Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 160
Návštev dnes: 41
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


mima    18 May 2009 07:29 | brezno
prosim na co je dobry beh najviac?da sa aj zo stehien,brucha schudnut?hlavne tie stehna,,,co je najlepsie na ich zostihlenie?Da sa schudnut aj v kolenach z vnutornych stran kde mam take tucnejsie..?pekne dik a uspesny dnik
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na vyformovanie svalstva, teda aj stehien, je najlepšie cvičiť vo fitku. Odporúčal by som vám robiť veľa opakovaní predkopávania a addukciu (znožovanie) či už na stroji alebo "žabacie" drepy. Beh je najprirodzenejší aeróbny tréning. Ideálny je práve na zoštíhlenie stehien a redukciu tuku vôbec. Behajte každý deň 40 minút, výsledok sa čoskoro dostaví.

peter    15 May 2009 19:38 |
dobry den,

chcel by som sa spytat, aka je optimalne tepova frekvencia pre chudnutie, kedze, v roznych zdrojoch nachadzam hodnotu od 55 do 70 percent? Stanovil som si nejaku strednu hodnotu - 60-70 percent. Pri behu, ktory pravidelne vykonavam asi tak rok, som pri tejto tepovej frekvencii uz bol pri miernom prevyseni na pokraji chodzi. Takze dane tempo sa mi zdalo troska pomale a mal som pocit, ze tymto tempom by som dokazal behat aj 3 hodiny bez prestavky. Je tato frekvencia a tempo v poriaku?
Vek: 32

dakujem za odpoved

Peter
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Presne s týmto problémom som sa v praxi stretol aj ja. Všeobecne sa pri odbúravaní tuku považuje za ideálnu frekvencia na úrovni 60 - 70 % pulzového maxima. (220 mínus vek = 100 %). Mám za to, že táto hodnota vyhovuje skôr starším ľuďom. Hoci nie som najmladší, aj ja mám pocit, že môj organizmus si žiada asi 70 - 80 %. Inak riadim sa skôr pocitmi ako meraním. Ak sa za 15 minút začnem potiť, je to v poriadku a aeróbnu aktivitu (beh, bicykel)robím 40 až 60 minút.

Zuzana H.    12 May 2009 21:12 |
Dobry vecer prajem.obraciam sa na vas s prosbou o radu.mam 22 rokov,vyska 167 vaha 66 kg...drzala som aj diety ale bez ucinku,stravu som zlepsila,uz vyse mesiaca jem 5 az 6 krat denne,ziadne biele pecivo,ziadne sladke-dokonca aj caj som si prestala sladit...sice jem malo zeleniny ale kazdy den ju mam ako prilohu namiesto zemiakov ci hranoliek.vyprazane maso si dam tak raz za tyzden a kazdy den ovocie,denne vypijem 2-2,5 litra vody alebo zeleneho caju.v praci vydam vela energie,takze nemam sedave zamestnanie.a napriek tomu sa mi nedari chudnut.mohli by ste mi prosim poradit?vopred dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Možno sa konečne stravujete racionálne (vylúčil by som vyprážené mäso úplne a zrejme by ste mali obmedziť príjem ovocia). Ak nechudnute, ešte stále ste nedosiahli negatívnu energetickú bilanciu. Mali by ste začať pravidelne cvičiť.

Tatiana    12 May 2009 19:46 |
chcela by som vyformovat postavu,pred nedavnom som si zakupila stepper ale neviem ako na nom cvicit aby to bolo ucinne...cvicim aj na svaly na rukach ,to je uspesne.ale mam este problem s bruchom...mohli by ste mi poradit??navrhnut neaky treningovy plan??
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Môžem vám vypracovať tréningový plán, ktorý však bez stravovacieho programu vôbec nemusí byť účinný. Podkladom je vyplnenie Evidenčného listu, resp. osobná návšteva (pre viac informácií mi napíšte na info@karabinos.sk). Pokiaľ ste si zakúpili stepper bez uvažovania ako na ňom budete cvičiť a čo vlastne stepper na postave rieši, urobili ste chybu. Teraz na ňom cvičte, keď ho už máte, čo iné vám mám poradiť?

lenka L.    12 May 2009 11:29 | nitra
Co je najlepsie na robenia pri brusakoch tzv?da sa takto aj tuk z brucha odburavat alebo nie a radsej ine cviky?A ake su najlepsie keby som len doma cvicila na pochudnutie z brucha a bokov? hlavne strava,ze?vdakaaa
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Cviky na brucho sa vykonávajú preto, aby ste spevnili a vyformovali svalstvo. Na spodnú časť dvíhanie nôh, na hornú časť predklony a sedy - ľahy, na šikmé svaly (pás) vytáčanie a úklony. Vyberte si také cviky,. ktoré môžete doma robiť. Na boky zaraďte unožovanie v ľahu na boku. Tuk z brucha najlepšie odbúrate stacionárnym bicyklom alebo behom. Strava je dôležitejšia ako tréning.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang