, váhu 70 kg. Rozhodla som sa schudnúť a niečo robiť so svojím zdravím, lebo sa veľmi zle cítim. Mám niektoré zdravotné problémy a slabú vôľu na to, aby som niečo so sebou urobila. Preto som sa rozhodla obrátiť na Vás s prosbou o pomoc. Mám nasledovné zdravotné problémy: žalúdočné problémy - dlhoročná gastritída a problémy s pankreasom, skolioóza chrbtice, výrastky na chrbtici, osteoporóza v chrbtici a na bedrových kĺboch, tachykardia... a ešte by som mohla pokračovať ďalej. Myslím, že by som potrebovala radu od takého fundovaného trénera, ako Ste Vy, aby mi pomohol vypracovať nejaký cvičebný program a radu ohľadne životosprávy, aby som si ešte viac nepoškodila svoje zdravie, zbavila sa prebytočných kíl, posilnila si brušné a chrbtové svaly, aby ma moja chrbtica a nohy tak strašne neboleli. Veľmi pekne prosím o Váš názor a radu. Ďakujem veľmi pekne. Zdraví Vás Marta

Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý deň, pani Marta! V mojej práci nie je výnimkou, že za mnou prichádzajú ľudia so zdravotnými problémami. Spomínam si na jednu pani vo vašom veku, ktorá mala asi osem diagnóz a dokopy brala takmer 30 liekov. Ich zoznam mi priniesla. Zmyslom mojej práce je práve snaha eliminovať takéto stravy. Vedú k tomu dve cesty. Osvojenie si správnych stravovacích návykov a začlenenie primeraného, cieleného a pravidelného pohybu. Moje metódy práce uznávajú aj lekári a viacerí z nich sa stali tiež mojimi klientmi. Aspoň mám s kým konzultovať. Neverili by ste, ale niekedy skutočne stačí rozumne schudnúť napríklad 10 kg a polovica zdravotných problémov pominie. Nehovoriac o tom, že človek omladne aj psychicky. Predpokladom spolupráce je vyplnenie evidenčného listu, vo vašom prípade by som však uprednostnil osobné stretnutie.

Pán Karabinoš, osobné dôvody mi zabránili, aby som Vás kontaktovala.p
Pribudli mi ďalšie diagnózy a som na tom oveľa horšie ako pred dvoma rokmi.Veľmi potrebujem upraviť životosprávu a začať s nejakým cvičením. Rada by som si s Vami dohodla osobné stretnutie. Ďakujem veľmi pekne.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOBRÝ DEŇ, PANI HRÍBIKOVÁ !
Odpovedal som vám e-mailom.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang