Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


nikola    07 May 2013 18:46 | prievidza
Dobry den dakujem za odpoved,trening som si zostavila sama nakolko nemôžem navštevovať fitnes a typické ženské stroje nevlastním bohužial, chcem sa spýtať kolko by ste mi odporučil sacharidov na den pred a po treningu a vakom množstve velmi nerada by som namiesto svalov nabrala tuk bielkoviny držím2g nakg moja vaha 63kg .36r 172 vyška bazalny metabolizmus mám 1390kca dakujem este raz s pozdravom NIKOLA
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDY
Keby ste sa stravovali na úrovni 1400 kcal (5860 kJ), tak 126 g bielkovín vám poskytne 500 kcal, asi 200 kcal bude pokrytých tukmi a zostávajúcich 700 sacharidmi, t.j. 175 g. mali by to byť však komplexné sacharidy. pri naberaní svalovej hmoty môžete zvýšiť príjem energie na 1800 kcal (7540 kJ). V tom prípade by bolo tukmi pokrytých asi 300 kcal a zvyšných 1000 by pokrylo 250 g sacharidov. Pred tréningom sa sacharidy neprijímajú, prípadne len komplexné asi 1 hodinu pred. Po tréningu je ideálny proteínový nápoj a 1 kus ovocia. Môže to byť aj musli tyčinka alebo jogurt. Kto chce priberať, pije po tréningu sacharidový nápoj.

Lenka    07 May 2013 11:58 |
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať, keď chcem zredukovať váhu, o nejakých 5kg a aj vyrysovať, nie je v tomto prípade vhodné po tréningu alebo na večeru užívať protein? Mala by som skôr uprednostniť karnitín pred tréningom? Cvičím 5krát do týždna a to: pondelok mám voľno, utorok posilovna, streda kardio beh, štvrtok cvičenie s gumičkami posilovanie celého tela, piatok volno, sobota beh, nedela posilovna. Stravovanie, dodržiavam pravidelnú stravu t.j.5-6krát denne, sladkosti obmedzujem, občas si musím dať niečo aj sladké lebo cítim, že si to telo pýta. Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CHCEM SCHUDNÚŤ 5 KG
Je to celé akési zmätené, čo ste napísali. V prvom rade necvičíte 5 krát do týždňa, ale len 2 krát. Jeden krát robíte niečo s akýmisi gumičkami a 2 krát robíte kardio - to nie je cvičenie. Proteín môže byť po tréningu aj na večeru, L -carnitin len pred kardio tréningom, aj to len ráno. Ak si vaše telo "pýta" sladkosti každý deň, tak sa zle stravujete. Raz za týždeň by to bolo v poriadku. Posilňovanie musí mať systém a stravovanie má tiež svoje pravidlá. Zdá sa mi, že v tom len tápete.

nikol    06 May 2013 18:23 | prievidza
Dobrý den,p.Karabinoš potrebujem poradit ohladne tréningu chcem si vypracovať objem na zadku a vyformoovat stehná 1 trening 4x12 drepy , 4x12 mrtvy ťah 4x12 píle drepy , predkopavanie na stroji 4x10,výpady 3x 25opak. druhy trening -4x12 čelné drepy 4x12op.rímsky mrtvy ťah 4x12op,3x 25 bočné vypady , vypony na lýtka 3x 25op , 2x vrch tela čo si o tom myslíte je takýto tréning dostatočný alebo by ste ničo zmenil dakujem za radu spozdravom Nikola
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
MÁM DOBRÝ TRÉNING ?
Môžem posúdiť len výber cvikov, nie váš tréning. Pokiaľ ide o výber, cviky sú dobré. Mám však pocit, že tréning vám zostavoval tréner - muž, lebo výber cvikov je viac "mužský". Chýbajú mi tam napríklad cviky na hamstringy ako sú napríklad tlaky na legprese pätami a zakopávanie. Úplne sú vynechané typické ženské stroje. To najdôležitejšie však je, aby ste cviky vykonávali technicky správne. To by som mohol posúdiť až vtedy, keby som vás videl cvičiť.

Ika    05 May 2013 20:36 | Bratislava
Dobrý den pán Karabinoš. Chodím pravidelne behávať každý deň asi hodinu v mojej tepovej frekvencii na spalovanie tukov. Mám 23 rokov a aktuálnu váhu 58 kg výška165 cm.Značne som upravila stravovanie. V priebehu mesiaca a pol som schudla 3 kilá no už sa váha nehýbe( 3 týždne) a mám pocit že moje telo si "zvyklo" na túto aktivitu. Obcas skúšam beh nahrádzať orbitrekom alebo bicyklom a tiež posilnujem brusne svalsto a nohy(3x tyzdenne) . Chcela by som sa spýtať či by intervalový tréning(beh) 3x týždenne mohol byť v mojom prípade vhodnou alternatívou behu ak chcem schudnúť ešte 5 kíl. Za odpoveď Vám vopred ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
INTERVALOVÝ KARDIO TRÉNING
Vždy, keď sa nám nejaký proces (napr. znižovanie hmotnosti)zastaví, musíme hľadať iné cesty, teda niečo zmeniť, lebo telo sa pravdepodobne adaptovalo na to, čo sme robili doteraz. Môžeme napríklad zmeniť jedálniček, prejsť na iný spôsob stravovania, alebo urobiť zmeny v tréningu. Aj intervalový tréning môže byť vhodnou alternatívou. Podľa môjho názoru by ste ho mohli robiť viackrát do týždňa, napr. 5 až 6 - krát.

Sima    02 May 2013 11:47 | Nové Zámky
Dobrý den pán Karabinoš,začala som so zdravým životným štýlom prestala som jest chlieb pečivo vyprazane sladke atd, jem vela zeleniny , cvicim 5x do týždna aj kardio aj posilnovanie,vecere nejedavam pripravujem si drink ultra loss shake ako nahradu stravy myslite ze ak to budem dodrzovat podarí sa mi schudnút??, dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PODARÍ SA MI SCHUDNÚŤ ?
Podľa toho, čo ste uviedli, malo by sa vám podariť schudnúť. Dôležitá je však negatívna energetická bilancia každý deň. Okrem toho, nezáleží na tom, koľkokrát cvičíte, ale ako. Musíte cvičiť technicky správne v požadovanom tempe a tiež správne dýchať. Aj kardio má svoje pravidlá. Mnoho ľudí cvičí, ale väčšina nesprávne.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang