Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Lenka    17 April 2013 05:12 |
Dobrý deň. Pán Karabinoš 10.4.2013 som Vám posielala mail, chcem sa opýtať či odpovedáte aj mailom na otázky, lebo odpoveď mi ešte neprišla,či mám ešte čakať na odpoveď. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MAILOM ODPOVEDÁM SVOJIM KLIENTOM
Dobrý deň, Lenka! Na otázky odpovedám v KNIHE ODKAZOV a v BÁJEČNEJ ŽENE. E-mailom a správou FB odpovedám len svojim klientom. Klientom je každý, kto si dá vypracovať TRÉNINGOVÝ A STRAVOVACÍ PROGRAM. (Mimochodom, v e-maily z 10.4. sa odvolávate na prílohu, ktorú ste mi neposlali.)

Zuzana    16 April 2013 17:40 | Dolný Kubín
Pozdravujem Vás,
Chcem Vás poprosiť o cennú radu. Potrebujem vyrysovať nohy.Obvod stehán mam 58cm. Prihlasila som sa do suťaže cez muscle fitnes. Na nohy robím: vypady, drepy, predkopavanie, zakopavanie, rum.mrtvy ťah, hacken drep, legpres, je to OK? 3*20-25 opakovaní. ĎAKUJEM za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO VYRYSOVAŤ NOHY
Údaj 58 cm mi nehovorí nič, pokiaľ neviem aká ste vysoká, koľko vážite. Ešte lepšie by bolo vidieť to na fotke. Vynechal by som legpress, lebo v tejto fáze už neplní svoju úlohu. Uprednostniť treba predkopávanie, zakopávanie a výpady. Počet opakovaní 20 - 25 môže zostať, ale nie s rovnakou záťažou. Odporúčam zhadzované série. Samozrejme, upravená musí byť aj strava.

milka    12 April 2013 09:50 | detva
dobry den p .Karabinoš. citala som že kardio cvicenie moze aj skodit ak sa prehana?,, je to pravda?, ja ho cvicim kazdy druhy den cca 50minut, avšak bojim sa že budem mat silne litka to by som nerada,
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEĽA KARDIA ŠKODÍ?
Ak ste s ostatným telesnými partiami spokojná, bol by to asi ten najmenší problém. Dôležité tiež je, aké kardio robíte. Ak beháte alebo bicyklujete, zrejme to vaše lýtka esteticky nepoškodí, ale skôr naopak. Ak budete robiť kardio dvakrát denne po 50 minút, môžeme sa začať zamýšľať nad otázkou, či to náhodou nepreháňate ?

Simona    11 April 2013 16:19 | Senec
dobrý den p. Karabinoš.chcem sa spýtat je vhodne ked po cviceni vypijem napoj z nizkot,tvarohu zmiesanym s 0,5l nizkotučneho mlieka??, a je vhodné si dat pri diete aj tycinku musli?a mám uplne vylucit chlieb?, jem ho minimum a aj to len tmavy dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TVAROH S MLIEKOM
Vždy záleží od toho, akú prísnu diétu chcete držať. Tvaroh s mliekom je dosť čudná kombinácia. Do prísnych diét všetko to, čo spomínate, okrem tvarohu, nepatrí. Ale záleží od toho, aké máte ciele. Ak sa nechystáte na pódium, môžete sa stravovať tak, ako ste uviedli. Patrí to medzi racionálne spôsoby stravovania.

alenka faltinova    11 April 2013 09:11 | nemecko
vazeny pan julius,velmi krasne vam dakujem za vypracovany plan,tesim sa,az budem krasna:D zaroven vam zelam k dnesnym meninkam vsetko najlepsie a mnoho spokojnych klientov
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem, Alenka ! Želám vám veľa pevnej vôle a trpezlivosti. Určite to stojí za to!


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang