Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Tatiana    05 March 2013 11:20 | Prievidza
Dobrý deň p. Karabinoš.
Chcem sa opýtať ako to funguje s tou jarnou premenou,ja sa vlastne prihlásim,pošlem foto,pošlem peniaze na účet... a čo bude ďalej?.
ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JARNÁ PREMENA 2013
Ďalej budete robiť všetko pre to, aby ste boli úspešná. To znamená budete cvičiť, robiť kardio a racionálne sa stravovať. Všetko tak, aby ste v mesiaci JÚN 2013, kedy budete posielať druhú fotografiu, vyzerali podľa možností lepšie ako teraz. Ak neviete ako na to, môžete požiadať o vypracovanie tréningového a stravovacieho programu. Najlepšie písomne cez e-mail: info@karabinos.sk .

Filip    02 March 2013 13:08 | senec
Dobry den p.Karabinos.chcel by som sa opytat pri akej vahe a pri akych cvikoch by sa mal pouzivat opasok?a este jedna otazka:mojim cielom je naberanie svalovej hmoty po akom case by som mal zvysovat vahy ciniek?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY OPASOK ?
Opasok odporúčam používať len pri výkonoch, pri ktorých ide o rekord, tedy vtedy, keď očakávame, že urobíme len jedno alebo maximálne tri opakovania. V podstate sú len tri cviky, pri ktorých pri takýchto rekordných výkonoch je potrebné použiť opasok: 1. drepy 2. mŕtvy ťah 3. v stoji tlaky s veľkou činkou . Ja opasok nepoužívam, nie som silový trojbojár, nerobím žiadne rekordy, ale seriózne a technicky správne cvičím. Váhy činiek treba zvyšovať vždy, keď to je možné. Muži by mali cvičiť do maxima, do zlyhania. BEZ BOLESTI NIET POKROKU !

sima    02 March 2013 12:28 | komárno
dobrý deň Pán Karabinoš, chcem sa vás spytat cim nastartujem spomaleny metabolizmus?? existuje na to nejaky spôsob? zdravo sa stravujem aj cvičím, a som z toho pomalého trávenia už zúfalá, a ešte 1 vec sú banány absolútne nevhodné pre chudnúceho človeka ?? zatial ich nejem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NAŠTARTOVAŤ METABOLIZMUS
Na každé stravovanie (dokonca i na hladovanie) si metabolizmus časom zvykne, prispôsobí sa mu, prestane reagovať a "vystačí si" si aj z mála. Preto treba z času na čas stravovacie systémy obmieňať. Treba dodať telu niečo, čo vôbec nečaká. Napríklad jednozložková strava: 1.deň len mäso, 2.deň len ryža, 3.deň len vajcia, 4.deň len zelenina, 5.deň len tvaroh a jogurt, 6.deň len ovocie, 7. deň len zeleninové šťavy. Ideálnym stravovacím systémom na naštartovanie metabolizmu sú SACHARIDOVÉ VLNY. Človek, ktorý chudne, by mal s ovocím opatrne. Jeden banán dopoludnia alebo po tréningu by chudnutie nemusel pokaziť.

sona    01 March 2013 06:07 |
Dobry den pan Karabinos, dodrziavam Vami vypracovany program aj v strave aj vo fitku. Pri vykonavani cvikov na brusne svalstvo ale ma po prvom cviku prvej serie chytali velke krce do brucha ze sa mi nedalo dany pohyb opakovat. Cvicim este len prvy tyzden a zmensit obvod brucha je pre mna dolezite myslite, si ze to casom prejde alebo ako mam postupovat? dakujem sona
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KŔČE V BRUŠNOM SVALSTVE
Preto je dôležitá metodický tréning so mnou a Lenkou, aby sme techniku cvikov ukázali a vysvetlili. Brušné svalstvo treba vedieť správne napínať a samozrejme tiež správne dýchať. Kŕče najčastejšie vznikajú pri nesprávnom dýchaní. Cvičiť brušné svalstvo musíte pomaly, sústredene, pri "otváraní sa" je vdych, pri sklopení výdych. Chrbát musí byť vždy v oblúku (guľatý). No, hlavne nesmiete to zo začiatku preháňať. Treba začať pozvoľne: menej cvikov, menej sérií, menej opakovaní. Na začiatok si vyberte len tri najľahšie cviky. Čím je brucho v horšom stave, tým menej treba cvičiť. Prvý mesiac robte radšej viac kardia.

Alena Parokova    28 February 2013 20:45 | Banska Bystrica
Pozdravujem Vas pan Karabinos a ak dovolite, rada by som tieto riadky venovala pre navstevnikov Vasej oblubenej stranky, ktori potrebuju schudnut resp.upravit a posilnit svoju postavu a hladaju ten najlepsi sposob, ako by to fungovalo. Ja som tiez par rokov "spekulovala" a snazila som robit so sebou zazraky-ale fungovali vzdy len docasne a ja som bola z toho vsetkeho frustrovana a zufala. Bodaj by nie, ked som schudla 5 a pribrala 6 kg. Takto to islo dookola, roky utekali a baba priberala. Az teraz, ked ste mi zostavili na mieru stravovaci a treningovy plan a ja sa nim na 99% riadim / jedno percento su moje prehresky/ sa citim ako ryba vo vode, plna energie a elanu o 6 kg lahsia za 6 tyzdnov. Do posilnovni sa mi zatial sice nepodarilo ist,ale podla Vasich rad a praktickeho vysvetlenia sa mi dari posilnovat aj v domacom prostredi.Vsetkym navtevnikom Vasej stranky z vlasnej skusenosti odporucam dat si u Vas vypracovat stravovaci a treningovy plan s naslednou anamnezou. Je to nieco, comu som za jednu hodinu stravenu s Vami vo Vasej posilnovni porozumela a to mi uz nikto nevezme.Je to know- how ziskane od Vas, ktore budem mat v hlave do konca zivota. Tymto chcem este podotknut, ze nikdy nieje neskoro a vzdy je moznost zacat na sebe pracovat, aj ked uz nemame dvadsat, ale po pätdesiatke. Verim, ze moje poznatky trosicku pomozu niekomu sa zorientovat tym spravnym smerom. Ja uz nim malickymi krockami kracam. VDAKA VAM!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ď A K U J E M !
Ďakujem, pani Alena ! Takéto ocenenie, uznanie, no hlavne spokojnosť klienta, ma vždy poteší a povzbudí do ďalšej práce. Znamená to, že moja práca má zmysel. Prajem vám veľa pevnej vôle pri dodržiavaní stravovacieho a tréningového programu a samozrejme, želám vám, aby ste boli úspešná, spokojná a šťastná žena. Tréner Julo


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang