Hlavná ponuka
Úvod
Chudnutie a Julo Karabinoš
Zverenci
Súťaž JARNÁ PREMENA
Súťaž PREMENA ROKA
Súťaž DO FORMY
Iné súťaže
Spring challenge
Zaujímavé linky
Partneri stránky
Ponuka výživových doplnkov
Kontaktné informácie
Evidenčný list
OBJEDNÁVKA PROGRAMU
Darčeková poukážka ITS
Darčeková poukážka MT
Návštevnosť stránky
Návštev včera: 201
Návštev dnes: 50
Z knihy odkazov
Anka
Mám 30 rokov, 177 centimetrov a vážim 65 kíl. Som
JARNÁ PREMENA
Z fotogalérie

Pridať príspevok, otázku alebo pripomienku


jana    04 June 2009 14:41 | krupina
dobry den ,chcela by som sa opytat ake cviky mam cvicit na brucho,som rok po porode schudla som pomerne rychlo aj mam pevne svasltvo az na brucho ktore mi dost ovislo v spodenj casti.dakujem za rychlu odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Na spodnú časť brucha sú vhodné cviky, pri ktorých dvíhate nohy - menej záleží na konkrétnom cviku. Cvičte pomaly so stálym napätím svalstva - nerobte viac ako 20 opakovaní v sérii. Radšej menej - tak 10 - 15. Na hornú časť bruchu sú to predklony a sedy - ľahy a na šikmé partie úklony a vytáčanie. Brucho cvičte trikrát do týždňa.

Silvia    04 June 2009 06:10 | Prievidza
Dobrý den pán Karabinos. Velmi sa mi páči čo robíte a obdivujem ludí s pevnou vôľou, preto vám prajem mnoho daľších úspechov a pevné zdravie!Chcela by som Vás zároveň poprosiť o radu AKO MAM PRIBRAŤ?! Mám 34 rokov,174 cm, 53,5 kg a to už mám dva pôrody za sebou.Chcela by som pribrať aj 5-6 kg len neviem či to pôjde, pretože ja som bola vždy tenučká ved aj preto som pracovala istý čas ako manekýnka, v mladosti som športovala 4 roky hádzaná, dva roky karate a teraz sa nabehám okolo detí. Pri prvej dcérke som pribrala 21 kg a po roku som mala váhu 55kg aj som dojčila. Pri synovi to je rok a pol dozadu som nabrala 18 kg a teraz mám tých spomínaných 53,5.Chcela by som aj zadok väčší, ale trošku mi zostalo bruško, synček mal skoro 4kg ked sa narodil.Aj to sa mi zda že sa mi to skôr uloží do bruška ako dole. Chcela by som si zaplatit za vypracovanie jedalneho lístka a tréningu u vás. Za vašu odpoved vopred velmi pekne dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Ďakujem Vám za dôveru. Napíšte mi prosím na info@karabinos.sk a pošlite mi vyplnený Evidenčný list, ktorý je podkladom pre vypracovanie Individuálneho tréningového a stravovacieho PROGRAMU. Uvítal by som osobnú návštevu (pohovor, "anamnéza"). Prajem Vám pekný deň!

Miriam    03 June 2009 14:38 | Žilina
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či môžem v posilovni začať cvičením napr. na steperi/40min./a až potom cviky v posilovni. Či sa sa na steperi pred posilňovaním spaľuje rovnako tuk ako po cvičení v posilovni. A ešte Vás chcem poprosiť aké cviky sú dobre na brucho hlavne na strednú časť brucha. A koľko krát do týždňa je dobre cvičiť? Chcem schudnúť tak tri kilá a hlavne zhodiť tuk na bruchu a páse. Ďakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Najskôr cvičte posilňovacie cviky, kedy ako zdroj energie slúžia cukry a potom aeróbne aktivity (stac. bicykel, beh, stepper), pri ktorých sa na energetickom výdaji podieľajú viac tuky. Cviky typu sedy - ľahy a predklony sú na hornú časť brucha, cviky , pri ktorých dvíhame nohy sú na spodnú časť brucha. Ich "hybridy" sú na strednú časť. Vytáčanie a úklony sú na šikmé brušné svaly. Brucho cvičte 2 - 3 - krát do týždňa. Tuk z brucha sa odstraňuje kardiotréningom a stravou.

nicola    01 June 2009 08:54 | Bratislava
Dobrý den,naša dcéra má 11 rokov,51cm a 51kg,má nadváhu.Chcela by som Vás poprosit o radu ,ako sa stravovat,v akých časových intervaloch a kedy by mala mat poslednú večeru,poprípade,či by mala byt večera lahšia/ovocie,jogurt,cerealie/alebo vydatnejšia/maso,ryby..../Ďakujem za odpoved.
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Predpokladám, že údaj o výške je pri narodení, nie teraz.Ideálne je stravovať sa každé dve až tri hodiny, ale menšie porcie jedla a nikdy nie do nasýtenia. Vaša dcéra by mala mať pestrú stravu - vlastne jesť všetko, ale neprejedať sa. Ľahšia večera neznamená druh jedla, ale jeho množstvo. Je teda rozumnejšie zjesť na večeru 150 g chudého mäsa so zeleninou ako napr. 1 kg ovocia alebo 4 ks jogurtov. Jeden kus ovocia alebo jeden jogurt, to je v poriadku. Cereálie by som uprednostnil na raňajky.

Katarina    25 May 2009 17:35 | Skalica
Pekny den prajem,chcem sa spytat ci by bolo mozne zacat s pripravou na sutaz v bodyfitness ked som 3 mesiace po porode,ale citim sa skvele.Mohla by som sa na vas obratit?Dakujem
Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok Odpoveď Jula Karabinoša na príspevok:
Je to individuálne, ale s prípravou na súťaž v bodyfitness môžete začať tri mesiace po pôrode, pokiaľ nekojíte. Najbližšie súťaže budú v mesiacoch september a október 2009. Môžete sa na mňa obrátiť.


1185
(počet príspevkov)
« 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 »

 
 Seitenanfang