Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Tina    24 June 2014 19:58 |
Dobrý den, p. Karabinoš. Neviem, či mi s mojim problemom budete vediet poradit, ale ked som videla ake vseliake otazky Vam tu ludia pišu, tak som si povedala, ze to skusim aj ja. Som chuda, mojim problemom je, ze mam trosku brusko, ale to nie je take hrozne.. Hlavnym problemom su moje prsia. Potrebovala by som schudnut hlavne v tejto partii. Su podla Vas nejaké cviky ktorými sa to dá docieliť? Dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SCHUDNÚŤ Z PŔS?
Nechápem celkom vaše pohnútky. Takmer všetky štíhle a chudé ženy si dávajú transplantovať silikónové prsia, aby ich mali väčšie, vy naopak. Ak chcete vyformovať ktorúkoľvek telesnú partiu, precvičovať musíte svaly celého tela. V zásade platí, že tam kde chceme schudnúť, robíme väčší počet opakovaní s ľahšími váhami, supersérie, či zhadzované série. Konečný výsledok je však ovplyvnený predovšetkým stravou.

Daniela    23 June 2014 14:38 | Nitra
Dobrý deň pán Karabinoš,

chcela by som sa s Vami len poradiť o tom, aké sú pre moju postavu vhodné alternatívy športovej aktivity. Sok zdravá 30 ročná žena, 164 cm, 54 kg. Mojím snom je mať pekný (malý) zadok a štíhle nohy (hoci som menšieho vzrastu). Ostatná časť tela ako brucho, ramená a pod. mám chudé, skutočne tu mi stačí vyvinúť pomerne malú námahu a výsledky sa dostavia doslova na počkanie. Začala som cvičiť na ráno 10x100 preskokov cez švihadlo, v priebehu dňa sa zas usilujem o posilňovanie problémových partií cvičeniami zameranými na tento typ končatín (výpady, drepy bez záťaže i s ňou a pod.), skrátka klasické cviky. Vedeli by ste mi odporučiť nejaký iný efektívny druh športovej aktivity? S priateľským pozdravom Daniela
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PEKNÝ ZADOK A ŠTÍHLE NOHY
Ideálnym cvikom na pekný a tvrdý zadok sú drepy, avšak s vyšším počtom opakovaní, čo znamená so zhadzovanou záťažou. Výborným a účinným cvikom sú výpady, ak sa cvičia technicky správne. Na zoštíhlenie stehien odporúčam predkopávanie v zhadzovaných sériách s vysokým počtom opakovaní a samozrejme, beh.

Lukáš    19 June 2014 18:51 |
Dobrý deň pán Karabinoš,

Poprosil by som Vás o radu. Cvičím rok a pol a minulý týždeň som si pri cvičení vykĺbil rameno. Ihneď som išiel na pohotovosť kde mi to napravili. Chcem sa spýtať akým cvikom by som sa mal vyhýbať, ako vlastne začať po rehabilitácii cvičiť-lebo by som s tým nechcel prestať. Budem vôbec môcť ešte normálne cvičiť? Pomôže mi na spevnenie aj kĺbová výživa?
Ďakujem za odpoveď.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VYKĹBENÉ RAMENO
Určitú dobu by ste sa mali vyhýbať všetkým cvikom s činkami, ktoré sú náročné pre ramenný kĺb. Robte len cviky, pri ktorých je presne daná dráha pohybu (napr. na strojoch) a kde nehrozí nevypočítateľný pohyb. Cvičte veľmi pomaly a sústredene s ľahšími záťažami. Keď vás postupne rameno prestane bolieť, môžete pridať náročnejšie cviky (aj s činkami). Kĺbovú výživu odporúčam.

Denisa Žáková    11 June 2014 20:51 | Prievidza
DD , p. Karabinoš, možno poslať záverečnú foto do Jarnej premeny 2014 na Váš e-mail? Pretože niektoré transformačné súťaže vyžadujú iba foto zaslané poštou. Ďakujem, všetko dobré, pozdravujú Žákoví z Prievidze
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
FOTO DO JARNEJ PREMENY
Nakoľko ide o internetovú súťaž, fotografie môžete posielať na e-mail: info@karabinos.sk . Ďakujeme!

H.    30 May 2014 08:09 |
Dobrý den. Cvicím 4-6 x do tyzdna. Silový trening striedam s kardio cvicením ktoré sa snažim striedat. Chcela by som sa opytat na rychlu chodzu do kopca. Snažím sa si formovat stihle stehna a nerada by som si týmto sposobom vytvarovala silne svalnate nohy, i ked zase na druhej strane sa pekný svalom nebraním a v posilovni na nich pracujem. Otazka teda znie, ci mozem zaradit do mojho kardio treńingu rychlu chodzu do kopca, ked sa snazim redukovat tuk a zhodit nejake kg. Velmi pekne dakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
RÝCHLA CHÔDZA DO KOPCA
Áno, môžete. V rámci spestrenia cvičenia a striedania rôznych druhov kardio tréningu zaradiť tiež rýchlo chôdzu do kopca. Z obavy pred hrubšími stehnami by som sa v posilňovacom tréningu možno skôr vyhýbal tlakom na legprese a do kardia by som neodporúčal zaraďovať in-line korčuľovanie.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang