Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Renata Višvaderová    07 April 2013 14:11 | MALACKY
Dobrý deň.Začala som cvičiť.Cvičím systémom,5 min.na orbitreku na zahriatie,potom posilňovanie,.Jeden deň nohy ,prsia, ramená, brucho na záver 40 min behám na páse.Druhý deň chrbát,biceps,triceps,brucho,beh na páse 40 min.Trochu mám problém s určením záťaže pri cvičení.Ak chcem schudnúť,viem že treba viac opakovaní s menšou záťažou.Len neviem jak to mám robiť.Ked napr. predkopávanie spravím s 20 kg záťažou 3x15 ako nič.A keď si dám 25kg záťaž tak tú tretiu sériu ledva dorobím,ale dorobím.Tak mám nechať záťaž aby bola ľahšia ?,alebo mám ísť radšej o tých 5 kg viac ale nadoraz?Mám pocit že keď idem s ľahšou váhou že nič necítim.Ale chcem hlavne schudnúť.A doteraz za 6 týždňov som nič neschudla ,ale spevňala mi postava.Nohavice mi padajú,na centimetre mám menej,ale váha stojí.Mám vypracovaný aj jedálniček od p.Beňovej,v strave by chyba nemala byť.Je možné že cvičím vačšiu záťaž ako by som mala a neschudla som lebo tuk sa premenil na svaly ?A svaly súťažšie.?Keď mńa štve tá váha.Jak mám chudnúť?malé váhy abych nič necítila?alebo vačšie a na doraz? pri kardiu aký je moj idealny tep na chudnutie?Mám 41 rokov 170 výška 76 kg.Doteraz behám na páse 40 min po posilovaní ,tep udržujem 130-140.Je to ok?Cvičim dva dni dva dni mám 12-tku v práci.Prosím pomožte mi ohladom záťaže,ako to mám robiť a ohladom správneho tepu pri kardiu.Ďakujem za odpoveď.Ste moj veľký vzor.Prihlásila som sa aj k vám do jarnej premeny a už strácam motiváciu ,lebo váha sa nehýbe...chcem poslať peknú fotečku v júni...Ešte raz ďakujem za odpoveď..Renata
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ODPOVEĎ
Pani Renáta! Toto je KNIHA ODKAZOV, nie "ŽIVOTOPISOV". Môžem vám vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM. Podmienkou spolupráce so mnou je buď osobná konzultácia (pohovor - anamnéza), alebo vyplnenie evidenčného listu a jeho zaslanie na môj e-mail. Vypracovaný tréningový (aj na domáce podmienky) a stravovací PROGRAM - (cca 20 strán A4) vám pošlem e-mailom. PROGRAMY robím síce na tri mesiace, ale človek sa nimi môže riadiť vlastne po celý život. Svojim klientom poskytujem poradenstvo. Hovoria o mne, že dokážem ľudí motivovať a že za dve hodiny cvičenia so mnou sa naučia viac ako s niekým iným za celý rok, možno nikdy.
Všetko podstatné musíte napísať do evidenčného listu. Ďakujem!

miroslava    04 April 2013 11:00 | velky krtis
dobry den chcela by som sa opytat 16.3 2013 mi vyoperovali zlcnik a pri tejto opreacii mi robili aj brusny pruh moja otazka znie kazali mi fyzicke setrenie 6 tyzdnov mozem aj po operacii brusneho pruhu cvicit dalej ako predtym a aj cviky na brucho alebo som sa uz touto operaciou vyradila mam trosku strach ze si ublizim ak sa budem viac namahat dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM PO OPERÁCII
Riaďte sa tým, čo vám povedal lekár. Po šiestich týždňoch môžete začať pozvoľne cvičiť len s vlastnou váhou tela. Postupne budete sama cítiť spevňovanie svalstva a pomaly môžete pridávať záťaž. Myslím si, že by ste sa mali bez problémov dostať do pôvodnej kondície.

nikola    03 April 2013 12:45 | prievidza
Dobrý den,môj jedalniček 7h:vitamin c, ovocny džus 9h:celozrny chlieb 3 platky,jablko 11h:pomaranč 12h:prsia 100g. bielka 3ks 16h:mandarinka 18h:filé100g karfiol 20h:grep chcem schudnúť aspon 8 kg moje BMR je 1390kca ale vo svojich odpovediach píšete že jesť ovocie 1 ks aj to ráno.ja mám podla stravovacieho plánu ovocie aj večer je takýto jedálniček vhodný pri redukcii tuku?ps. cvičenie je samozrejmosťou. dakujem za odpoved s pozdravom Nikola
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JE TO VHODNÝ JEDÁLNIČEK ?
Základným predpokladom úspešného chudnutia je negatívna energetická bilancia, čo znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. V zásade to riešime stravou a cvičením. Vo vašom jedálničku je veľa ovocia (jednoduchých cukrov), málo zeleniny a ryže (komplexných sacharidov) a tiež málo bielkovín. Ak chcete chudnúť, ako posledné jedlo by mohol byť kazeínový proteínový nápoj, prípadne cottage alebo olomoucké tvarôžky.

Karol    31 March 2013 21:39 | Poprad
Dobry den,
pred zaciatkom marca som zacal rysovaciu fazu na leto, a chcel by som sa spytat, doteraz som isiel sach. vlny stylom 50-100-150-250 a 200(den volna), priblizne mesiaci som sa zbavil priblizne 5 kg ale dalej uz to citelne stagnuje. Bielkoviny drzim nad 200g, z doplnkov prijmam BCAA,glutamin a HMB (pred aj po treningu) a k tomu spalovac. Moze byt stagnacia poklesu vahy sposobena spomalenim metabolizmu kvoli nizkemu prijmu sacharidov? Trenujem 2x denne (trening 1 hod + kardio 30-45min).
Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STAGNÁCIA
Stagnácia je prirodzená, aj keď človek všetko dodržiava poctivo. Telo (metabolizmus) sa jednoducho adaptuje. V takejto situácii treba niečo zmeniť. Napríklad robiť intervalový kardiotréning. V strave dať jeden "pažravý" deň, keď budete jesť doslova všetko. Musíte telu dodať jednorázovo množstvo sacharidov. Na druhý deň si dajte napr. očistný deň - len ovocné (dopoludnia) a zeleninové (popoludní šťavy), alebo choďte dva dni na teoretickej nule sacharidov, až 3. deň dajte 50 ...

Martina    30 March 2013 13:42 | okres Rimavská Sobota
Dobrý deň p. Karabinoš,
po pôrode sa neviem dostať do formy, trápi ma najmä väčšie bruško a boky. Ráno aj večer od januára urobím po 100 brušákov na prístroji AB Rocket Twister, snažím sa vyhýbať sladkému a vyprážanému, napriek tomu na bruchu nie a nie schudnúť. Mám pridať cvičenie, napr. na stacionárnom bicykli či inom podobnom prístroji? Vopred ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO SA DOSTAŤ DO FORMY
Nezáleží na tom koľko urobíte "brušákov", ale akých. Ide o to, aby ste ich robili technicky správne. Brušné svalstvo sa necvičí každý deň, ale stačí obdeň, no najmenej 20 minút bez prestávky striedaním cvikov. Cvičenie a stravovanie musí mať systém. Musíte jesť 5 - 7 - krát za deň v malých porciách. Ak budete každý deň ráno nalačno aspoň 40 minút na stacionárnom bicykli, určite vám to pomôže.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang