Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Radovan    30 March 2013 13:07 | Nitra
Dobrý deň. Pán Karabinoš chcem sa vás opýtať, ako je to vlastne s BCAA. Kedy ich treba brať? Jeden známy tvrdí že: v objemovke pred tréningom sú zbytočné až 10-15min pred koncom si ich treba dať a v rysovačke že su neni potreba vôbec, lebo že zvyšujú hypoglykémiu. Čo vy na to?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Kedy brať BCAA
Žiadne doplnky výživy nemusíte brať. Ide predsa len o "doplnky". Ak sa ich však rozhodnete brať, riaďte sa návodom. V objemovej príprave BCAA nemajú veľký význam, lebo kvalitná strava (mäso, vajcia, tvaroh, proteínový nápoj) vám zabezpečí dostatok všetkých aminokyselín. V rysovacom tréningu BCAA majú svoj význam. Zabraňujú katabolickým procesom a tým devastácii svalovej hmoty. Užívajú sa spravidla na konci tréningu alebo bezprostredne po ňom.

sima    30 March 2013 09:30 | komarno
dobrý deň pán Karabinoš, chcela by som sa spýtať aké cviky sú vhodné ak chcem schudnúť na vnútornej strane stehien mam ich dosť výraznéé. ale niečo také ked cvičím doma mám len stacionárny bicykel dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY NA STEHNÁ
Na vnútornú stranu stehien je najúčinnejšia addukcia, čiže znožovanie. Cvičí sa v sede na špeciálnom stroji alebo v stoji na unožovacom stroji. Unožovať nohou do strany môžete aj doma. Rovnako môžete doma robiť žabacie drepy - v stoji rozkročnom so špičkami von drepy. Ste vzpriamená a v rukách pred telom držíte záťaž.

Filip    30 March 2013 09:12 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.Chcem sa opytat mam len dve 10kg jednorucky.a chcem naberat svalovu hmotu.nemam dostatok financnych prostriedkov na fitness centra a podobne veci.su neake cviky alebo nieco ako by som mohol ziskat svalovu hmotu?dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČIŤ SA DÁ AJ DOMA
Kto si chce zacvičiť, urobí tak aj v miestnosti s holými stenami. Cvičenie nie je o komforte, ale o vôli. Robte cviky s vlastnou váhou tela, napr. kliky. Môžete využiť aj dve 10 kg činky. Dá sa s nimi urobiť naozaj veľa cvikov, ale rovnaká záťaž nie je vhodná pre všetky cviky. V každom prípade by ste aspoň raz do týždňa mali zájsť do fitnesctra a trénovať tam hlavne nohy. Pre pribratie svalovej hmoty je dôležité správne sa stravovať a veľa spať.

janka    26 March 2013 13:31 |
Dobry deň,chcem sa spytat aky by mal byt percentualny pomer BST pri nabereni povedzme pri 2500 kal a chudnuti 1500.posilujem 4-5 x tyzdenne a chcem zaradit aj viac kardia.dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POMER B : S : T
Pri príjme 2500 kcal je pomer bielkoviny : sacharidy : tuky 20% : 65% : 15%. Pri príjme 1500 kcal 25% : 60% : 15%. To sú však len približné hodnoty. Môže to byť ovplyvnené individuálne napr. vekom, hmotnosťou, BMI, percentom tuku, kvantitou a kvalitou tréningu ...

Patrícia    26 March 2013 12:31 | Kráľová pri Senci
Dobrý deň. V auguste budem mať 18 rokov a chcem sa opýtať, že ako mám schudnúť. Moja výška je cca 165 a váha 55 - 56 kg. Na prvý pohlad vyzeram chudá ale nepáči sa mi, že mam velke brucho, čiže napr. ked sa zohnem alebo mam vonku brucho tak mi brucho vysí, mam tam tuk, už som počula od vela ľudí že treba jest pravidelne a cvičit lenže mne sa v tom neak nedarí, chodila som sa už aj korčulovat, aj som jedla pravidelne a robila som brušaky, chcem od vas neaku dobru radu, a okrem toho ked vidim v televízii ten program kde ludia chudnu aj rok z osobnym trenerom, tak mam chut si takeho trenera zohnat, sama seba neviem prinutit civičt a chudnut aj ked som to už skušala viackrat, prosim vas, odpište mi na moj email BabyGirl852@azet.sk ďakujem :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO MÁM SCHUDNÚŤ
Seriózne chudnutie chce systém - v stravovaní i cvičení. Chudnúť sa nedá živelne, že "chodila som aj korčuľovať, robila som brušáky". Vy musíte presne vedieť, čo máte cvičiť, ako máte cvičiť, kedy máte cvičiť...Nestačí len jesť pravidelne, treba tiež vedieť, čo jesť, koľko jesť a hlavne v tom niekoľko týždňov, či mesiacov vydržať. Najlepšie by bolo, keby ste začali spolupracovať s trénerom. TV programom sa nedajte zmiasť, ide o reklamu.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang