Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Monika    16 May 2014 13:25 |
Dobrý den, chcem sa spytat, že kolko sacharidov je vhodné davať na udržanie hmotnosti na kg vahy? :) lebo mam taky problem že mam tenké nohy ale na bruchu vela tuku, a neviem čo mam robiť, kedže z noh schudnut nechcem, tak som sa rozhodla že to skusim len spevniť to brucho, alebo aky mate navrh? som dosť nestastna z toho.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SACHARIDY?
Skutočnosť, že máte tenké nohy a tuk sa vám ukladá na bruchu, vám predsa nevyriešia sacharidy. V prvomrade musíte mať špeciálny tréning na všetky svalové skupiny, ktorý vám postupne pomôže tento problém odstrániť. Energia potrebná na tréning nepochádza len zo sacharidov (aj tu treba rozlišovať o aké sacharidy ide), ale aj z tukov. Bielkoviny sú zase potrebné pre výživu a rast svalových buniek. Ak chcete svoju hmotnosť udržať na súčasnej úrovni, mali by ste mať približne rovnaký príjem a výdaj energie. To sa dá dosť presne vypočítať, ale to je už iná kapitola.

Jaja    13 May 2014 09:44 |
Dobrý deň p. Karabinoš. Rada by som sa spýtala na vhodnosť cvičenia hneď ráno po zobudení a na lačno. Za odpoveď vopred ďakujem a prajem pekný deň :)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RANNÉ CVIČENIE
Ak hovoríme o cvičení ráno na lačno, máme na mysli kardio tréning (aeróbne cvičenie), kedy je najnižšia hladina cukru v krvi, preto tento tréning pôsobí na spaľovanie tukov. Nemusí to byť úplne na lačno. Osvedčil sa mi pred tým malý proteínový nápoj, prípadne pár lyžičiek jogurtu. Pitie tekutín je samozrejmé. Posilňovací tréning ráno nemôže mať progresívny efekt, ide skôr o udržiavací kondičný tréning. Z toho dôvodu, že keď nemáme v tele dostatok energie z cukrov, nemôžeme odviesť kvalitný posilňovací tréning. Ak by sme všetko cvičili v jednej tréningovej jednotke, napr. popoludní alebo podvečer, tak vždy najskôr posilňovanie a potom kardio.

Radovan    12 May 2014 17:00 | Nitra
Dobrý den, pán Karabonoš. Tak ešte raz, aby som to skúsil vysvetliť čo som vlastne myslel. Bolo mi povedané to čo píšete, že rysovací tréning sa má robiť s lahšími váhami a večším počtom opakovaní a po skončení tréningu aspoň 30.min kardio a 1-2hod. nič nejesť, aby sa ešte spaloval tuk. Na nete som však našiel, že toto je mýtus a rysovací tréning sa má robit s tažkými váhami a nižším počtom opakovaní, lebo je to podnet pre svaly, že je to tažké, že sa majú zvečšit. To s tými tažkými váhami sa mi ale nepozdávalo, preto som sa pýtal na váš názor a podľa toho čo ste mi napísal je to teda hlúposť. A podľa vás je teda aj hlúposť po kardiu ešte 1-2.hod. nič nejesť?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Radovan, nie je treba písať dlhé litánie. Otázky treba klásť stručne a jasne. Toto je KNIHA ODKAZOV, nie priestor na vysvetľovanie elementárnych vedomostí, či diskusiu. Tú hlúposť, ktorú spomínate, mohol napísať len tzv. "certifikovaný tiežtréner".

Ivana    12 May 2014 17:00 | Mt
Dobry den.Chcem sa spytat aku vyzivu mam pouzivat pred a po treningu..uzivam bcaa a trojzlozkovy protein- pred aj po..mozem uzit pred treningom bcaa (kolko mg) a po treningu protein? Nevyhovuje mi miesat si napoj nakolko hned z prace dochadzam do posilovne..dakujem Vam za odpoved
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
BCAA A PROTEÍN
Môžete si dať pred tréningom BCAA a po tréningu prozeínový nápoj. Nevidím dôvod prečo nie. BCAA užívajte podľa návodu (je množstvo výrobcov). Pokiaľ nie ste aktívna pretekárka na prísnej diéte, amínokyseliny nemusíte užívať vôbec. Hodinu pred tréningom si v práci dajte ovsené vločky alebo jogurt.

Ada    11 May 2014 21:39 |
Dobrý den, pán Karabinos. Chcem sa Vás spytať na posilnovanie brušných svalov. Už 3 mesiac chodim do posilnovne, cca 3krat do tyzdna a moje brucho sa takmer vobec nezmenilo. Citim na rukach aj nohach, ze som trochu nabrala svaly, co aj potrebujem, ale kedze mam postavu typu jablko, potrebujem hlavne spevniť stred tela. Ked robim klasicke brusaky, vobec nemam svalovicu, iba ak by som ich spravila mozno 100..Stravujem sa zdravo, 5krat denne, nejem pecivo ani mliecne vyrobky a sladkosti obmedzujem..v com je podla vas chyba? Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
NEMÁM BRUŠNÉ SVALSTVO
V prvomrade pokiaľ človeka nevidím cvičiť, nemôžem posúdiť, či cvičí technicky správne. Z praxe viem, že asi 80% návštevníkov fitnescentier cvičí nesprávne a to často pod dohľadom certifikovaného tiežtrénera. Brušné svalstvo je potrebné cvičiť cyklicky (striedať rôzne cviky bez prestávky) so stálym napätím. Urobiť 100 opakovaní v jednom cviku je nezmysel. Kto vie cvičiť, sotva urobí viac ako 20 opakovaní. Urobiť 100 opakovaní v celom tréningu na brucho je zase žalostne málo. Nepočítajte opakovania, cvičte každý cvik do únavy, ale správne. Počet opakovaní je údaj, ktorý mi nič nehovorí. Limitujte to časom. Napríklad 20 minút. Neoddychujte, nerozprávajte sa, sústredene cvičte.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang