Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 166
Návštev dnes: 95
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Zuzana    27 February 2014 10:42 | Námestovo
Dobrý deň.chcem sa opýtať či možem cvičiť kardio 2krat za deň po 40 min plus nejake posilňovanie cviky. Kedže si každý deň v práci "odsedím" desať hodín. Chcem schudnúť 10kg. Momentálne 168/70kg ďakujem .
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KARDIO DVAKRÁT ZA DEŇ ?
V prvom rade sa s chudnutím neponáhľajte. Stravu a pohyb by ste si mali upraviť tak, aby ste chudli 2 - 3 kg za mesiac. V takom prípade vám musí stačiť kardio jedenkrát za deň. Ak by ste ho predsa len chceli robiť dvakrát, využite intervalový tréning, t.z. striedanie tempa. V takom prípade vám stačí robiť kardio 20 minút. "Nejaké" posilňovacie cviky radšej nerobte. Musíte presne vedieť aké cviky a ako ich správne technicky vykonávať. A zásadne oddelene od kardia alebo pred kardiom.

Ivona    26 February 2014 23:15 | Martin
Dobrý deň.V oblasti podpazušia mám uvoľnenú kožu v dôsledku chudnutia..dalo by sa to korigovať cvičením? Napadá ma precvičovanie prsného svalstva a byceps.Veľmi pekne ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
UVOĽNENÁ KOŽA
Súčasťou každého chudnutia by malo byť pravidelné cvičenie so záťažou. Precvičovať by ste mali svaly celého tela, vo vašom prípade hlavne svalstvo prsné a chrbtové, ale tiež svalstvo pliec, biceps a triceps. Dodatočné cvičenie môže do určitej miery estetický nedostatok eliminovať. Ak to nepomôže, uvoľnenú kožu vám môže odstrániť plastický chirurg. Pre vás to bude poučením, že bez cvičenia sa chudnúť nemá.

Zuzana    26 February 2014 13:05 | Námestovo
Ďakujem za odpoved. Môžete mi pomer B S T napísať v gramoch?? Môj denný príjem je okolo 1500-1600kcal. Nie vždy to viem presne vyrátať. 5 krát do týždňa mam kardio- no napriek tomu nechudnem. Mam záujem o stravovaci program a chcem sa opýtať či je zostavený z bežne dostupných potravín. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Pri 1600 kcal to je 80 g bielkovín, 240 g sacharidov a 35 g tukov. Dôlržité však je, o aké sacharidy a tuky ide. Tnto pomer však nie je stály a môže sa meniť - dôležité jem čo tréningom sledujete, aký máte cieľ? Každý môj stravovací program je zostavený z bežne dostupných potravín. Nsapíšte mi na julius@karabinos.sk .

Jana    26 February 2014 10:18 | Nova Dubnica
Dobrý den, pan Karabinoš cvicim už 2. mesiac, treningy mam podelené podla svalových skupín. cvicim 4 silove treningy /nohy, ramená, biceps+triceps, chrbat/ a 3 kardio treningy /rano, na lacno, stacionar, 60 min/. chcem sa spýtat, ako zhodit tuk v oblasti bokov, zadku a brucha. vsetko cvicim po 4 serie. 9 opak. nohy + zadok mam zhruba 8 cvikov. drepy robim na multiprese s vahou 12,5kg na kazdej strane + vaha tyce. vypady, vystupy po 10 kg jednorucky, logg press, 80 kg.za tie 2 mesiace som zhodila na obvod zadku 2 cm , ale vaha je stale rovnaka. stravu mam tiez upravenu jem 6 krat denne. 1. vlocky ovocie, jogurt, 2, 100g mesa+40g sachar. + 100g zeleniny, obed to iste, 4 jedlo cottage + 3 ryz. chleby, vecera 100+40++100. a 6 jedlo 250g tvaroh s KL medu a skoricou......neviem, kde robim chybu. mozno viacej opakovaní a nizsie vahy? ale ake su to nižsie vahy? prosim poradte mi. výska 179 vaha 67kg. dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KNIHA ODKAZOV
Milá Jana! Je to príliš rozsiahle na KNIHU ODKAZOV. Otázka by mala byť jednoduchá a jasná, aby som vám mohol odpovedať jednou - dvomi vetami. Predpokladám, že vám niekto vypracoval tréningový a stravovací program. Ten človek by vám mal tiež poradiť ako ďalej. Ja svojim klientom poradenstvo poskytujem. Zdá sa mi, že chýb, ktoré robíte je viac. Základným predpokladom úspešného chudnutia je negatívna energetická bilancia. Nuž, zjesť na večeru 250 g tvarohu s medom a so škoricou???

zuzana    26 February 2014 08:12 | Rabča- Namestovo
Dobrý deň, mám 31rokov 168-70kg.Chcela som sa opýtať aký by mal byť denný príjem kcal, a v akom zložení- bielkoviny-sacharidy-tuky. Chcela by som zhodiť 10kg. Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PRÍJEM ENERGIE
Podľa údajov, ktoré ste mi poskytli, váš bazálny metabolizmus (BMR) je 1484 kcal (6212 kJ). BMR sa však zvyšuje podľa fyzickej námahy. Môže to byť napríklad o 30%. v tom prípade by vaše hodnoty boli 1929 kcal (8076 kJ). Ak chcete chudnúť, váš príjem energie v strave by musel byť pod touto hodnotou. To je individuálne a zohľadńujú sa ďalšie ukazovatele (pohyb,spôsob zamestnania, zdravotný stav). Pomer živín B:S:T by mal byť 20 : 60 :20 %.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang