Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


DAda    25 May 2014 13:10 | zilina
Dobry den, chcela by som od vas radu a tipy..mam 170 cm, 54 kg, boky 93 a obvod stehna az 54 cm..inak mam tenke nohy, ale hore mi odstavaju take huspeninky, ktore sa o seba suchaju..tesne pod stehnami uz mam 47 cm, cize tenke chuducke nohy..len hore to vyzera dost skaredo, poradte co s tym a ako casto aby to co najskor zmizlo, pripadne do kedy je vidno prve vysledky.tiez este aj brusko , v pase mam 72 cm, brusko mam akoby ovisnute a ked si sadnem, tak sa mi vylieva..take mam po dvoch porodoch tesne za sebou, ale trocha by som to chcela vylepsit..nechapem, ze na jednej strane som chuducka a na strane druhej mam take tuky na vnutornych stehnach a brusku..co mi poradite?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM CHUDÁ "HUSPENINKA"
Trochu komplikované.(Inak, tesne pod stehnami je koleno. :-)) Pravdepodobne ste nikdy necvičili v posilňovni. Jednoducho nemáte svaly. Vaše otázky prekračujú rámec KNIHY ODKAZOV. Pre vás by bolo najlepšeie, keby ste si dali vypracovať kompletný tréningový a stravovací PREOGRAM. Pokyny nájdete na tejto stránke,alebo mi priamo napíšte na info@karabinos.sk .

Silvik    25 May 2014 07:30 | Trnava
Dobrý deň p.Karabinoš.Moja otázka znie.Ako často môžem zaraďovať beh po schodoch do môjho cvičenia?Neuveriteľne ma to chytilo,dokázala by som behať po schodoch hádam aj každý deň.Vydržím 30-40 minút.Okrem toho cvičím 3-4 krát do týždňa(PILOXING,ZUMBA,FIT LOPTY)Aku pulzovú frekvenciu mám dodržať pri tejto aktivite a ako dlho (koľko minút)?Mám 34 rokov a musím povedať,že ste ma motivovali ku chudnutiu a mám dolu 11 kíl za 12 mesiacov.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO ČASTO "ROBIŤ SCHODY"?
Nakoľko nepoznám vašu hmotnosť, vyformovanosť tela, ani cieľ vášho snaženia, moja odpoveď bude len orientačná. Predpokladám, že máte výbornú kondíciu. Ak chcete chudnúť, môžete "robiť schody" aj každý deň, ak nie, tak maximálne stačí obdeň. Ideálna pulzová frekvencia pre vás je 130 - 140 pulzov/min. Ostatné fyzické aktivity, pokiaľ máte súťažné športové ambície, vám nenahradia seriózny posilňovací tréning vo fitnescentre. Pre kondíciu a zábavu sú však postačujúce. Som rád, že som vás motivoval. Ďakujem!

Zdendo    23 May 2014 22:45 | Prievidza
Zdravím ťa Julio.
Každý z nás vie niečo zo života a z toho čo nás baví, no ty si odborník na formovanie tela a aj stravovanie sa. Môj obdiv máš už zapečatený dávno. Hlavne pre to, ako sa oddávaš tomu čo robíš a aj rozdávaš ľuďom. A preto chcem poprosiť touto formou o radu(ak smiem takto), ktorá mi dopomôže k zlepšeniu pocitu a hlavne sily a energie pred tréningom. Otázka č:1 Čo je najvhodnejšie zjesť(hlavné jedlo)pred tréningom aspoň 2-3 príklady ľahko stráviteľné a energetické, ale aby som vládal a nemal pocit únavy počas cvičenia. Môj vek 41r a metabolizmus je už zákonite o niečo pomalší v trávení. Otázka č:2 Aký je rozdiel keď cvičím dopoludnia a popoludní v tom hlavnom jedle pred tréningom? Ďakujem vopred a športu zdar!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ČO JESŤ PRED TRÉNINGOM
V prvom rade si musíme uvedomiť, že oveľa kvalitnejší tréning urobíme s prázdnym žalúdkom ako s plným. Preto žiadne veľké, ani sýte jedlo aspoň dve hodiny pred cvičením. Ideálne je 30 - 60 minút pre tréningom niečo ľahké, čo nám síce dodá potrebnú energiu, alebo neurobí výkyvy glukózy v krvi. A sme pri koreni veci. Jedlo s vysokým obsahom jednoduchých cukrov (tyčinky, čokoláda, sladkosti) nie sú vhodné, lebo po rýchlom nabudení dochádza rovnako rýchly útlm, až tendencia k spánku. Ideálny je proteínový nápoj, jogurt, ovsené vločky (môžu byť s jogurtom i proteínom) - ako na raňajky, zeleninový šalát, ryža.Prípadne i ovocie, ale maximálne jeden kus. Podstatný rozdiel medzi predtréningovým jedlom dopoludnia a popoludní nie je. Dopoludňajší tréning má však nevýhodu v tom, že máme za sebou od rána menej jedál a tým aj menej energie. KIondičný a udržiavací tréning má význam aj dopoludnia. Ak však chceme robiť seriózny posilňovací tréning s cieľom zvýšenia sily a nárastu svalovej hmoty, vhodnejšie je cvičiť popoludní a večer. Rysovací tréning má však svoje špecifiká. Významnú úlohu pri voľbe času na tréning môže zohrávať tiež fakt, či patríme k ľuďom s dopoludňajšou alebo večernou aktivitou.

Andrea Városiová    23 May 2014 14:54 | Levice
Dobry den,
pisala som vam dnes ohladom tohoh dychania pri cviceni.
O mesiac budem mat 41 rokov , mam 49,8 kg a rozhodla som sa, zeby som sa rada pripravovala na nejaku sutaz v naturalnej kulturistike.
Hladala som si trenera resp. trenerku, bola som dokonca aj v Nitre za dvomi trenermi, no nechceli sa ma ujat, nakolko su zaneprazdneni.
Chcela by som vam poprosit, ci by bola mozna vasa pomoc. Hlavne by som potrebovala poradit v oblasti stravovanie, vytvorenia jedalnicka - kolko vajecnych bielkov, masa, ryze...Co a kolko jest vo faze naberania svalovej hmoty a ako sa travovat vo faze rysovania. Na roznych strankach som nasla, kolko g sacharidov, tukov a bielkovin je potrebne na 1kg hmotnosti. Sama si vsak neviem zostavit jedalnicek-kolko vajecnych bielkov, kolko ovsenych vlociek, kolko cottage cheese ... na ranajky, desiatu...Ak by ste mal na mna cas, tak by som bola ochotna pricestovat za vami, pre konkretne rady samozrejme za polatok, aky beriete pri trenerstve inych ludi.
S pozdravom a zatial dakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KONZULTÁCIA, VYPRACOVANIE PROGRAMU
1. (ešte k fb): Pokiaľ som dobre porozumel vašej "terminológii", pri cvičení dýchate spravne (tréner nemá pravdu) 2. Po dohodnutí termínu (e-mail, mobil, fb), môžete prísť ku mne na konzultáciu. Ideálne by však bolo, keby som vám vypracoval individuálny tréningový a stravovací PROGRAM (pokyny a evidenčný list nájdete tu na webe). Pošlem vám tiež e-mail s informáciami, aby som vám to zjednodušil.

Iveta    19 May 2014 11:47 |
Vazeny p.Karabinos obdivujem Vase vysledky a prosim Vas o radu.Mam 174 cm,vaha 79 kg.Ako docielit aby vaha zacala konecne klesat?Da sa to aj bez cvicenia docielit len stravou?Co pomaha na spomaleny metabolizmus?Co hovorite na tzv.Ketodiet bielkovinovu?Dakujem kraáásne.Iveta
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
AKO NAŠTARTOVAŤ CHUDNUTIE
Ďakujem za uznanie. Chudnutie bez cvičenia neuznávam (možno len u veľmi obézmych ľudí). Schudnete prakticky od každej diéty, aj od CKD (cyklická ketogénna diéta). Ale čo ďalej, aby sa nedostavil jo-jo efekt? Odporúčam cvičiť a optimálne sa stravovať. Za tri mesiace môžete dať dolu 10 kg. Nestačí len schudnúť, ide hlavne o to, aby ste sa dobre cítili a tiež dobre vyzerali. Aby ste boli so sebou spokojná.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang