Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Alena Parobkova    18 April 2014 19:16 | Banska Bystrica
Pozdravujem Vas pan Karabinos a Lenka.Mam na Vas otazku, ktora sa sice tyka mediciny, ale uzko suvisi s cvicenim.Po asi styroch mesiacoch bolesti chrbta, neskor dolnej koncatiny, mi diagnostikovali "diskretnu" herniu disku.Bolest prichadza a odchadza,niekedy nemozem kracat, ale pri urcitom pohybe /napr.lah na bruchu so zdvihanim hlavy a trupu do zaklonu/ ma absolutne neboli.
Absolvovala som medikamentoznu liecbu, injekcie, neskor infuzie , lieky uzivam stale,mudr.neurologie planuje ozonoterapiu, ktora moze a nemusi pomoct, potom sa uvidi, co dalej,mozno operacia. A tu som sa dostala k podstate a k otazke na Vas: viem si nejakymi specialnymi cvikmi udrzat moju pokazenu platnicku aspon v takom stadiu, aby som predisla operacii? Nieco som si pozrela na nete, ale ja potrebujem radu od odbornika-teda od Vas. Dakujem Alena.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DOBRÝ DEŇ, PANI ALENKA!
Ako naša klientka nás môžete žiadať o radu aj priamo - teda cez e-mail, mobil, prípadne osobne. Radi vám pomôžeme, ak to bude v našich silách. Špeciálne cviky sa nedajú popísať, dajú sa ukázať. Musíme vidieť, čo môžete cvičiť a čo nie. Dôležité je dodržiavať presnú techniku cvikov a správne dýchať. Napríklad chrbtové svalstvo cvičiť s prísne vystretým chrbtom - pri pohybe rúk od seba nádych, k sebe výdych. Pri cvičení bručného svalstva musíte mať chrbát v oblúku (nie vystretý!)- cvičiť pomaly so stálym napätím - nádych vtedy, keď sa telo "otvára". Dobrým cvikom by pre vás mohla byť hyperextenzia (predklony trupu na špeciálnej lavičke). Pri tomto cviku choďte do úplného predklonu trupu a späť len do vystretia, nie do záklonu. POZDRAVUJEME A PRAJEME PRÍJEMNÉ PREŽITIE VEĽKONOČNÝCH SVIATKOV. Julo a Lenka

Magdaléna    11 April 2014 06:17 | Košice
Všetko dobré k Vašim dnešným meninám :-)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ĎAKUJEEEEÉÉÉM !!!

Magdaléna    08 April 2014 16:26 | Košice
Ďakujem, pomohli ste mi :-) Prajem veľa ďalších úspechov

Magdaléna    06 April 2014 05:55 | Košice
Dobrý deň prajem, chcela by som sa opýtať na Váš názor - čo je lepšie :
1. Športovať denne s tým že striedam posilovanie s aerobnou aktivitou (beh) alebo športovať len každý druhý deň tak že po posilovni ihneď zaradím beh?
2. Lepšie sa spaľujú tuky hneď ráno na lačno, alebo neskôr behom dňa?
Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY KARDIO?
1. Rozumnejšie a účinnejšie je robiť kardio oddelene od posilňovacieho tréningu.
2. Tuky sa zapájajú do energetického metabolizmu vtedy, keď je nízka hladina cukru v krvi. To je ráno po dlhom spánku a tiež vtedy, keď už cítite hlad. Teda aj po posilňovacom tréningu.

Mirka    04 April 2014 19:27 |
Dobrý večer,chcela by som sa spýtať,či moja pulzová frekvencia 114/min. je správna pri rýchlej chodzi na bežec. páse.Mám 45r.,72kg,cvičím 4.mesiac. Dakujem za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PULZOVÁ FREKVENCIA
Podľa teórie by vám frekvencia 114/min mala stačiť. Z praxe mám však iné skúsenosti, preto by som vám odporúčal pulzovú frekvenciu 122-132/min. Na merače na prístrojoch by som sa nespoliehal. Zmerajte si pulz priložením prstov pravej ruky na tepnu na zápästí ruky ľavej napríklad za 15 sekúnd a vynásobte to štyrmi. Jednoducho povedané, ideálna pulzová frekvencia je taká, pri ktorej sa potíte a dokážete sa ešte rozprávať, ale už nie spievať.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang