Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 164
Návštev dnes: 111
Z knihy odkazov
Ján
Dobrý deň pán Karabinoš. Mám 49 rokov a už hodne r
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

JARNÁ PREMENA 2019 prebieha | Fotografie PRED a PO do súťaže JARNÁ PREMENA nám musíte poslať do 31. mája 2019 | slávnostné vyhlásenie výsledkov bude 16.6.2019 v penzióne ARTIN v Nitre

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Michal    03 February 2014 21:35 |
Pán Karabinoš, chcel by som počuť Váš názor na tréning ,,KORTE" Vyskúšal som už mnoho tréningových metód a teraz by som rád zacal s týmto. Pre koho je tento tréning vhodný poprípade aké máte skúsenosti.
Ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
TRÉNING "KORTE"
Na rozdiel od vás som nevyskúšal mnoho tréningových metód, lebo podľa môjho názoru to je zbytočné strácanie času. Musel som si pozrieť na internete, čo to je tréning "KORTE". Nuž, je to určitá modifikácia viac ako 50 rokov známej Weiderovej údernej metódy. (Pán Korte sa asi potreboval "presláviť".) Metóda je zameraná hlavne na zvýšenie sily a tým vlastne aj svalovej hmoty. Nemala by sa robiť dlhšie ako dva mesiace. Predpokladom jej účinnosti je kvalitná strava a dostatočný odpočinok (napríklad spánok aj popoludní). V žiadnom prípade nie je vhodná pre začiatočníkov, ale vám, keďže ste už všeličo vyskúšali, by mala zabrať.

Katka    30 January 2014 10:33 |
Dobry den prajem, mam 25 rokov, vysku 168 cm a vahu 62 kg. Snazim sa schudnut - chodim do fitka 6x do tyzdna, z toho 3x trening s trenerom a 3x kardio 50 minut. Upravili sme jedalnicek -rano ovsene vlocky s nizkotucnym jogurtom, desiata banan, obed maso alebo tofu so zeleninou, olovrant jablko a vecera zeleninovy salat s celozrnnym pecivom pripadne s morcacou sunkou.Pocas dna vypijem 3 litre tekutin (cista voda s citronom, nesladeny caj). Po tyzdni som mala o kilo menej, lenze teraz mesiac po zacati mam opat taku istu vahu ako som mala. Tak uz neviem co mam robit. Trenera mam skveleho, ale uz aj on ma podozrieva ci dodrziavam stravu, kedze nic nejde dole z vahy. Netusite v com by mohol byt problem?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
V ČOM JE PROBLÉM ?
Keby som vám vypracoval tréningový a stravovací PROGRAM ja, vedel by som, v čom je problém. Takto môžem len predpokladať, že zrejme nemáte negatívnu energetickú bilanciu. Mali by ste presne vedieť, koľko energie prijímate a koľko jej vydávate vrátane bazálneho metabolizmu. Možné je aj to, že technicky necvičíte správne, čo je problémom asi 80% návštevníkov fitnescentier. To by som vedel posúdiť, keby som vás videl cvičiť na vlastné oči. Možné je aj to, že spevňujete svaly a tie sú ťažšie ako tuk, ktorého ste sa zbavili.

Ingrid    29 January 2014 19:23 |
Dobrý večer. Chcem sa opýtať ako je to so zeleninovými sťavami samozrejme domácimi (1jablko,2mrkvy, 1malá červena repa)v rámci sacharidových vln? Samozrejme že to zahrniem do celkového príjmu sacharidov. V tie dni kde je vyšší príjem sacharidov môžem tú šťavu piť? Ďakujem za odpoveď. Pekný večer.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ŠŤAVY A SACHARIDOVÉ VLNY
Môžete si vytvoriť svoje vlastné sacharidové vlny. Nevidím dôvod, prečo by ste v dňoch s vyšším príjmom sacharidov, nemohli tú šťavu piť. Napokon sacharidové vlny nie sú jediným spôsobom stravovania.

Mirka    24 January 2014 20:12 |
dobry večer,od 1.1.som zmenila stravovacie návyky,cvičím 3x do týždna rýchlu chôdzu na bežiac.páse 60 min a 2x posilnovanie 50min.Vždy cvičim od 17-18 hod. chcem sa prosim opýtať,čo je najvhodnejšie jesť pred cvičením.Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO JESŤ PRED CVIČENÍM
Na tréning by ste mali ísť skôr mierne hladná ako najedená. Takže žiadne väčšie jedlo, žiadne jednoduché cukry. Ideálne zeleninový šalát, ovsené vločky, jogurt alebo proteínový nápoj. Niečo, čo vám nezaťaží tráviace trakt, pripraví vaše telo na záťaž a vyvolá vo vás pocit pohody. Len ak sa cítite veľmi slabá, môžete si dať jeden kus ovocia alebo proteínovú tyčinku.

Sisulík    24 January 2014 17:57 | Trnava
Pán Karabinoš,prosím Vás v čom robím chybu.Cvičím necelý rok-bosu,rotoped,fit lopty, cvičím tri-štyri krát do táždňa cca 60 minút.Strava je taktiež upravená.Ale žiadaný efekt sa akosi nedostavil a to v oblasti vnútorných stehien.Stále sú hrubé a neforemné.Výpady,drepy,polodrepy,beh po schodoch... mi nerobia absolútne problém,ale stále to nie je ono. Vďaka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KDE ROBÍM CHYBU?
Pravdepodobne cvičíte živelne, bez systému. Druhou možnosťou je, že cvičíte technicky nesprávne. Tréning musí mať svoje pravidlá. Musel by som vás vidieť cvičiť, aby som mohol povedať, kde robíte chyby. Nie ste jediná s takýmto problémom. Odhadujem, že asi 80% návštevníkov fitnescentier cvičí v nesprávnom tempe, so zlou technikou a dýchaním.


1179
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang