Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


jana kytkova    19 May 2013 19:00 |
dobry vecer,pan Karabinos,zaujimalo by ma,ci mozem po praci v nocnej smene behat...dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BEH PO NOČNEJ SMENE?
Spýtam sa takto: Na nočnej spíte alebo pracujete? Ak spíte, tak bez problémov môžete ísť behať. Ak bdiete, ráno by ste mali byť vyčerpaná a túžiť po dobrom spánku. Beh bezprostredne pred spánkom nie je vhodný. Po nočnej si dobre pospite a keď sa prebudíte, choďte behať. To je vlastne pre vás ráno, hoci aj o dvanástej hodine.

maťa    18 May 2013 21:33 |
dobrý deň pán Karabinoš,prosím vás o radu.Som obézna už velmi dlho,stravujem sa 5x denne dietne,nejem chleba,sladké,jednoducho si dávam pozor na stravu,cvičím 3-4x do týždňa kardio po hodine.Vážim 108kg,mám 41 rokov a kg nejdú dolu aj napriek niekoľko ročnej snahe.Je možné,že telo je už zvyknuté na to,aké je?ako si to mám vysvetliť?dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM OBÉZNA
Pokiaľ ste relatívne zdravá a netrpíte závažnými metabolickými poruchami, vysvetlenie je jednoduché. Všetko, čo robíte, robíte živelne, bez systému. Môžem vám vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM a zaručiť vám, že pri jeho dodržiavaní dáte dolu v priemere štyri kilogramy za mesiac. Nemá predsa význam niekoľko rokov sa trápiť, keď sa to dá za jeden rok. O pozitívnom vplyve na psychiku a kvalite budúceho života asi hovoriť nemusím. (Napíšte mi na info@karabinos.sk )

Lenka    15 May 2013 06:55 |
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či je vhodná na raňajky ovsená kaša alebo skôr ovsené vločky v mlieku s ovocím. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NA RAŇAJKY OVSENÉ VLOČKY
Ovsené vločky sa obyčajne zalievajú vodou, ale môžu sa i nízkotučným mliekom. Pridáva sa väčšinou jogurt a kúsky ovocia na dochutenie, ktoré môžeme striedať. Pridávať sa môže aj med, hrozienka a pod. Môžete raňajkovať tiež ovsenú kašu.

Júlia    10 May 2013 20:27 | Gerlachov
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať už dva týždne sa stravujem zdravo a každý deň chodím behať a cvičím kalanetiku, schudla som zo dva kila, ale to čo ma znepokojuje je to že vôbec nemám svalovku. behám cca 2km, čo je veľká zmena v mojom živote a to nevravím o kalanetike, ale je to normálne? robím niečo zle? za odpoveď ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NEMÁM SVALOVICU
Viem, čo robíte, ale neviem, ako to robíte. Preto nemôžem posúdiť, či to robíte dobre alebo zle. Podľa môjho názoru dva kilometre behu denne nie až tak veľa a kalanetika tiež nič moc. Takže treba tréning zintenzívniť. Tešte sa, že ste schudli za dva týždne dva kilogramy, to je pekný výsledok.

Lenka    09 May 2013 05:21 |
Dobrý deň. Ďakujem za odpoveď, kde som ostala tak trošku prekvapená. Pochopila som správne, že kardio nie je cvičenie, takže v tento deň by som mala aj posilovať? Takže vlastne, keď behám okolo hodiny tak necvičím? Veď pri behu by som mala spalovať tuky, nie? Čo sa týka tých gumičiek asi som sa nevyjadrila správne, sú to expandre, s ktorým cvičíme celú hodinu, celé telo posilujeme.Takže si tiež myslím, že je to cvičenie. A koľko by ste mi teda týždenne odporučili vykonávať kardio a koľko posilňovanie? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KOĽKO TRÉNOVAŤ
Nepoznám vás, aby som sa mohol kompetentne vyjadriť. Jedna vec je počet tréningov, iná vec kvalita tréningov. Pokiaľ som vám nerobil tréningový program ja a nevidel vás cvičiť, nepoznám presne váš typ postavy a vaše ciele, moja odpoveď môže byť len teoretická. V priemere tri posilňovacie tréningy do týždňa stačia. Ak robíte kardio za účelom spaľovania tuku, môže byť aj každý deň.Ak len pre kondíciu, stačí 2 - 3 krát za týždeň.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang