Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Miro    23 February 2013 10:27 | Hlohovec
Zdravím vás a zároveň vás chcem pekne poprosiť o radu , lebo zatial mi nikto dobre neporadil a už som z toho zúfalí. Mám 40 rokov a 150 kg. Vždy som mával okolo tých 115 až 120 kg ale pred 1,5 rokom som prestal fajčiť a pribral som dodnes až 30 kg. Asi 3 mesiace cvičím crosfit 2x po 10 min. a 3 x týždenne a teraz asi niečo vyše mesiaca chodím do posilňovne a cvičím cardio cviky . Bud veslo 40 min a potom dám bicykel 20 alebo dám bežiaci pás 40 min a potom veslo 20 min a to 4x do týždňa . Crosfit chodím už len 2x. A začal som sa stravovať 5 x za deň po 3 hodinách asi mesiac, samozrejme som tam mal nejaké prehrešky ale myslím si že nie až toľko aby som zhodil iba 3 kilá. Veď s mojej váhy to musí ísť dolu viac než 3 kilá. už som z toho na nervy a vždy keď sa po týždni odvážim a nič neschudnem tak ma to silno demotivuje , ale zatiaľ sa nevzdávam ale neviem jak ďalej. Prosím poradte mi , mislím že je to v stravovaní ale jem aj vela ovocia aj zeleniny tak už ozaj neviem čo mám robiť.Vopred Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCE TO SYSTÉM
Podľa toho, čo tu píšete, je to celé akési živelné a mám pocit, že v tom máte trochu chaos. V cvičení i stravovaní. Celý proces chudnutia je založený na negatívnej energetickej bilancii, no musí to mať hlavu a päty. Môžem vám vypracovať TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM. Predpokladom je, že mi napíšete na info@karabinos.sk . Mám práve podobného klienta v Brne. Tomu to ide jedna radosť !

Tom    22 February 2013 13:26 | Zlate Moravce
Dobry den, mam na Vas jednu prosbu mam 32r 186cm a 83kg a chcel by som prejst z casti na vegetariansku stravu, ale nechcem maso celkom vylucit len obmedzit na kuracinu a ryby.Momentalne som po operacii ramena ale casom by som sa chcel opat vratit do posilky.Moja otazka znie ci by ste mi vedel zostavit jedalnicek a popripade aj poradit.Osobny pohovor by pre mna tiez nebol problem.Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JEDÁLNIČEK
Áno, vedel by som vám zostaviť jedálniček. Môžete mi napísať na info@karabinos.sk . Následne mi buď vyplníte evidenčný list, alebo si dohodneme osobné stretnutie (pohovor, "anamnéza").

Michal    17 February 2013 10:08 | Oravská Polhora
Volám sa Michal, mám 21 rokov. Kedysi som vážil 124 Kg a schudol som na 90 no stále som nebol a začal som cvičiť a stále mám 96 Kg. Nemôžem sa pohnúť z váhy dolu na 90 ale stále sa pohybuje okolo 90. Výška 180 obvod pása 90 a obvod hrude s ramenami 142. Cvičím každý večer sedľahy, skok cez švihadlo a kliky a drepy s činkou. Jem tri krát denne a najneskôr o piatej aj napriek tomu stále nemôžem schudnúť. Dá sa s tým niečo urobiť ? Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ
Nie celkom vám rozumiem. Prečítajte si, čo ste napísali. Máte 90 kg? Chcete mať 90 kg? V prvom rade, nemôžete jesť trikrát denne, ale musíte jesť 6 - krát denne v menších porciách. Naposledy o 17.h môžete jesť v tedy, keď idete spať o 18.30 h., čo asi nie je pravda. Nemôžete každý deň cvičiť to isté - svaly si musia aj odpočinúť, zregenerovať. Kardio (beh, bicykel, prípadne švihadlo, ak vydržíte aspoň 40 minút) by ste mali robiť každý deň nalačno - najlepšie ráno.

maja    15 February 2013 12:00 | Nove zamky
Dobry den,...pan Julo chcem sa len opytat, ci je vhodna kupa posilnovac brusnych svalov Insportline Ab perfect...je to ten sedak s operadlom na ktorom su valce a v ohybe struny...proste ci sa pri tom aj spevnuju tie brusne tahy alebo je to reklamny tah...samozrejme ze popritom by som cvicila aj ine cviky na brucho, len ma zaujima ucinok tohoto pristroja a jediny kto mi povie pravdu a rozumie tomu Ste vy...dakujem za odpoved,maja
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO PRECVIČOVAŤ BRUŠNÉ SVALSTVO
Nemyslím si, že som jediný, kto vám povie pravdu, ale som známy tým, že pravdu hovorím aj priamo do očí, čo sa mnohým ľuďom nepáči. Pokiaľ budete brušnú partiu precvičovať doma, robte to ráno na lačno ešte pred kardiom 2 - 3 - krát do týždňa. Vyberte si jeden cvik na spodné brucho (dvíhanie nôh), jeden cvik na horné brucho (predklony trupu, napr. sedy-ľahy alebo skracovačky) a jedne cvik na šikmé brušné svaly. Tieto cviky robte cyklicky bez prestávky asi 20 minút. Doma si vystačíte bez prístrojov a rôznych pomôcok. Ak si chcete zacvičiť na strojoch, resp. so záťažou, zájdite si na jeden tréning týždenne do fitnescentra.

Eva    14 February 2013 09:00 | Sardinie
Dobry den, je mi 33, mam 2 deti, vyska 169 a vaha 75kg - chci zhubnou 10-15kg. Zacala jsem cvicit 3xtydne acqau gym plus denne se snazim zaradit par sedu lehu...Telo se mi zpevnuje, ale nevidim ubytek kg - 2kg za mesic.
Snazim se vyradit pecivo, cukry. Piji jen vodu, caje nebo meltu.
Je lepe jist ryzi (muzu i bilou?), testoviny nebo brambory k obedu a vecere maso (vajicka, tvaroh, ...) + zelenina? chapu spravne ze mam jist oddelene tyto potraviny?
Dekuji za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ZNÍŽIŤ HMOTNOSŤ
Pravdepodobne nepostupujete správne. Seriózne chudnutie vyžaduje systém v cvičení i stravovaní. Nemôžete cvičiť čokoľvek a akokoľvek. To isté platí o stravovaní, pričom obidve tieto zložky sú súčasťou toho istého procesu - niečo ako spojené nádoby. Ak máte záujem, napíšte mi na e-mail info@karabinos.sk, pošlem vám informácie pre vypracovanie TRÉNINGOVÉHO A STRAVOVACIEHO PROGRAMU.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang