Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 139
Návštev dnes: 58
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Zuzana H.    12 May 2009 21:12 |
Dobry vecer prajem.obraciam sa na vas s prosbou o radu.mam 22 rokov,vyska 167 vaha 66 kg...drzala som aj diety ale bez ucinku,stravu som zlepsila,uz vyse mesiaca jem 5 az 6 krat denne,ziadne biele pecivo,ziadne sladke-dokonca aj caj som si prestala sladit...sice jem malo zeleniny ale kazdy den ju mam ako prilohu namiesto zemiakov ci hranoliek.vyprazane maso si dam tak raz za tyzden a kazdy den ovocie,denne vypijem 2-2,5 litra vody alebo zeleneho caju.v praci vydam vela energie,takze nemam sedave zamestnanie.a napriek tomu sa mi nedari chudnut.mohli by ste mi prosim poradit?vopred dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Možno sa konečne stravujete racionálne (vylúčil by som vyprážené mäso úplne a zrejme by ste mali obmedziť príjem ovocia). Ak nechudnute, ešte stále ste nedosiahli negatívnu energetickú bilanciu. Mali by ste začať pravidelne cvičiť.

Tatiana    12 May 2009 19:46 |
chcela by som vyformovat postavu,pred nedavnom som si zakupila stepper ale neviem ako na nom cvicit aby to bolo ucinne...cvicim aj na svaly na rukach ,to je uspesne.ale mam este problem s bruchom...mohli by ste mi poradit??navrhnut neaky treningovy plan??
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Môžem vám vypracovať tréningový plán, ktorý však bez stravovacieho programu vôbec nemusí byť účinný. Podkladom je vyplnenie Evidenčného listu, resp. osobná návšteva (pre viac informácií mi napíšte na info@karabinos.sk). Pokiaľ ste si zakúpili stepper bez uvažovania ako na ňom budete cvičiť a čo vlastne stepper na postave rieši, urobili ste chybu. Teraz na ňom cvičte, keď ho už máte, čo iné vám mám poradiť?

lenka L.    12 May 2009 11:29 | nitra
Co je najlepsie na robenia pri brusakoch tzv?da sa takto aj tuk z brucha odburavat alebo nie a radsej ine cviky?A ake su najlepsie keby som len doma cvicila na pochudnutie z brucha a bokov? hlavne strava,ze?vdakaaa
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Cviky na brucho sa vykonávajú preto, aby ste spevnili a vyformovali svalstvo. Na spodnú časť dvíhanie nôh, na hornú časť predklony a sedy - ľahy, na šikmé svaly (pás) vytáčanie a úklony. Vyberte si také cviky,. ktoré môžete doma robiť. Na boky zaraďte unožovanie v ľahu na boku. Tuk z brucha najlepšie odbúrate stacionárnym bicyklom alebo behom. Strava je dôležitejšia ako tréning.

Lucia    12 May 2009 09:16 | Prešov
Dobrý deň, chcela by som Vás poprosiť o radu, už dávno uvažujem o kúpe eliptického trenažéra, potrebovala by som okrem zbavenia sa tuku v oblasti brucha aspoň trochu vyformovať plochý zadok,mohol by mi tento stroj k tomu dopomôcť a stačilo by aj 5-kg záťažové koleso na ňom? Mám štíhle nohy a plochý zadok, v oboch prípadoch by som potrebovala aspoň trošku svalstva nabrať a zároveň sa zbaviť tuku, ktorý sa mi drží na bruchu.Mám útlu postavu, ktorú však potrebujem zoženštiť. Existujú aj nejaké dobré cviky na doma, ktoré by mi mohli pomôcť a k tomu vhodná strava napr.dostatok bielkovín v strave? Konzumácia mäsa mi nerobí problém, ale zároveň sú mojim pokušením saldkosti, ktoré ma lákajú stále a hlavne, ak mi začne chýbať nikotín. Za radu Vám vopred srdečne Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Samotný "eliptikal" vám pomôže zlepšiť kondíciu a svalový tonus, ale určite nevyrieši nastolené problémy. Na spevnenie nôh a vyformovanie guľatého zadku by ste aspoň dvakrát do týždňa mali cvičiť so záťažou vo fitnescentre. Obávam sa, že "domáce" cviky vám nepomôžu daný stav zlepšiť, môžu ho len udržať. Tuk z brucha odbúrate hlavne aeróbnym tréningom (beh, bicykel, tanec), na posilnenie svalstva musíte však cvičiť "brušáky". Strava bohatá na bielkoviny a komplexné sacharidy je pritom dôležitá.

mima    11 May 2009 19:49 | kosice
Dobry den, som zena, mam 22 rokov a mam tiez aj plochy zadok:)..chcelo by to trosku objemu. Ocenim akukolvek radu na nejaky dobry cvik, dakujem!
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na musculus gluteus major (veľký oblý sval)sú výborné hlboké drepy. Ďalej zanožovanie v stoji na stroji GLUTEUS, zanožovanie v kľaku a tiež tzv. "žabacie" drepy - rozkročmo so špičkami von a záťažou pred telom v rukách. Robte po 2 až 3 série po 12 - 15 opakovaní dvakrát do týždňa.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang