Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 169
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


maja    15 February 2013 12:00 | Nove zamky
Dobry den,...pan Julo chcem sa len opytat, ci je vhodna kupa posilnovac brusnych svalov Insportline Ab perfect...je to ten sedak s operadlom na ktorom su valce a v ohybe struny...proste ci sa pri tom aj spevnuju tie brusne tahy alebo je to reklamny tah...samozrejme ze popritom by som cvicila aj ine cviky na brucho, len ma zaujima ucinok tohoto pristroja a jediny kto mi povie pravdu a rozumie tomu Ste vy...dakujem za odpoved,maja
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO PRECVIČOVAŤ BRUŠNÉ SVALSTVO
Nemyslím si, že som jediný, kto vám povie pravdu, ale som známy tým, že pravdu hovorím aj priamo do očí, čo sa mnohým ľuďom nepáči. Pokiaľ budete brušnú partiu precvičovať doma, robte to ráno na lačno ešte pred kardiom 2 - 3 - krát do týždňa. Vyberte si jeden cvik na spodné brucho (dvíhanie nôh), jeden cvik na horné brucho (predklony trupu, napr. sedy-ľahy alebo skracovačky) a jedne cvik na šikmé brušné svaly. Tieto cviky robte cyklicky bez prestávky asi 20 minút. Doma si vystačíte bez prístrojov a rôznych pomôcok. Ak si chcete zacvičiť na strojoch, resp. so záťažou, zájdite si na jeden tréning týždenne do fitnescentra.

Eva    14 February 2013 09:00 | Sardinie
Dobry den, je mi 33, mam 2 deti, vyska 169 a vaha 75kg - chci zhubnou 10-15kg. Zacala jsem cvicit 3xtydne acqau gym plus denne se snazim zaradit par sedu lehu...Telo se mi zpevnuje, ale nevidim ubytek kg - 2kg za mesic.
Snazim se vyradit pecivo, cukry. Piji jen vodu, caje nebo meltu.
Je lepe jist ryzi (muzu i bilou?), testoviny nebo brambory k obedu a vecere maso (vajicka, tvaroh, ...) + zelenina? chapu spravne ze mam jist oddelene tyto potraviny?
Dekuji za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZNÍŽIŤ HMOTNOSŤ
Pravdepodobne nepostupujete správne. Seriózne chudnutie vyžaduje systém v cvičení i stravovaní. Nemôžete cvičiť čokoľvek a akokoľvek. To isté platí o stravovaní, pričom obidve tieto zložky sú súčasťou toho istého procesu - niečo ako spojené nádoby. Ak máte záujem, napíšte mi na e-mail info@karabinos.sk, pošlem vám informácie pre vypracovanie TRÉNINGOVÉHO A STRAVOVACIEHO PROGRAMU.

Petrana    13 February 2013 16:50 |
Dobrý deň,
mám 16 rokov, 180cm a postavu hrušky. Mám dosť široké boky (obvod takmer 94cm), takže aj zadok a celé nohy. Aké cvičenia by ste mi odporučili ? Mám doma stacionárny bicykel aj švihadlo, môžem pracovať s týmto ? Ďakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM "HRUŠKA"
Pri výške 180 cm je obvod bokov 94 cm skôr malý. Asi ste mali na mysli obvod pása. Na zadok a stehná by ste mali robiť hlavne výpady, "žabacie" drepy, predkopávanie a zakopávanie, addukciu a abdukciu. Na stacionárnom bicykli môžete každé ráno nalačno bicyklovať 40 až 60 minút.

Anka    08 February 2013 08:21 | Svidník
dobrý den pan Karabinoš. ďakujem za odpoveď. ak by bolo možné vypracovať mi stravovací a cvičebný program na mieru aké údaje by ste o mne potrebovali? ďakujem za odpoveď. prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EVIDENČNÝ LIST
Napíšte mi na e-mail info@karabinos.sk . Pošlem vám evidenčný list a potrebné informácie. Ďakujem!

simka    06 February 2013 13:48 | senec
zdravím pán Karabinoš! zacala som cvicit v decembri a vidim na mojej postave spevnenie nechcem vsak chudnut rychlo cvicim kardio trening 50 minut 2 dni po sebe a 3 den posilnovaci trening je to pdla vas spravne cvicenie potim sa pri nom dost .
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JE TO SPRÁVNE ?
Správne cvičenie je to, ktoré vám prináša taký výsledok, aký ste si stanovili. Je rozumné, že nechcete chudnúť rýchlo, ale čo to znamená ? Schudli ste za mesiac viac ako štyri kilogramy a pritom ste chceli schudnúť len dva ? Tak môžete kvalitnejšie jesť, t.z. zvýšiť príjem energie v strave, alebo obmedziť kardio tréning. Strava a pohyb sú akoby spojené nádoby, ktoré nás vedú k tomu istému cieľu.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang