Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Petrana    13 February 2013 16:50 |
Dobrý deň,
mám 16 rokov, 180cm a postavu hrušky. Mám dosť široké boky (obvod takmer 94cm), takže aj zadok a celé nohy. Aké cvičenia by ste mi odporučili ? Mám doma stacionárny bicykel aj švihadlo, môžem pracovať s týmto ? Ďakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM "HRUŠKA"
Pri výške 180 cm je obvod bokov 94 cm skôr malý. Asi ste mali na mysli obvod pása. Na zadok a stehná by ste mali robiť hlavne výpady, "žabacie" drepy, predkopávanie a zakopávanie, addukciu a abdukciu. Na stacionárnom bicykli môžete každé ráno nalačno bicyklovať 40 až 60 minút.

Anka    08 February 2013 08:21 | Svidník
dobrý den pan Karabinoš. ďakujem za odpoveď. ak by bolo možné vypracovať mi stravovací a cvičebný program na mieru aké údaje by ste o mne potrebovali? ďakujem za odpoveď. prajem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
EVIDENČNÝ LIST
Napíšte mi na e-mail info@karabinos.sk . Pošlem vám evidenčný list a potrebné informácie. Ďakujem!

simka    06 February 2013 13:48 | senec
zdravím pán Karabinoš! zacala som cvicit v decembri a vidim na mojej postave spevnenie nechcem vsak chudnut rychlo cvicim kardio trening 50 minut 2 dni po sebe a 3 den posilnovaci trening je to pdla vas spravne cvicenie potim sa pri nom dost .
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JE TO SPRÁVNE ?
Správne cvičenie je to, ktoré vám prináša taký výsledok, aký ste si stanovili. Je rozumné, že nechcete chudnúť rýchlo, ale čo to znamená ? Schudli ste za mesiac viac ako štyri kilogramy a pritom ste chceli schudnúť len dva ? Tak môžete kvalitnejšie jesť, t.z. zvýšiť príjem energie v strave, alebo obmedziť kardio tréning. Strava a pohyb sú akoby spojené nádoby, ktoré nás vedú k tomu istému cieľu.

Andrea    06 February 2013 13:29 | Šaľa
Dobrý deň p. Karabinos. Mám 28 rokov, 175 cm a 86 kíl. Som po dvoch pôrodoch (obe sekcia) a kým som nebola tehotná bola som vždy ako prútik (50-52 kíl). Pri prvom (rizikovom) tehotenstve som pribrala 23 kíl a celkom slušne som to aj dala dole. Pri druhom som pribrala len 9 kíl a cítila sa skvele. Po pôrode som si dala predpísať antikoncepciu (čo už ľutujem) pri ktorej som pribrala cca 12 kíl za 6 mesiacov. Hrôza. A tu to všetko začalo. Snažila som sa schudnúť no nejak to nie a nie ísť dole. Cvičila som doma podľa rôznych DVD ako zumba, posilňovanie svalov a dokonca mám doma aj multifunkčný posilňovací stroj. Cez zimu chodím 2 krát do týždňa hrať futbal. A cez leto je to aj 3-4 krát plus beh cca 30 min. 2-3 krát/týždeň 4,5-5,5 km. Ak nie som z deťmi, tak pri návrate domov chodím pešo na 5 poschodie (len mierne zadychčaná). Pečivo jem veľmi málo a keď si už doprajem tak len viaczrnné, celozrnné a pod. (pozerám na obale zloženie). Ovocie a zelenina sú samozrejmosťou. Pijem cca 3-4 litre a iba ovocné, alebo bylinkové čaje (bez cukru, či medu), vodu, poprípade zázvor+citrón+med po jedle. Na raňajky mám ovsené vločky+med+mletá škorica+ voda, občas sójové mlieko, niekedy cornflakes so sójovým mliekom, lebo hrianky s cesnakom. Cez víkend, keď je viac času, tak si urobím ovsenú kašu s banánom a jablkami. Syr (hlavne po futbale) jedine zottarella light, cottage cheese, tofu, občas Lučina v rôznych kombináciách zo zeleninou, olivami, banánom..... Šunku raz za čas aj to podiel mäsa je 86-90%. Niečo ako paštéta, slanina, či tlačenka nepoznám. Inak papám, to čo aj ostatný členovia rodiny, no samozrejme to nepreháňam. Varím doma každý deň. Tiež si doprajem tekvicové a slnečnicové semiačka a mandle.
Tým, že nepapám biele pečivo mi zmizli problémy s nafukovaním a zlou stolicou. Predtým som si musela dať každý deň lieky Espumisan a Gastroval...aby som vedela fungovať a nevznášala sa od nafúknutia a zlého trávenia. A tiež som neni tak často chorá. Takže vidím v tom nejaký úspech, že som zmenila stravu. Ďalšia vec, čo mi je záhadou je to, že síce mám rifle o 2 čísla menšie, no na váhe mi to vôbec neukázalo. A trvá to už cca 1 rok, od kedy som mohla mať o číslo menšie rifle. Vedeli by ste mi poradiť, kde robím chybu, prečo sa mi nedarí schudnúť? Vopred ďakujem za odpoveď. Andrea :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
???
Milá pani Andrea! Toto je KNIHA ODKAZOV, čo znamená, že na stručnú a jasnú otázku sa snažím stručne a jasne odpovedať. Žiaľ, toto ten prípad nie je. Osobne mám pocit, že všetko čo robíte, robíte živelne, chaoticky a nesystematicky. Stravovanie a pohyb musia mať jasné pravidlá a systém. Ako iste viete, vypracovávam individuálne tréningové a stravovacie programy. Moji klienti sú v redukcii telesného tuku a vo formovaní postavy úspešní.

Anka    06 February 2013 12:33 | Svidník
dobrý deň pán karabinoš. mám ku Vám prosbu potrebovala by som radu ohľadom chudnutia už druhý mesiac sa snažím opremenu mojej postavy a to nielen zmenou stravovania ale i cvičenia kde každý druhý deň cvičím aerobnu aktivitu (zumbu a aerobic podľa dvd) a vždy obdeň zase posilovanie cvičenie robievam o 19 hodine, ale moje kilogrami sa odomňa nechcú odlepiť. môžte mi prosím poradiť kde robím chybu alebo dalo by sa mi Vami vypracovať cvičebný a stravovací program? za odpoveď veľmi pekne ďakujem Anka
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU?
Chýb môže byť niekoľko. Je možné, že robíte skladbovo a technicky nesprávne posilňovacie cvičenie. Že ste si vybrali nesprávnu kardio aktivitu, pri ktorej nedosahujete požadovanú pulzovú frekvenciu. Že sa nestravujete tak, aby ste prirodzene zrýchlili bazálny metabolizmus a zároveň dosiahli negatívnu energetickú bilanciu každý deň. Keď robím tréningové a stravovacie programy pre svoje klientky, musím mať o nich čo najviac údajov. Čím viac, tým je program presnejší a účinnejší.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang