Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 129
Návštev dnes: 79
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


hana    22 December 2014 21:04 |
Dobrý deň, ako postupovať pri objednávke vianočnej akcie ? Je to na mojom výbere čo si vyberiem - ktorý program a z toho si musím odrátať 30% ?
Bude platiť aspoň do konca roka alebo po 24.12. končíte ? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
VIANOČNÁ AKCIA
Týka sa len teoretického vypracovania Individuálneho Tréningového a Stravovacieho (ITS) PROGRAMU v písomnej podobe v rozsahu cca 20 strán formátu A4. Na jeden PROGRAM je zľava 15%, na dva PROGRAMY (pre dve osoby) 30%. Keďže je to vianočná akcia, plánujeme ju ukončiť 26. decembra. Či ju predĺžime do konca roka, zatiaľ nevieme, ale je to možné. Ak to bude aktuálne, bude to zverejnené na facebooku.

Magdaléna    19 December 2014 17:46 | Košice
Dobrý deň prajem - ja by som rada vedela aké sú pre ženu optimálne váhy pri cvičení v posilovni - tak aby to bolo cvičenie a nie "rozcvička" ?
ďakujem za odpoveď
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
ZÁŤAŽ PRI CVIČENÍ
Keď cvičíte bez záťaže, t.z. len s vlastnou váhou tela, cvičíte do maxima pokiaľ ide o počet opakovaní. Inak si záťaž volíme podľa počtu opakovaní. To znamená, že ak máte urobiť napríklad 10 - 12 opakovaní, zvolíte si takú záťaž, aby ste tieto opakovania zvládli s určitým úsilím.

Lucia Blahutova    15 December 2014 11:06 | Zilina
Dobry den,

moja otazka je zamerana na problem s pomaleny metabolizmom,kt sa mispomalil predpokladam na zaklade neprvidelneho stravovania a diet, i napreik nizkekmu prijmu KJ denne okolo 4000 a pravidelnemu treningu, tyzdenne zabehnem okolo 40.50 km moja vaha je stale rovnaka, 57,58 kg pri vyske 174, co ma ale anjviac trapi su steha ,vyzeraju tak svalnate,resp ojemenejsie v porovnani s inymi telesnyi proporciami...co mam robit?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
SPOMALENÝ METABOLIZMUS
Metabolizmus sa vám spomalil pravdepodobne preto, lebo máte príliš nízky príjem energie. Nepoznám síce váš vek, ale myslím si,že by ste sa mali stravovať na úrovnu 5000 - 6ooo kJ. Inak metabolizmus zrýchľujeme metabolickými šokmi, čo znamená zmeny príjmu energie napríklad sacharidovými vlnami, alebo zmenou druhu jedál v jednotlivých dňoch. Pri vašich telesných parametroch zrejme nepotrebujete chudnúť. Najúčinnejší na zoštíhlenie stehien je beh.

Kristina    10 December 2014 21:36 |
a môžem sa spýtať kde robíte poradenstvo, a v ktorom fitnescentre? a keď by som sa rozhodla o osobné tréningy.. teda každý trening pod dohladom... je vhodné aj kardio cvičenie. .ako rýchla chodza... ? Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
PORADENSTVO - POHOVOR
Pôsobím v FK Milénium v Nitre. Prvým krokom pre spoluprácu s nami (aj Lenkou) je pohovor (anamnéza). Na základe informácií o vás vám vypracujeme individuálny tréningový a stravovací PROGRAM a v prípade záujmu sa dohodneme na tréningoch. Do PROGRAMU podľa potreby zahŕňame aj kardio tréning, ktorým môže byť aj rýchla chôdza. Odporúčame napísať nám na info@karabinos.sk . Pošleme vám bližšie informácie o prípadnej spolupráci.

Krsitina    10 December 2014 21:01 |
Dobrý večer, chcela by som sa spýtať či viete upraviť jedálny lístok aj žene ktorá dojčí, a či je vhodné popri dojčení cvičiť... ďakujem prajem pekný večer
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
JEDÁLNIČEK PRI KOJENÍ
Áno, vieme vám urobiť jedálniček i počas kojenia. Samozrejme i s prihliadnutím na vaše fyzické aktivity. Počas tohto obdobia môžete cvičiť, ale hlavne s vlastnou hmotnosťou, prípadne ľahšou záťažaou a nikdy nie do vyčerpania. Dôležitý je výber cvikov, zvládnutie ich techniky, správne tempo a dýchanaie.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang