Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 149
Návštev dnes: 121
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


miro    13 August 2013 15:16 |
Dobry den pan Karabinos.
Chcel by som sa spytat, ci je mozne pri formovani si postavy (chudnuti) namiesto cvicenia vo fitnesscentre vyzivat cvicenie doma s kettleballom prip. trx spolu s kardiotreningom. A taktiez, ci sa da vypracovat plan na cvicenie a stravovanie tak, ze by tieto cinnosti boli vykonavane vo vecernych hodinach.

Dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CVIČENIE DOMA
Kto si chce zacvičiť, urobí tak aj v miestnosti s holými stenami. Aj alternatívne cvičenie je lepšie, ako žiadne. Domáce cvičenie však nikdy nemôže nahradiť posilňovanie vo fitnescentre. (Iba v prípade, že máte doma široký repertoár činiek, lavičku, kladky, prípadne iné stroje). Tréningový program sa dá urobiť tak, že budete cvičiť vo večerných hodinách. Problém môže nastať v tom, že sa vám oddiali spánok.

Luboš    13 August 2013 08:29 | Želiezovce
Dobrý den pán Karabinoš môj problém spočíva vtom že stále po cvičení mám svalovicu .Cvičím 3 krát do týždňa 2 hodiny užívam prípravok creatin brutal a sušenú srvátku.Môj vek je 45 rokov.Za odpoved vopred dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SVALOVICA
Svalovica je prirodzený jav pri cvičení. Predísť sa jej dá dôkladnou rozcvičkou, striedmym cvičením a strečingom po každej sérii. Na zníženie jej prejavu je najlepší oddych (spánok) a regenerácia. Účinné sú masáže, sprcha (striedanie teplej a studenej vody), natieranie konskou masťou. Z minerálnych látok je dôležitý horčík. Dve hodiny posilňovacieho tréningu je veľa. Stačí aj hodina. Rozdeľte si svalové skupiny napríklad na štyri rôzne dni a cvičte split 2 + 1.

Lenka    10 August 2013 13:37 |
Dobrý deň pán Karabinoš, chcela by som sa vás spýtať, kedy je podľa vás vhodné začať cvičiť cviky na brušné svalstvo po cisárskom reze. Prípadne ako celkovo začať cvičiť, aby som si naublížila. Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PO CISÁRSKOM REZE
Riaďte sa v prvom rade pokynmi lekára. Osobne si myslím, že pokiaľ nepociťujete žiadne bolesti, môžete pozvoľne začať cvičiť ľahšie cviky. Zo začiatku len opatrne, veľmi pomaly, nie do vyčerpania. Na začiatok stačí 5 - 10 minút každý druhý deň len s vlastnou váhou tela.

Daniela    05 August 2013 20:45 | Kežmarok
Dobrý deň, chcela by som sa spýtať, či ste sa už stretli s tým, že telo začalo, mne tvár po tréningu opúchať, konkrétne posilovací tréning. Neviem, či ste sa s tým stretli, ale či to náhodou ,nemôže byť z nedostatku jedla a prílišnej námahy? Dakujem veľmi pekne za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
OPUCHY TVÁRE
Metodicky správne zostavený a technicky správne vykonávaný posilňovací tréning nemôže zapríčiniť opuchy tváre. Zatiaľ som s tým nestretol. Stravujte sa racionálne. nechápem, prečo by ste mali mať nedostatok jedla. Ak by sa vám opuchy zopakovali, navštívte lekára.

Sima    01 August 2013 11:18 | komárno
dobry den p.Karabinoš chcem sa spytat rano cvicim nalačno a po treningu si dam napoj s l karnitinom chcela by som brat aj tabletky neviem sa rozhodnut medzi Therrm x alebo fat zero co by ste mi odporucili dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKÝ SPAĽOVAČ ?
Lipotropík je na trhu veľa. Dva, ktoré spomínate, sú známe. Mne sa osvedčili tiež LIPODEX a LIPO 6. Odskúšajte jeden a sama zistíte, či je pre vás účinný. Ak nie, nabudúce vyskúšate iný. Brať ich však treba nalačno pred kardiotréningom (aj L-carnitin), nie po tréningu. Ak by vám nalačno zle pôsobili na žalúdok, zjedzte predtým trochu jogurtu alebo 2 dcl proteínu.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang