Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 80
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Sisik    12 September 2014 17:56 | Piešťany
Dobrý podvečer p.Karabinoš.Tri mesiace som necvičila,vyskočená platnička a bolesť chrbta urobili svoje...Ináč aktívne 4-5 krát do týždňa beh,plávanie,cyklistika.No a teraz k problému.Neskutočne som pažravá do jedla,jem piate cez desiate,hlavne sladké by som jedla na kilá.Zatiaľ váha neukazuje prírastok,ale viem,že aj to príde.Ako sa vyvarujem týmto prežieračkám?Momentálne som nabehla na cvičenie,ale len zľahka,dva krát do týždňa,ale som úplne demotivovaná týmto mojím stavom.V čom je vlastne problém?Vďaka.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM PAŽRAVÁ
Problém je v pažravosti. Otázkou je v čom je príčina. Odpoveď je v podstate jednoduchá. Ste nedisciplinovaná, stravujete sa živelne podľa pocitov, nemáte v tom systém. Musíte sa naučiť jesť viackrát za deň (najmenej 5-krát) v menších porciách, ktoré si stanovíte dopredu (napr. jedno jedlo 200 g). Len tak môžete udržať stálu hladinu krvného cukru, vyrovnané vylučovanie inzulínu a prejdú vám chute na sladkosti. Z praktického hľadiska odporúčam nemať sladkosti po ruke. Jedzte mäso, vajcia, tvaroh, jogurt, syry, ovsené vločky, zeleninu, ovocie, ryžu, celozrnné výrobky, oriešky...Dodržiavajte pitný režim.

Dagmar    08 September 2014 19:31 | Bratislava
Dobry vecer ,potrebovala by som spevnit telo a mozno trooosku vypracovat svalovu hmotu,ale mam 61 rokov no zalezi mi na tom ako vyzeram. Snazim sa stale cvicit v zenskej posilnovni stravujem sa zdravo. Dakujem Dagmar
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEK NIE JE PREKÁŽKOU
Nevidím problém v tom, prečo by ste nemohli spevniť telo a vyformovať svalovú hmotu. Dôležité je, aby ste cvičili technicky správne, presne vnímali, ktorý cvik na ktoré svaly pôsobí a tieto držali v stálom napätí. Mali by ste tiež správne dýchať a vedieť aké tempo cvičenia máte zvoliť. V ženskom fitnescentre to asi nie je možné, lebo tam sa zrejme striedate na strojoch. Pritom každá z vás má iný vek, inú hmotnosť a kondíciu, máte odlišnú silu. Určite aj odlišné postavy a ciele. Ak chcete byť naozaj úspešná, mali by ste si dať vypracovať individuálny tréningový a stravovací PROGRAM. To je prvý krok. Napíšte mi na mail: info@karabinos.sk Prajem pekný večer!

nikola    06 September 2014 22:48 | prievidza
Dobry den,p.Karabinos chcem sa opytat ci je mozne ze by ste mi vypracovali stravovaci program v tehotenstve ,nechcem pribrat zbytocne tuky ale zaroven nechcem ohrozit zdravie dietatka dakujem pekne za odpoved Nikola
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
STRAVOVANIE V TEHOTENSTVE
Áno, samozrejme. Ale aj k tomu potrebujeme vyplnený evidenčný list. Napíšte nám prosím na info@karabinos.sk. Pekný deň!

Maria Palkova    03 September 2014 21:21 | Kosic
Mám otázku. Mám 41rokou výšku 166cm a váhu mám 83kg. Pred operáciou kolena som chodila cvicit pravidelne a pekne som schudla na 70kg. Rada by som chodila opet cvičiť ale robia mi problémy vypady a podrepy. Operovane koleno mám 2krat menisky.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SOM PO OPERÁCII KOLENA
Nechápem, prečo by ste mali robiť výpady a podrepy. Kto vám to káže robiť? Je predsa kopec iných účinných cvikov (addukcia, abdukcia, zanožovanie, predkopávanie, zakopávanie...), pri ktorých kolená nie sú enormne zaťažované. Dôležité je však cviky vykonávať technicky správne so stálym napätím v precvičovanom svale. Okrem toho robte kardio. napr. stacionárny bicykel, rýchla chôdza...

Iveta    17 August 2014 07:39 | Bratislava
Dobry den, viete pri vypracovani treningoveho planu zohladnit aj ked ma clovek diastazu brusnych svalov a da sa cvicenim zlepsit jej stav? dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
DIASTÁZA BRUŠNÝCH SVALOV
Účinné cvičenie každej svalovej partie, teda aj brušného svalstva, ja založené na stálom napätí precvičovaných svalov počas pomalého vykonávania cviku. Problémom žine s diastázou brušných svalov je ten, že počas cvičenia nedokážu plnohodnotne napínať tieto svaly a vnímať ich napätie. Na základe mojich skúsenosti odporúčam chirurgický zákrok. Potom to už spravidla funguje bez problémov.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang