Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lenka    30 January 2013 10:09 |
Zadok
Dobrý deň. Pán Karabinoš potrebovala by som poradiť čo sa týka formovania zadku, hlavne cvikov. Aké cviky mám cvičiť, aby sa mi vyformoval a nie aby som ho mala ovisnutý, a koľko opakovaní mám cvičiť a koľko mám na túto partiu cvičiť do týždňa? Robievam v posilňovni zakopávanie na stroji, zakopávanie jednou nohou na kolenách, mŕtvy ťah, drepy.Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO VYFORMOVAŤ ZADOK
Kvalita tréningu sedacieho svalstva nespočíva len vo výbere cvikov. Tých vlastne nie až tak veľa a nedá sa povedať, že tento cvik je dobrý a tento zasa zlý. Každý cvik však môžete cvičiť správne alebo nesprávne. Dôležitá je teda technika vykonávania cviku, jeho tempo a správne dýchanie. Na vyformovanie svalstva volíme skôr vyšší počet opakovaní (cca 15). Záťaž by mala byť taká, aby ste ich urobili s určitou námahou, nie ľahko. Výber cvikov je vhodný, doplnil by som ešte žabacie drepy a výpady. Zadok cvičte spolu so stehnami dvakrát do týždňa.

monika    29 January 2013 18:13 | Ilava
dobry večer pan Karabinoš,chcem sa opytat na vaš nazor na vibračne pasy v suvoslosti s formovanim postavy-brucha,,a ešte moj syn ma 14 rokov a chcel by uživat proteiny je to vhodne v jeho veku??? dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VIBRAČNÉ PÁSY A PROTEÍN
Vibračné pásy majú predovšetkým masážny účinok, preto ich vplyv na formovanie oblasti brucha je minimálny. Brušnú partiu môžete formovať len cvičením. Správne precvičovať brušné svalstvo vie však len málo ľudí. PROTEÍNY vášmu 14-ročnému synovi môžu len prospieť. Nejde o nič iné, len o kvalitné koncentrované ľahko vstrebateľné bielkoviny, ktoré sa bežne vyskytujú napríklad v tvarohu (srvátke), vajciach, sóji...

Alena    29 January 2013 12:33 | Banska Bystrica
Dobry den pan Karabinos,aj ja sa pripajam k pani Erike a tiez sa Vam chcem podakovat za vypracovanie treningoveho a stravovacieho planu a nasledne za ucinnu motivaciu.Mne sa tiez dari upravovat svoju vahu , dodrziavanim Vasich rad aj ked cvicim len v domacom prostredi. Je uzasne, co taky pohyb urobi so psychikov a akou energiu sa nabije. Tak ako casto hovorite a pisete odpovede napr. tu v knihe navstev, dolezite je, aby sam clovek CHCEL a nehladal vyhovorky typu:nemam cas chodit do fitka,som uz na to stara, prip.hladat sposoby,ako sa TO neda. Je to len a len v hlave kazdeho z nas. Este raz srdecna vdaka.Prajem Vam vela spokojnych klientov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ĎAKUJEM, PANI ALENA!
Práve spokojnosť mojich klientov a ich odozva je tou správnou spätnou väzbou a zároveň hnacím motorom pre mňa, aby som svoju prácu vykonával zodpovedne a profesionálne i naďalej. Ku dnešnému dňu som vypracoval TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM pre 2383 klientov (1602 žien a 781 mužov). Všetkým vám fandím a držím palce vo vašich premenách! Tréner Julo

Monika    28 January 2013 19:12 | Kežmarok
Dobrý večer p. Karabinos Prosím vás mohli byt ste mi poradiť ako a kedy by som mala cvičiť aby som sa dostala do formy a schudla. Snažím sa stravovať takto raňajky sladké, obed hocičo, večera bielkoviny. Cvičím až večer posilňovacie cvičenie na brucho, nohy. Medzi tým bicyklujem. Meriam 165 a vážim 73 kg. Prosím poraďte mi.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO A KEDY CVIČIŤ
Kardio tréning by ste mali robiť buď ráno nalačno, alebo po posilňovacom tréningu. Nerozumiem, čo znamená "bicyklujem medzitým" ? Bicyklovať musíte po cvičení, nie medzi cvičením. Prečo cvičíte len brucho a nohy? To na tele žiadne iné svaly nemáte? V stravovaní musíte mať systém. Mali by ste jesť aspoň päťkrát denne. nemôžete jesť "hocičo", musíte presne vedieť, čo jete. Musíte vedieť, koľko za deň príjmete bielkovín, sacharidov a tukov a koľko to je dohromady prijatej energie. Podľa mňa v tom máte chaos, preto by ste si mali dať vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM.

Erika    28 January 2013 14:28 | Veľký Krtíš
Dobrý deň p. Karabinoš. Chcem sa vám podakovať za stravovaci a treningovy program. Zacala som sa podla neho stravovat od 1.1. a dala som dole 6 kg. Zda sa mi to vela, no som spokojna. Staci mi pit vela vody denne a stravovat sa ako zdravy clovek a ono to ide zo dna na den dole. Dakujem velmi pekne a tesim sa ze v lete budem konecne opat dobre vyzerat. :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM RADOSŤ
Urobili ste mi radosť, Erika! Takto by to malo fungovať. Stáva sa, že zo začiatku to ide rýchlejšie ako stanovuje PROGRAM. Je to dobré hlavne z motivačného hľadiska. Pokračujte ďalej, držím vám palce! Neuvažujete nad prihlásením sa do JARNEJ PREMENY? Pozdravuje tréner Julo Karabinoš


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang