Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Filip    05 June 2013 10:43 | Trnava
Dobry den p.Karabinos.chcem sa opytat ked chcem naberat svalovu hmotu je lepsie uzivat syrovatkovy protein alebo gainer?momentalne uzivam protein Power Pro od Biotechu.kazde rano po prebudeni a po treningu + bcaa.robim dobre?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PROTEÍN VERSUS GAINER
Ak chce niekto priberať, tak po tréningu je vhodný gainer. Inokedy v priebehu dňa srvátkový proteín a na noc je ideálny kazeínový proteín (alebo tvaroh).

Lenka    05 June 2013 09:16 |
Dobrý deň. Chcem sa opýtať od koľkých rokov môže začať cvičiť dieťa v posilovni? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DIEŤA V POSILŇOVNI
Pravidelne cvičiť v posilňovni (s činkami, na strojoch, s vlastnou váhou)môžu už chlapci aj dievčatá vo veku 11 - 12 rokov. Podmienkou však je, že musia začať pod odborným vedením skúseného trénera na základe odborne vypracovaného tréningového a stravovacieho PROGRAMU. Do veku pätnásť rokov by nemali cvičiť sami, ale pod dohľadom trénera alebo rodiča. Rodič by sa mal zúčastniť aspoň úvodných metodických hodín na tréningu.

Michal    29 May 2013 13:46 | Prievidza
Dobry den pan Karabinos,
chcel som sa spytat co je podla Vas dobre/vhodne dodat telu na regeneraciu po absolvovani cca 3,5 mesacneho obdobia diety/rysovacej fazy(Jarna Premena 2013).
Dakujem,
Michal :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
REGEDNERÁCIA
Absolútny týždenný oddych od všetkého, čo ste robili doteraz. Vylihovať, spať, jesť, oddychovať, sauna, masáž, robiť rekreačne iné športy, turistika...

Monika    26 May 2013 06:29 | Puchov
Dobry den pan Karabinos,,chcem sa opytat,mam problemovu partiu brucho,zacala som použivat klasicky vibromasažny pas,,myslite,ze to aspon čosi pomože na obvode?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VIBROMASÁŽNY PÁS
Nepomôže. Pomohol by, keby ste hneď po jeho aplikácii robili 40 - 60 minút kardio tréning.

Lenka    22 May 2013 11:35 |
Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať aký máte názor na crossfit tréning? Je vhodný na redukciu aj na vyformovanie postavy? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CROSSFIT TRÉNING
Crossfit je vhodný v prvom rade na kondíciu. Je to pomerne náročný tréning, ktorý nenapĺňa ideálne požiadavky posilňovania, ani kardia. Je to niečo medzi tým, ale svojou náročnosťou zvyšuje hlavne kondíciu cvičenca. Klasický posilňovací tréning je na formovanie postavy vhodnejší. Rovnako tak klasické kardio (beh, bicykel a pod.) je vhodnejšie na redukciu tuku.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang