Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Sisinka    25 March 2013 20:47 |
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu..Mam 21 rokov, 75 kg a výšku 170 cm..už dlhší čas sa snažím schudnuť a nedarí sa mi čo by som mala robiť?Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO MÁM ROBIŤ ?
Ak chcete zredukovať svoju hmotnosť, musíte dosiahnuť negatívnu energetickú bilanciu. Sú na to len dve cesty : 1. úprava stravovacích návykov (jesť 5 - 7 krát denne, pitný režim) 2. cielené systematické cvičenie (posilňovanie svalstva, kardio tréning). Tieto dve cesty sú ako spojené nádoby. Funguje to, len to musíte CHCIEŤ !

Kristína    23 March 2013 10:46 | Oľšov
Dobrý deň, Vám prajem pán tréner... Volám sa Kristína, mám 18 rokov. Výšku mám 171cm a váhu okolo65 až 66 kg. Každý deň cvičím približne 60 tkzv. brušákov a behám tiež každý deň okolo 20min. Jedávam tak 3 krát do dňa,niekedy aj viackrát, ale snažím sa to obmedziť. Chcem schudnúť približne 10kg, ale dajak sa mi to nedarí... Preto by som Vás chcela poprosiť o malú radu, aby to bolo lepšie a samozrejme rýchlejšie... Vopred Vám ďakujem :) S pozdravom Kristína
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
"MALÁ" RADA
Milá Kristína! V prvom rade jedenie by si nemala obmedziť, ale naopak. Musíš jesť najmenej päťkrát denne. Po druhé: 60 "brušákov" a 20 minút behu každý deň - to je skoro ako nič, ale určite dobré na kondíciu. Mala by si robiť seriózny posilňovací tréning, t.z. asi trikrát týždenne a rovnako seriózny kardio tréning - aspoň 4-krát do týždňa po 40 minút. Stravovanie a cvičenie musí mať presné pravidlá a systém. Môžem ti vypracovať tréningový a stravovací program i na "diaľku" a poslať e-mailom, ak mi napíšeš na info@karabinos.sk .

Martin    21 March 2013 12:37 | Humenné
Dobrý deň pán tréner..mám otázočku.Mám 105kg a 17 rokov..Pred pol rokom som mal 127kg... A nemám už motiváciu ám pocit ako keby to už nešlo dole na tom výzore,už ani neviem čo mám vlastne jesť,,poradili by ste mi niečo čo by som mal jedavať a ako často prosím vás? Robím aj na lačno kardio 40 minút...Dakujem pekný deň
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SCHUDNÚŤ
Nuž, mal by si aj posilňovať, aby si zvýšil bazálny metabolizmus (spaľovanie tukov aj v kľude). Kardio rob naďalej, ale môžeš aj dlhšie, t.z. 40 - 60 minút, prípadne i večer. Stravuj sa viackrát za deň (5 až 7 - krát) v malých porciách cca 150 g jedla. V strave uprednostňuj chudé mäso, vajcia, tvaroh cottage, olomoucké tvarôžky, zeleninu, ryžu, ovsené vločky, strukoviny, dopoludnia aj ovocie. Žiadny chlieb, žiadne jedlá z bielej múky, sladkosti, tučné jedlá, hranolky, tučné mäso, sladené nápoje...

Lara    19 March 2013 16:36 |
Dobrý den, cvičím(fitko 3x týždenne) a stravujem(7-8 jedál denne) sa podla iného trenera už 3 mesiace.A za ten čas som pribrala 6kg a aj celkovo na mierach som pribrala. Je pravda, že na žačiatku bol môj metabolizmus na bode mrazu.Chcem sa spýtať na váš názor, či je tento môj postup normálny. A či začnem aj chudnút lebo začínam strácať motiváciu,či mám vydržať a začnem chudnúť alebo mam nesprávny jedálniček. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY ZAČNEM CHUDNÚŤ?
Predpokladom úspešného chudnutia je negatívna energetická bilancia, čo znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. Vedú k tomu dve cesty, ktoré musia byť zosúladené ako "spojené nádoby": pravidelné systematické cvičenie a racionálne stravovacie návyky. Ak ste po troch mesiacoch namiesto redukcie hmotnosti pribrali 6 kg, niekde v programe musí byť zásadná chyba. Ak ste údajne mali metabolizmus na "bode mrazu", tak ihneď po jeho naštartovaní ste mali začať chudnúť. Naštartovanie metabolizmu môže trvať maximálne týždeň, no nie tri mesiace. Necítim sa byť kompetentným na to, aby som posudzoval prácu iných trénerov. Myslím si však, že človek by si mal trénera vyberať podľa vzdelania a kvalifikácie, no hlavne podľa referencií. To znamená podľa výsledkov jeho práce. Mali by ste o trénerovi vedieť, koho už trénoval a s akým úspechom. Ja trénujem klientov i "na diaľku", t.z. cez internet.

Hana    19 March 2013 14:26 | Nitra
Pekny den, mam 56kg/170cm, cvicim kardio v kombinacii s posilnovanim, nemam zaujem velmi chudnut, skor si vypracovat brusko. Tuku sa snazim zbavit zdravou stravou a kardiom, je vhodny pre mna ako doplnok L carnitin alebo nejaky iny? Samozrejme venujem sa celemu telu a nie len jednej partii. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SPAĽOVAČ - ÁNO ČI NIE ?
Pri telesných parametroch, ktoré ste uviedli, je podľa môjho názoru užívanie akéhokoľvek lipotropika - teda aj L-carnitinu - pre vás zbytočné.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang