Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Luboš    13 August 2013 08:29 | Želiezovce
Dobrý den pán Karabinoš môj problém spočíva vtom že stále po cvičení mám svalovicu .Cvičím 3 krát do týždňa 2 hodiny užívam prípravok creatin brutal a sušenú srvátku.Môj vek je 45 rokov.Za odpoved vopred dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SVALOVICA
Svalovica je prirodzený jav pri cvičení. Predísť sa jej dá dôkladnou rozcvičkou, striedmym cvičením a strečingom po každej sérii. Na zníženie jej prejavu je najlepší oddych (spánok) a regenerácia. Účinné sú masáže, sprcha (striedanie teplej a studenej vody), natieranie konskou masťou. Z minerálnych látok je dôležitý horčík. Dve hodiny posilňovacieho tréningu je veľa. Stačí aj hodina. Rozdeľte si svalové skupiny napríklad na štyri rôzne dni a cvičte split 2 + 1.

Lenka    10 August 2013 13:37 |
Dobrý deň pán Karabinoš, chcela by som sa vás spýtať, kedy je podľa vás vhodné začať cvičiť cviky na brušné svalstvo po cisárskom reze. Prípadne ako celkovo začať cvičiť, aby som si naublížila. Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PO CISÁRSKOM REZE
Riaďte sa v prvom rade pokynmi lekára. Osobne si myslím, že pokiaľ nepociťujete žiadne bolesti, môžete pozvoľne začať cvičiť ľahšie cviky. Zo začiatku len opatrne, veľmi pomaly, nie do vyčerpania. Na začiatok stačí 5 - 10 minút každý druhý deň len s vlastnou váhou tela.

Daniela    05 August 2013 20:45 | Kežmarok
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či ste sa už stretli s tým, že telo začalo, mne tvár po tréningu opúchať, konkrétne posilovací tréning. Neviem, či ste sa s tým stretli, ale či to náhodou ,nemôže byť z nedostatku jedla a prílišnej námahy? Dakujem veľmi pekne za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OPUCHY TVÁRE
Metodicky správne zostavený a technicky správne vykonávaný posilňovací tréning nemôže zapríčiniť opuchy tváre. Zatiaľ som s tým nestretol. Stravujte sa racionálne. nechápem, prečo by ste mali mať nedostatok jedla. Ak by sa vám opuchy zopakovali, navštívte lekára.

Sima    01 August 2013 11:18 | komárno
dobry den p.Karabinoš chcem sa spytat rano cvicim nalačno a po treningu si dam napoj s l karnitinom chcela by som brat aj tabletky neviem sa rozhodnut medzi Therrm x alebo fat zero co by ste mi odporucili dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ SPAĽOVAČ ?
Lipotropík je na trhu veľa. Dva, ktoré spomínate, sú známe. Mne sa osvedčili tiež LIPODEX a LIPO 6. Odskúšajte jeden a sama zistíte, či je pre vás účinný. Ak nie, nabudúce vyskúšate iný. Brať ich však treba nalačno pred kardiotréningom (aj L-carnitin), nie po tréningu. Ak by vám nalačno zle pôsobili na žalúdok, zjedzte predtým trochu jogurtu alebo 2 dcl proteínu.

Monika    25 July 2013 15:58 | Orava
Dobrý deň Pán Karabinoš.Sledujem vaše pôsobenie a Prajem Vám veľa úspechov a zdravíčka. Rozhodla som sa aj ja že to chcem skúsiť, Mám 74kg pri výške 162cm, takže je na čase po dvoch pôrodoch niečo robiť :) chcela som sa spýtať, aké sú vhodne cviky na hruškovú postavu stehná, hlavne vnútorne, bruško zadok. Nikdy som nemala štíhlu postavu ale momentálne mám viac ako inokedy čo mi strašne vadí. Škoda len že mate pôsobenie tak ďaleko, radšej by som cvičila pod dohľadom profesionálneho trénera.ďakujem Monika
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIKY NA PROBLÉMOVÉ PARTIE
Nie je jednoduché z množstva cvikov poradiť vám dva tri cviky. Nejestvujú totiž "dobré" a "zlé" cviky, dôležité je, aby ste daný cvik technicky správne vykonávali a správne dýchali. Môžete totiž cvičiť akýkoľvek cvik, ak ho budete robiť nesprávne, bude to bez efektu. Na stehná a zadok vám odporúčam hlavne drepy a výpady, na vnútornú stranu stehien addukciu. Na brušné svalstvo klasické dvíhanie nôh a predklony trupu. Ideálne by pre vás bolo, aby ste si dali vypracovať tréningový a stravovací PROGRAM a potom prišli ku mne cvičiť na dve hodiny metodického tréningu. Vaša poznámka, že pôsobím ďaleko, nie je presná. Pre klientky z Prahy, Medzilaboriec, či zo zahraničia, Nitra nie je ďaleko. Viete prečo? Lebo hľadajú spôsob ako to urobiť, nie dôvod prečo sa to nedá.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang