Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    17 November 2013 17:48 |
Pan Karabinoš, pripravujem sa na prijímacie skušky do ozbr. zložiek no mám problém. Všetky vyžadované disciplíny som schopný urobiť, no mám veľký problém s hrazdou. Nejde to ani podhmatom ani nadhmatom, ani na úzko ani na široko. Urobím max. 2 - 3 zhyby. Skúšky mám o mesiac dalo by sa stým niečo urobiť, poprípade čo by ste mi odporučil.
Vopred ďakujem za pomoc
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZNÍŽTE HMOTNOSŤ
Z toho, čo ste uviedli, vyplýva, že ste slabý. Zrejme ste doteraz málo posilňovali. Predovšetkým chrbtové svalstvo, svalstvo pliec a paží. To by ste teraz mali teraz precvičovať dvakrát do týždňa, ale poriadne, nie akokoľvek. Technicky správne posilňovanie má svoje pravidlá, ktoré vám nevysvetlí žiadny certifikovaný "tiežtréner". Pre krátkosť času vám tiež odporúčam znížiť čo najviac telesnú hmotnosť. Čím budete ľahší, tým viac zhybov urobíte.

Simona    16 November 2013 16:02 | Bratislava
Dobrý den pan Karabinoš.začala som s cvicenim rano 40min kardia a hned po nom posilnovaci trening pred treningom si davam thermX chcela by som zacat brat aj nejaky casein je to vhodne ak chcem chudnut ale zaroven aj spevnit telo:-,?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
CELÉ NAOPAK
Vy ste si asi doteraz neprečítali na mojej stránke žiadnu odpoveď. Ani na mojej stránke Fitness tréner - zdravé chudnutie pre každého na facebooku. Inak by ste už dávno vedeli, že nemôžete robiť posilňovací tréning po kardiotréningu. ThermX, prípadne iné lipotropikum, si dávajte zásadne pred kardio tréningom. Kazeínový proteín je vhodný na noc pred spánkom. Môžete ho nahradiť aj tvarohom, napríklad cottage cheese. Pri chudnutí je najdôležitejšie, aby ste malí vyšší energetický výdaj ako príjem.

Gabriela    08 November 2013 19:04 | Bratislava
odporúčate zameniť biely cukor za sladidlo? Ak nie ake náhrady odporúčate? Je vhodný agave sirup alebo javorový sirup? Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STEVIA - NÁHRADA ZA BIELY CUKOR
Odporúčam zásadne nepoužívať biely cukor. Vynechať ho všade, kde to je možné (napr. káva bez cukru), alebo ho nahradiť prirodzenými sladidlami ako je ovocie, med, proteín. Tam, kde sa to nedá, odporúčam používať STEVIU. Je dostupná vo forme tekutej, v prášku i tabletách.

Stan    02 November 2013 11:58 | Presov
Dobry den. Da sa pomocou cvicenia napravit driekova ( lumbalna) hyperlordoza? Velky obluk v driekovej casti mi deformuje celkovy vzhlad, vytlaca brucho dopredu a poslednu dobu citim miernu bolest. Co by som mal robit? Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DRIEKOVÁ HYPERLORDÓZA
To, čo najčastejšie spôsobuje problémy, je ochabnutá brušná stena a stuhnuté chrbtové svalstvo v okolí drieku.
Ak máte brušné svaly ochabnuté a nedostatočne napnuté, tie na opačnej strane budú ohýbať chrbticu na svoju stranu. To najlepšie čo môžete v takomto prípade urobiť, je posilniť brušné svaly a vhodnými uvoľňovacími cvikmi naťahovať stuhnutý a poskracovaný chrbát. Ako sa hovorí, všetko so všetkým súvisí a preto bolesť krížov nekončí u ochabnutého brucha. Častou príčinou je posťahovaná zadná strana stehien (dvojhlavý sval stehna) a naopak ochabnuté sedacie svalstvo a predná strana stehien ( štvorhlavý sval stehna). Je preto dôležité venovať pozornosť aj týmto partiám. Správnu techniku cvikov by vám však mal ukázať odborník. Napríklad 80 % tiežtrénerov, inštruktorov a rehabilitačných pracovníkov vám to nevystvetlí.
Na záver by som chcel dodať, že najmä u obéznych ľudí je potrebné odstrániť primárnu príčinu hyperlordózy, ktorá vzniká až druhotne, ako kompenzácia nadváhy  veľké brucho núti jeho majiteľa nezdravo prehýbať driek.

Michal    25 October 2013 13:21 |
Zdravím, chcel by som sa spýtať či je pred spaním vhodnejší nočný proteín, alebo tvaroh? Poprípade či je lepšie investovať do potréningového proťáku, a aminokyselín alebo a nočný nahradiť tým tvarohom? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NOČNÝ PROTEÍN ALEBO TVAROH ?
Podstatnou zložkou "nočného" proteínu je kazeín. Rovnako aj tvarohu. Je len na vás, čo si vyberiete. Pri bežnom tréningu by som uprednostnil tvaroh, určite je lacnejší. V príprave na súťaž proteín, obsahuje menej jednoduchých cukrov.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang