Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 133
Návštev dnes: 147
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Sima    01 August 2013 11:18 | komárno
dobry den p.Karabinoš chcem sa spytat rano cvicim nalačno a po treningu si dam napoj s l karnitinom chcela by som brat aj tabletky neviem sa rozhodnut medzi Therrm x alebo fat zero co by ste mi odporucili dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ SPAĽOVAČ ?
Lipotropík je na trhu veľa. Dva, ktoré spomínate, sú známe. Mne sa osvedčili tiež LIPODEX a LIPO 6. Odskúšajte jeden a sama zistíte, či je pre vás účinný. Ak nie, nabudúce vyskúšate iný. Brať ich však treba nalačno pred kardiotréningom (aj L-carnitin), nie po tréningu. Ak by vám nalačno zle pôsobili na žalúdok, zjedzte predtým trochu jogurtu alebo 2 dcl proteínu.

Monika    25 July 2013 15:58 | Orava
Dobrý deň Pán Karabinoš.Sledujem vaše pôsobenie a Prajem Vám veľa úspechov a zdravíčka. Rozhodla som sa aj ja že to chcem skúsiť, Mám 74kg pri výške 162cm, takže je na čase po dvoch pôrodoch niečo robiť :) chcela som sa spýtať, aké sú vhodne cviky na hruškovú postavu stehná, hlavne vnútorne, bruško zadok. Nikdy som nemala štíhlu postavu ale momentálne mám viac ako inokedy čo mi strašne vadí. Škoda len že mate pôsobenie tak ďaleko, radšej by som cvičila pod dohľadom profesionálneho trénera.ďakujem Monika
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY NA PROBLÉMOVÉ PARTIE
Nie je jednoduché z množstva cvikov poradiť vám dva tri cviky. Nejestvujú totiž "dobré" a "zlé" cviky, dôležité je, aby ste daný cvik technicky správne vykonávali a správne dýchali. Môžete totiž cvičiť akýkoľvek cvik, ak ho budete robiť nesprávne, bude to bez efektu. Na stehná a zadok vám odporúčam hlavne drepy a výpady, na vnútornú stranu stehien addukciu. Na brušné svalstvo klasické dvíhanie nôh a predklony trupu. Ideálne by pre vás bolo, aby ste si dali vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM a potom prišli ku mne cvičiť na dve hodiny metodického tréningu. Vaša poznámka, že pôsobím ďaleko, nie je presná. Pre klientky z Prahy, Medzilaboriec, či zo zahraničia, Nitra nie je ďaleko. Viete prečo? Lebo hľadajú spôsob ako to urobiť, nie dôvod prečo sa to nedá.

hana    24 July 2013 22:57 |
Ďakujem za vašu reakciu a odpoveď pán Karabinoš, cením si váš postoj. Chápem, že sa do detailov nemôžete rozpisovať pri každej odpovedi, to je pochopiteľné, ani som to neočakávala ... Pravdepodobne sme sa nepochopili na prvýkrát ...
Želám veľa úspechov a na túto reakciu už nemusíte odpovedať - budem rada, ak sa mi podarí osobne vás spoznať.
Pekný deň !

Sima    24 July 2013 17:21 | komárno
dobrý den pán Karabinoš, začala som jest zdravo vylucila som aj chlieb ,sladke mastne jedla rano cvicim kardio nalačno a potom posilnovanie chcem sa spytat ake syry su vhodne na dietu kolko % tné ,a ešte 1 otazka je dietny suchár vhodný v malom množstve pri diete?,,, dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÉ SYRY A SUCHÁRE?
V prvom rade také syry, ktoré obsahujú čo najmenej tuku, teda max. 20 %. Ideálnym syrom v tomto smeru sú olomoucké tvarôžky. Druhá otázka vyznieva komicky. Ak je suchár "diétny", tak asi je vhodný v diéte. Ja som ho naposledy jedol ako 10 - ročný, keď som diétu po žltačke. Nikdy mi nenapadlo dať ho niekomu do jedálnička. Preto sa mi ani nechce v tabuľkách hľadať jeho výživové hodnoty. V strave uprednostňujem ryžové a pšeničné chlebíčky, ktorých výživové hodnoty a glykemický index poznám.

bager.v    24 July 2013 11:45 | sp n ves
zdravim pan karabinos uz som sa raz pytal ale chcel by som sa este opytat posilujem uz asi 2 roky vzdy rano okolo 8:15 hod.v poslednej dobe som pribral dost tuku ako sa stravovat pri mojom veku 51.rokov.neviem ci je nejaky rozdiel v stravovani od mladsich cvicencov.a ma este v mojom veku zmysel cvicit s tazkymi vahami?dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NA TO PO 50 - KE
Vekom sa metabolizmus spomaľuje. Ak sa vám ukladá tuk, bu´d máte vysoký príjem energie (hlavne z jednoduchých cukrov, prípadne tukov), nesprávnu skladbu stravy alebo zle cvičíte (technicky nesprávne, neefektívne). V zásade by ste mali jesť menej ako keď ste boli mladší, ale často a v malých porciách. Cvičte s ľahšou záťažou, sústredene, mysľou kontrolovaným pohybom. Váš tréning by mal mať niečo spoločného s meditáciou.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang