Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Monika    01 May 2013 09:59 | Prešovský kraj
Dobrý deń pán Karabinoš.Chcem sa opýtať, či sú vhodné sacharidové vlny na naštartovanie metabolizmu ak mi gynekologička povedala, že mám pravdepodobne endometriózu.Pravidelne behávam na bežiacom páse, vždy viac než 30 až 50 minút.Striedam intenzitu a obtiažnosť.Mám výšku 168cm a váhu 71,5kg.Ked´som sa vážila vo fitnesscentre na špecialnom prístroji, tak mi povedali, že mám zbytočných skoro 6kg svalov.Už neviem čo by som mala urobiť, aby ručička na váhe aspoń trocha klesla.Najväčší problém sú vnútorné stehná.Chcela by som schudnúť 5-6kg.Vopred Vám Ďakujem za odpoved´

Filip    30 April 2013 20:11 | Trnava
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat pijem 100% whey protein rano a po treningu.mam to pit aj pocas volneho dna?ak ano tak jeden alebo dva krat?dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROTEÍNY
Pitie proteínových nápojov je individuálnou vecou. Závisí od toho, aká je vlastne vaša strava. Ak je v nej dostatok kvalitných bielkovín a amínokyselín (mäso, vajcia, tvaroh), nemuseli by sa vlastne užívať vôbec. Mimo tréningových dní vám stačí užívať jeden proteínový nápoj denne.

Maria Hrbata    29 April 2013 15:28 | Nitra
Dobrý deň pán Karabinoš.Mám k Vám jednu prosbu,nejedná sa o mňa,ale priateľa,ktorý má problém,že nevie pribrať.Pri výške 177cm váži 69kg.Z jedením nemá problém,je aj vo večerných hodinách a ani kilo nepriberie.Pil aj gajner a nič..prosím o radu,ďakujem s Marika
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO PRIBRAŤ
Zjednodušene môžeme povedať,že chudnutie a priberanie sú akoby dve strany tej istej mince. Obidva procesy sú založené na systematickom pravidelnom cvičení a rozumnom stravovaní. Nenapísali ste, či váš priateľ aj cvičí a ak cvičí, či cvičí správne. Totiž asi 80 % návštevníkov fitnescentier cvičí nesprávne. So stravovaním je to podobné. nestačí jesť večer a piť gainer, treba presne vedieť, aký má bazálny metabolizmus, aké množstvo stravy čo do energetickej hodnoty musí denne prijať, z akých živín je energia a v akom pomere. Ideálne by bolo, keby si dal vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM.

Sisinka    27 April 2013 06:57 | Hlohovec
Dobrý deň.Pán Karabinoš, myslíte si,ze cvičenie ako Bosu,Flowin a Fit lopty sú vhodne pre tehotnú ženu?Som v prvom mesiaci a nerada by som sa vzdala športovej aktivity.Okrem toho si ešte rada zacvičím Power jogu.Na Bosu a Fit loptách sa mi jedná hlavne o poskoky a podobné aktivity.Viem,že s pribudajúcimi mesiacmi bude váha čoraz väčšia,ale nerada by som doma nečinne kvasila a naberala kilogrami.Vďaka pohybu som schudla 5 kg a nechcem zostať pasívna. Aké cviky mi neodporúčate vôbec a aké cviky možem cvičiť? ako dlho a ako často?Vďaka a pekný deň želám.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE V TEHOTENSTVE
Primerané cvičenie v tehotenstve odporúčam. Ideálne je posilňovanie s ľahkou váhou, s vlastnou hmotnosťou a pod. S kardioaktivít je najvhodnejší stacionárny bicykel. Mali by ste sa vyhýbať aktivitám, pri ktorým sú poskoky, prudšie dopady na nohy a veľmi náročným cvičeniam. Cviky na Fit lopte považujem v tehotenstve za nevhodné. Power jogu za vhodnú.

Daniela    19 April 2013 07:15 | Kežmarok
DObrý deň, chcem sa vás opýtať, chcela by om začať s delenou stravou, ale neviem či som dobre pochopila princípy. V ten istý deň môžem jesť aj sacharidové a bielkovinové jedlá, len ich nesmiem spojiť? Alebo každý druhý deň striedať? Pribrala som nejaké kilečká a mám pocit, že čím viac sa tým zaoberám, tým viac priberám, dakujem. Pekný deň. Ste veľmi inšpiratívny.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DELENÁ STRAVA
Sú rôzne princípy delenej stravy. Najčastejšie sa používa, že s mäsom jete len zeleninu a v ďalšom jedle napríklad len ryžu. A tak dokola v rámci jedného dňa. Inou možnosťou je, že mäso jete samostatne a ďalším jedlom je povedzme ryža so zeleninou. Takto stravovať sa dá vydržať pomerne dlho. Prísnejšou metódou je, že jeden celý deň jete len mäso, prípadne vajcia, teda žiadne sacharidy a na druhý deň len sacharidové jedlá. Známe diéty postavené na princípoch delenej stravy sú sacharidové vlny, Dukanova diéta, cyklická ketogénna diéta a iné.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang