Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 183
Návštev dnes: 4
Z knihy odkazov
Simi
Dobry den p.Karabinos chcem sa opytat cvicenie hit
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


Erika    22 May 2009 17:54 |
Dobrý deň, mám 23 rokov,160cm a 48kg,túto váhu si udržiavam asi tri roky,niekoľko mesiacov chodím pravidelne do fitka,plán som si zrobila podľa časopisov muscle and fitness special výživa z roku 2003 a muscle and fitness Ona taktiež 2003.Ľudia z mojho okolia si všimli zmeny na mojej postave,mam vraj pekne vyrysovane ruky,ramena chrbát,ale strasne som nespokojná s dolnou polovicou tela.Mám príliš veľký a ovisnutý zadok,robím pilé drepy, leg-press,výpady s činkami,leg-press,unožovanie,a nie je vidieť žiadne zmeny,ani čo sa týka spevnenia ani celulitídy.Viete mi niečo poradiť?Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Cvičiť musíte pomaly a sústredene so stálym napätím vo svaloch a so zapojením mozgu. Na zadok a stehná robte viac opakovaní (20 - 25) a to ako zhadzované série. to znamená, že urobíte napr 10 opakovaní, znížite záťaž a pokračujete, opäť znížite záťaž a pokračujete do zlyhania. Vo vašom programe mi chýba predkopávanie a zakopávanie, v kľaku na zanožovanie.

Dagmar    21 May 2009 18:09 | Bánovce nad Bebravou
Dobrý večer,prosím Vás o radu mám 34 rokov, 57kg a 166cm,nemám nadváhu ale tuk sa mi ukladá na bruchu a bokoch.Chcela by som Vás poprosiť-aké cvičenie je pre mňa najlepšie? A čo mám hlavne obmedziť v strave?Aj keď sa mi podarí schudnúť 2-3kg,tuk na tých partiách mi zostáva.
Ďakujem.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Dobrý večer! Tuku na bruchu a bokoch sa zbavíte stravou a eeróbnym tréningom. Veľa bielkovín (mäso, tvaroh) a komplexných sacharidov (zelenina, cereálie). A aeróbny tréning (beh, stacionárny bicykel). Výsledky sa čoskoro dostavia, uvidíš!

monika    20 May 2009 14:30 | KALNA NAD HRONOM
CHcela by som sa spytať ako dlho môžem robiť sacharidove vlny a či ten rozpis na tyždeň sa opakuje.Zacala som od pondelku a neviem cije to spravne pri mojej hmotnosti 97kg.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Sacharidové vlny sa využívajú ako stimulácia na naštartovanie metabolizmu. Myslím, že pri hmotnosti 97 kg máte aj iné možnosti ako permanentne chudnúť. Predovšetkým musíte mať negatívnu energetickú bilanciu, to znamená, že musíte mať vyšší energetický výdaj ako príjem. V strave by ste mali prijímať okolo 6000 - 8000 kJ za deň a jesť najmenej päťkrát denne. Každý deň by ste mali robiť aspoň 40 minút aeróbny tréning (napr. stac. bicykel, plávanie, rýchla chôdza). Sacharidové vlny zaraďte až potom, keď sa chudnutie zastaví. Môžete ich robiť dva týždne a potom prejsť na delenú stravu.

mima    18 May 2009 07:29 | brezno
prosim na co je dobry beh najviac?da sa aj zo stehien,brucha schudnut?hlavne tie stehna,,,co je najlepsie na ich zostihlenie?Da sa schudnut aj v kolenach z vnutornych stran kde mam take tucnejsie..?pekne dik a uspesny dnik
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na vyformovanie svalstva, teda aj stehien, je najlepšie cvičiť vo fitku. Odporúčal by som vám robiť veľa opakovaní predkopávania a addukciu (znožovanie) či už na stroji alebo "žabacie" drepy. Beh je najprirodzenejší aeróbny tréning. Ideálny je práve na zoštíhlenie stehien a redukciu tuku vôbec. Behajte každý deň 40 minút, výsledok sa čoskoro dostaví.

peter    15 May 2009 19:38 |
dobry den,

chcel by som sa spytat, aka je optimalne tepova frekvencia pre chudnutie, kedze, v roznych zdrojoch nachadzam hodnotu od 55 do 70 percent? Stanovil som si nejaku strednu hodnotu - 60-70 percent. Pri behu, ktory pravidelne vykonavam asi tak rok, som pri tejto tepovej frekvencii uz bol pri miernom prevyseni na pokraji chodzi. Takze dane tempo sa mi zdalo troska pomale a mal som pocit, ze tymto tempom by som dokazal behat aj 3 hodiny bez prestavky. Je tato frekvencia a tempo v poriaku?
Vek: 32

dakujem za odpoved

Peter
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Presne s týmto problémom som sa v praxi stretol aj ja. Všeobecne sa pri odbúravaní tuku považuje za ideálnu frekvencia na úrovni 60 - 70 % pulzového maxima. (220 mínus vek = 100 %). Mám za to, že táto hodnota vyhovuje skôr starším ľuďom. Hoci nie som najmladší, aj ja mám pocit, že môj organizmus si žiada asi 70 - 80 %. Inak riadim sa skôr pocitmi ako meraním. Ak sa za 15 minút začnem potiť, je to v poriadku a aeróbnu aktivitu (beh, bicykel)robím 40 až 60 minút.


1178
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 »

 
 Seitenanfang