Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Janka    05 November 2014 18:11 |
Dobrý deň čítam vaše články v Báječnej žene a chcela by som sa vás opýtať že jedna porcia by mala mať 200 g šesť a sedem porcii denne ale do jednej porcii teda tých 200g treba počítat aj zeleninu ? Ďakujem vám za odpoveď pán Karabinos .
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VEĽKOSŤ PORCIÍ
Odpovede v Báječnej žene sú len orientačné, nakoľko a ľuďoch, ktorí sa pýtajú viem toho málo alebo nič. Preto odpovedám všeobecne. Samozrejme 200 g porcia v ženskom jedálničku nepredstavuje napríklad len hmotnosť mäsa, ale veľkosť celej porcie, teda aj s prílohou, prípadne oblohou. Dôležité pri stanovení veľkostí jednotlivých porcií je, koľko by ste mali denne prijať bielkovín, sacharidov, tukov a vlákniny a to potom rozdeliť do jednotlivých porcií. V priemernom jedálničku je to približne 70 g bielkovín, 200 g sacharidov a 40 g tukov za 24 hodín, čo predstavuje približne 1400 kcal (5860 kJ). Pre svojich klientov robíme s Lenkou presne vypočítané dávky živín s presnýn rozpisom jedál na základe údajov, ktoré o klientovi máme k dispozícii. Nesieme za to aj zodpovednosť a záleží nám na tom, aby naši klienti boli úspešní.

Simča    04 November 2014 14:21 | Bratislava
Dobrý den p.Karabinoš chcem sa Vás spytať viete mi urobi ttreningovy plan aj ked mi diagnostikovali Syndrom PCO da sa schudnut aj tak?,??potrebovala by som zhodit 15kg
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SYNDRÓM PCO
Syndróm polycystických vaječníkov (ovárií) alebo tiež hyperandrogénny syndróm je jedným z najčastejších endokrinologických ochorení u žien vo fertilnom (plodnom) veku. Uvádza sa, že v tejto vekovej kategórii je syndrómom PCO postihnutých 4 -10 % žien. Tuk sa utýchto žien ukladá predovšetkým v oblasti brucha a niektoré majú problém s otehotnením. Preto je dôležité znížiť telesnú hmotnosť. Nevidím problém v tom, že by ste nemohli cielene cvičiť,optimálne sa stravovať a tak znížiť svoju telesnú hmotnosť o 15 kg. Možno to bude trvať trochu dlhšie ako zdravého človeka.

Peter    27 October 2014 13:41 | Čadca
Zdravím Vás.
Začal som s chudnuťím pred 2 mesiacmi a podarilo sa mi dostať na 92kg, schudol som už 15kg.Najviac tuku mám stále na bruchu.
Meriam 195cm a vážim ako som už spomínal 92kg. Každý druhý deň cvičím (5x15 sklapovačiek a 50 min.kardia- bicykel, 5x20 drepov). Moja strava je raňajky 7:00 500g nízkotučného jogurtu s vločkami cca 4-5 veľký lyžic, 9:00 konzerva tuňaka vo vlastnej šťave s cereálnym pečivom,12:00 kuracie alebo morčacie prsia 250g a 100g ryže, 15:00 250g mäsa so zeleninou ,na večeru cca 19:30 alebo neskôr po cvičení 500g nízkotučného tvarohu so škoricou. Večeru mám podľa toho ako sa mi podarí prísť z prace. Pracujem na montážach a chodím po svete a tým mi vzniká problém s pravidelným varením a cvičením ostáva mi len cvičiť s vlastnou váhou. Chcel by som s zbaviť tuku a ochabunutého svalstva. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Vážený pán Peter!
Toto je KNIHA ODKAZOV, čo znamená vecne, stručne a jasne. A to sa v tomto prípade nedá. Najlepšie bude, ak mi napíšete priamo na info@karabinos.sk . Potom vám e-mailom pošlem informácie a pokyny pre prípadnú spoluprácu.

Zuzana    18 October 2014 20:13 | Rajec
Dobrý večer. Chcela by som poprosiť o radu, akú posilovaciu vežu si kúpiť. Nemám možnosť ísť do fitka, tak to chcem riešiť takto. Aby som neinvestovala do nesprávnej. Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
POSILŇOVACIA VEŽA
Na túto otázku nie je jednoduché odpovedať. Úprimne, kvalitnú posilňovaciu vežu do domácnosti som zatiaľ na trhu nevidel. Obyčajne je na nich príliš veľa funkcií, čo je často na úkor kvalitného cvičenia (zlé uhly, zlé sklony, zlý posed, špatné prevody). Mám pocit, že väčšinu takýchto veží vyrábajú komerčne, no z technického hľadiska zďaleka neplnia svoje deklarované poslanie. Začínajúcemu cvičencovi je to možno jedno, ale ja som zatiaľ na vežu, ktorú by som s kľudným svedomím mohol odporúčať, nenatrafil.

Jana    13 October 2014 18:27 | Trenčín
dobrý večer p.Karabinoš,obraciam sa na Vás s prosbou, či sú pre mňa vhodné sacharidové vlny.mám 95kg,172 cm,sedavé zamestnanie/práca v pokladni/,užívam euthyrox 25mg,osteoporozu,ako sa správne nastartovat a ako zostavit jedálnicek na sacharidové vlny. s pozdravom Jana
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
KEDY SACHARIDOVÉ VLNY?
Sacharidové vlny sú vhodné na opätovné naštartovanie metabolizmu vtedy, keď nám zlyhávajú osvedčené metódy stravovania a chudnutie sa na dlhšiu dobu zastavilo. SV sú náročné na sledovanie príjmu živín, zvlášť sacharidov. Každý deň je iné množstvo sacharidov, napríklad 0-50-100-150-200 -250-300g a to sa opakuje tak, aby z toho bola vlna. Pri vašej hmotnosti a zníženej činnosti štítnej žľazy by ste mali v prvom rade dodržiavať základné pravidlá stravovania. To znamená jesť najmenej päťkrát denne v malých porciách jedla a mať pod kontrolou celkový príjem energie. Znížiť hmotnosť je možné len vtedy, ak budete mať negatívnu energetickú bilanciu.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang