Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 5
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


xixi    11 May 2009 11:40 | bb
Prosim pekne o radu,Mam novu lavicku na brusaky.Ako zacat a kolko ak chcem dat tuk z brucha dole.Byva velka svalovica,potom uz nie,ked si zvyknem cvicit?A naco je vlastne dobry steper.Kupili sme si taky stroj kompet na posilnovanie a pod.a z boku je tam steper.da sa aj tym celulitida odstranovat,aj chudnut,ci je to len na spevn.noh?Alebo na co je najviac urceny?diik pekne,ste supko...)
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Tieto otázky ste asi nepoložili správnemu adresátovi. Odpovedať na ne by vám mal dať výrobca alebo predajca náradia, u ktorého ste si ich zakúpili. Nehnevajte sa na mňa, ale som značne pracovne a časovo zaneprázdnený,nemôžem tu zastupovať predavačov v špecializovaných obchodoch, kde vám určite dali aj návod. Riaďte sa podľa neho.

Patrik    09 May 2009 21:04 | Liptovsky Mikulas
Zdravím, už dosť dlho sa venujem posilňovaniu a chcel by som zmeniť svoj plán tak, že cvicit budem 3x tyzdenne, 1. den zaradim kombinovane cviky (tlaky, drepy, mrtve tahy), 2. a 3. den sa budem venovat jednotlivym svalovym skupinam. Myslite, ze takyto trening je vhodny?
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Neviem koľko máš rokov, ako dlho posilňuješ a na čo sa chceš špecializovať. Zaradiť tri ťažké základné "kombinované" cviky do jedného tréningu sa mi vidí príliš náročné. Za ďalšie dva dni sa ti sotva podarí dôkladne precvičiť všetky svalové skupiny. Neodporúčam ti takýto spôsob tréningu.

denisa    09 May 2009 11:29 |
dobry den,ja by som rada vedela ake cviky su najucinnejsie ked chcem vyrysovat brucho,cvicim pravidelne je dolezita prisna dieta?dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Nejestvujú cviky účinné alebo neúčinné.Každý cvik môže byť účinný, ak ho vykonávate technicky správne so stálym napätím precvičovaného svalu. Mali by ste robiť cviky na spodnú časť (dvíhanie nôh), hornú časť brucha(predklony a sedy - ľahy) a šikmé brušné svaly (vytáčanie, úklony). Nie diéta je dôležitá, dôležité sú dlhodobé stravovacie návyky. Aby ste odbúrali tuk z brucha, musíte robiť tiež aeróbny tréning, napríklad každý deň 40 minút na stacionárnom bicykli.

Zuzanka    06 May 2009 18:44 | Revuca
Dobrý večer.Pán Karabinoš chcela by som Vás poprosiť o radu.Mám dcéru ktorá má 11 rokov,má výšku 152 cm a váži 55kg.Strašne by sme chceli aby trocha schudla.Prosím aké mame zvoliť cvičenie a aj stravovanie vzhľadom na jej vek.Dcéra neje vôbec mäso.Za vašu odpoveď vám vopred ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Neviem z akého dôvodu dcérka neje mäso - nechutí jej? Ani kuracie, rybie? V jej veku by mala jesť rôznorodú stravu, často a v malých porciách, teda s mierou. Nesmie sa prejedať a mala by sa vyhýbať sladkostiam (zákusky, čokoláda, cukríky, sladené nápoje) a jedlám z bielej muky. Musí zvýšiť pohybové aktivity: beh, bicykel, tanec, korčule. Mala by mať vyšší energetický výdaj ako príjem, ale v žiadnom prípade nesmie hladovať. Pohyb, pohyb a ešte raz pohyb!

Jana    04 May 2009 18:37 | Nitra
Dobrý podvečer. Poprosila by som o radu, čo robím s bruchom, lebo aj keď cvičím nie a nie sa zbaviť faldíkov, robím veľa sklápačiek, ale asi idem nato zle:-((( ďakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Robiť veľa "sklápačiek" - to ešte nemusí nič znamenať. Cvičenie brušných svalov nie je o kvantite opakovaní a rýchlosti, kde využívate švih a zotrvačnosť. Takto sa brucho necvičí! Robte málo opakovaní (10 až 20)a veľmi pomaly - sústredene. Vyberte si 2 - 3 cviky na spodné brucho (dvíhanie nôh), 2 - 3 cviky na horné brucho (sedy - ľahy, predklony) a 2 - 3 cviky na šikmé brušné svaly (vytáčanie, úklony). Cvičte cyklicky bez prestávky. Tukovú vrstvu z brucha najlepšie odstránite úpravou stravy a aeróbnym tréningom.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang